Hei, olen tätä foorumia jo jonkin aikaa lukenut ja aattelinpa nyt sitten rekisteröityä tänne. Voisin kertoa vähän itsestäni, eli olen 21 vuotias nainen ja viikko sitten aloitin ns. laihdutuksen, siksi sanon ns. koska olen ihan normaali mitoissa (61/167) mutta haluaisin lihasmassaa enemmän, eli tiukentua Eipä kyllä pahitteeksi olisi vaikka 5 kiloakin lähtisi.. Mä oon aloittanut syömään terveellisesti, eli aamuisin syön puuron, sit lounaaksi riisiä/makaronia, kanaa/kalaa/lihaa, salaattia, Hedelmiä ja vihanneksia syön myös, vettä juon päivässä 2-3 litraa. Ja olen jättänyt pois alkoholin, karkit, sipsit, limukat ja muut herkut. (toki kerran kaks viikossa annan itseni syödä karkkia, mut kohtuudella! Sipsejä ja kokista en ollenkaa) Ja roskaruoatki olen jättänyt pois kokonaan. (ainaki tän "kuurin" alussa) No, nyt aloitin lenkillä käymisen, joka aamua käyn kävelemässä n.tunnin lenkin (reippaasti kävellen) Ja iltaisin teen vatsalihaksia myös. Salille en aio mennä, aattelin et kait lihasmassaa tulee jos kävelee reippaasti.. ja ku syö terveellisesti, niin ei ainakaa liho enempää. Mitäs luulette, näkyiskö tuloksia touko-kesäkuussa jo? Sori jos tyhmä kysymys, mä en ole ennen liikuntaa harrastanut, että oikeastaan eka kerta.. Ja vinkkejä saa antaa mulle, mitä kannattaisi tehä et vatsa/peppu/reidet kiinteytys jne.. Kiitoksia vastanneille!