Kuntoon ennen armeijaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen 17v 182cm ja 78kg mies, joka aloittelee treenausta nyt ja armeijaan mennessä pitäis olla jonkinlaises kunnossa. Ilmavoimien ohjaajakurssille olen hakemassa ja pitäis päästä fyysisistä testeistä läpi. Kokeeseen aikaa on n. 11kk. Tästäkin aiheesta on varmaan jo threadejä, mutta olen niin laiska enkä jaksa etsiä. Eli tarvitsen treenivinkkejä sekä ruokavalioon vinkkejä. Jos ei kukaan jaksa kirjottaa tähän niin, jos joku voisi sanoa jonkin hyvän threadin, mistä löytäisi mahdollisimman selkeät ohjeet.

Intin kannalta nyt kestävyysharjoittelu on huomattavasti hyödyllisempää kuin perusbodailu. Kerropa mitä nuo testit pitää sisällään. Varmaankin cooper ja lihaskuntotestejä, mitä muuta? Apua löytyy varmasti enemmän aerobisen harjoittelun puolelta ja laskuvarjojääkäriketjusta.

Jos tarvitset vaikkapa cooperiin ohjelmaa, ja peruskunto on jo hyvällä tasolla, niin esimerkiksi Juoksija-lehden numerossa 3/2009 on erinomainen kolmen kuukauden ohjelma sisältäen loppuvalmistelut. Tuota voi tietenkin soveltaa myös pidemmille ajanjaksoille.

Edit. Ja btw, tosiaan vituttaa ihan kiitettävästi täydellinen oma-aloitteisuuden puute. Ja vielä tunnustat olevasi täysin saamaton asian suhteen. Yritä edes. Ei ole kovin vaikeaa.

Back
Ylös Bottom