Kuntoa ja "hieman" lihasta aloittelijalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja tuosta proteiinista, että tutkiskelin tuota jääkaappiani ja luulen saavani ihan tarpeeksi proteiinia. Jo pelkästään appelsiinimehussa, jota juon litran tai kaks päivässä, on 10g per 1 dl. Eli tarkottaa että 100-200g proteiinia pelkästään mehusta. Sitten on muut tuotteet mitkä sisältää ihan kohtalaisesti proteiinia. Luulen että proteiinin saanti on ihan ok :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tais mennä proteiinit ja hiilarit sekasin. :)

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
''Jos tarkoitat mussuttamisella sitä, että esim. janne suositteli proteiini lisää, mutta itse en sitä halua, on aivan perusteltu. Muutama kaveri "käy" salilla ja vetää jotain tavaraa mitä joku muu salilainen on suositellut, eivät varmaan edes tiiä mitä sisältää. Sitten rupee kavereissa olla havaittavissa semmosta että ikäänkuin nestettä kerääntys lihasten ympärille ja alkaa porukka pyöristyä'' -Dioxide

:david:
Kiitos päivän nauruista!

Sun kirjottamat viestit muuten sisältää kaikki trollin tunnusmerkit.

Mistä massasta sinä sitten puhut? Ruokamassasta vai? Kannattaa olla vähän täsmällisempi kun neuvoo aloittelijaa :)

Dioxide, hienoa että jaksat pysyä asiallisena. Pääset jo pitkälle sillä, että syöt kulutustasi enemmän ja terveellisesti, monipuolisesti ja proteiinipainotteisesti, ja opiskelet joko netistä tai jonkun avustuksella saliohjelman ja alat noudattaa sitä.
Ensi kerralla sitten kerrotaan oikein täsmällisin termein että nämä meiän alottelijat ymmärtää, vaikka olenkin käyttänyt ihan vain suomenkieltä enkä edes mitään lajikohtaista sanastoa.

Kyllä niitä mättäisin mutta allerginen kun olen :( mitään hyvää korvaajaksi?

Allerginen munille/maidolle/molemmille? No mehu/karkki/hiilarimeiningin vastapainoksi tulee mieleen vaikka avocadoa sellaisenaan tai leivälle (osta sellainen kuoresta vähän pehmeä, helppo kaapia leivän päälle), uunissa tai pannulla on helppo paistaa lohta/kanaa tms. proteiinipitoista jos ruokana on jotain turhan kevyttä. Välipalaksi mielummin vaikka banaani kun karkkipussi, tai karkkien lisäksi osta aina myös banaani. :) Jos meinaat lisätä urheilua, on lisättävä ruokailuakin, varsinkin kun kasvat vielä muutenkin. Noi mehut ei sun kunnon kohotusta hirmu hyvin tue vaikka toki niistäkin energiaa saa. Toki jos syöt jo normikotiruokaa ja hedelmiä niin ei varmasti ruokavalio ihan pielessä ole. :)

Ja tuosta proteiinista, että tutkiskelin tuota jääkaappiani ja luulen saavani ihan tarpeeksi proteiinia. Jo pelkästään appelsiinimehussa, jota juon litran tai kaks päivässä, on 10g per 1 dl. Eli tarkottaa että 100-200g proteiinia pelkästään mehusta. Sitten on muut tuotteet mitkä sisältää ihan kohtalaisesti proteiinia. Luulen että proteiinin saanti on ihan ok :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tais mennä proteiinit ja hiilarit sekasin. :)

Niinpä ne menikin xD olivat allekkain. Ittekkin olin yllättyny että olis nii paljoo. Joo sekasin meni :D Hyvä kun huomautit

Halti sanoi:
Allerginen munille/maidolle/molemmille? No mehu/karkki/hiilarimeiningin vastapainoksi tulee mieleen vaikka avocadoa sellaisenaan tai leivälle (osta sellainen kuoresta vähän pehmeä, helppo kaapia leivän päälle), uunissa tai pannulla on helppo paistaa lohta/kanaa tms. proteiinipitoista jos ruokana on jotain turhan kevyttä. Välipalaksi mielummin vaikka banaani kun karkkipussi, tai karkkien lisäksi osta aina myös banaani. Jos meinaat lisätä urheilua, on lisättävä ruokailuakin, varsinkin kun kasvat vielä muutenkin. Noi mehut ei sun kunnon kohotusta hirmu hyvin tue vaikka toki niistäkin energiaa saa. Toki jos syöt jo normikotiruokaa ja hedelmiä niin ei varmasti ruokavalio ihan pielessä ole.

Siis pelkästään munalle allerginen. Munaton mies, tsirp :D Kanaa syön about 2-3 päivänä viikossa, 2 päivänä ihan normi lihaa ja 1 päivänä kalaa.

ecarrace sanoi:
Kiitos päivän nauruista!

Sun kirjottamat viestit muuten sisältää kaikki trollin tunnusmerkit.

Wikipediasta sanoi:
Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista...

Mitenköhän minä tässä trollaan? Vissiin tulin hakemaan apua, enkä ärsyttämään ihmisiä. Taas tuo sinun kirjoitus, on kyllä aivan turha. On se hyvä että toisia naurattaa, mutta voi kyllä pitää päänsä kiinni, jos ei ole mitään ihan kunnon sanottavaa.

Uskomatonta paskaa nykyään tälläkin foorumilla. Pystyiskö mode siirtää tän suoraan vaikka suolikaksneloseen tai Demin foorumille?

^Muutama vuosi sitten tuntui ainakin saavan paljon asiallisempaa vastausta aloittelijoitten kysymyksiin. Nykyään tuntuu poikkeuksetta olevan vittuilua täynnä näille tredeille, kun on käynyt kurkistelemassa. Pieni piilovittuilu on ihan jees, mutta tredi täynnä melkein pelkästään vittuilua alkaa mennä yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom