kunto tällä hetkellä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Minkäslaisessa kunnossa mimmit olette tällä hetkellä? Itselläni aineenvaihdunta ei vain käy...vielä kokeillaan uutta juttua.stressi ei hellitä millään ja on pilaamassa pahasti mun suunnitelmat.vituttaa tosi paljon. hiukan kiristynyt olen, mutta en niin paljon kuin nyt jo pitäisi. tämä on vain urheilua,aina ei voi onnistua...sairastumisille ei voi aina mitää.. :( heittäkää muut jotain positiivisempaa juttua.. :)

Vielähän tuota pudotettavaa riittää (n. 6 kg) mutta jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin kuntoon pitäisi ehtiä. Tällä hetkellä liikuntaa rajoittaa kuukauden takainen jalan murtuminen, vielä ei kävely oikein suju mut kuntopyörää pystyy jo polkemaan eli ei hätää. ;)
Aineenvaihdunta tuntuu toistaiseksi toimivan ja vielä on muutama konsti takataskussa mut niitä otetaan käyttöön vasta kun on tarvetta, edetään maltilla.. Tsemppiä kaikille valmistautumisiin!

Kia sanoi:
Vielähän tuota pudotettavaa riittää (n. 6 kg) mutta jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin kuntoon pitäisi ehtiä. Tällä hetkellä liikuntaa rajoittaa kuukauden takainen jalan murtuminen, vielä ei kävely oikein suju mut kuntopyörää pystyy jo polkemaan eli ei hätää. ;)
Aineenvaihdunta tuntuu toistaiseksi toimivan ja vielä on muutama konsti takataskussa mut niitä otetaan käyttöön vasta kun on tarvetta, edetään maltilla.. Tsemppiä kaikille valmistautumisiin!

mihin sarjaan muuten oot menossa kisaamaan?

emiliana sanoi:
Minkäslaisessa kunnossa mimmit olette tällä hetkellä? Itselläni aineenvaihdunta ei vain käy...vielä kokeillaan uutta juttua.stressi ei hellitä millään ja on pilaamassa pahasti mun suunnitelmat.vituttaa tosi paljon. hiukan kiristynyt olen, mutta en niin paljon kuin nyt jo pitäisi. tämä on vain urheilua,aina ei voi onnistua...sairastumisille ei voi aina mitää.. :( heittäkää muut jotain positiivisempaa juttua.. :)

Hei ensinnäkin lopetat stressaamisen, se ei auta yhtään asiaan...tsekkaa ettei ole liikaa protskua. Se on ainakin mulla tukkinut. Nyt vaan yrität täysillä loppuun asti. Onhan tässä vielä aikaa.

emiliana sanoi:
Minkäslaisessa kunnossa mimmit olette tällä hetkellä? Itselläni aineenvaihdunta ei vain käy...vielä kokeillaan uutta juttua.

En yritä tässä astua sinun valmentajasi varpaille, mutta yksi sellainen ihan yksinkertainen juttu, mitä kannattaisi kokeilla on se, että jättäisit kaikki nopeat hiilarit pois ruokavaliosta, lukuunottamatta palkkaria. (Luin siis tuolta toisesta threadista joku aika sitten, että esim. aamupalalla syöt mm. muroja ja jugurttia.) Eli vaihtaisit esim. murojen tilalle kauraleseet tms.

Itse olen sellaista sorttia ja tiedän monta muutakin, joilla kaikki yhtään nopeammat hiilarit, jopa hedelmät mukaan lukien laittavat jostain syystä dietin edistymisen junnaamaan lähes täysin.

Tsemppi kovasti, toivottavasti saatte homman pelaamaan.

Pinja sanoi:
Hei ensinnäkin lopetat stressaamisen, se ei auta yhtään asiaan...tsekkaa ettei ole liikaa protskua. Se on ainakin mulla tukkinut. Nyt vaan yrität täysillä loppuun asti. Onhan tässä vielä aikaa.

Kiiti kannustuksesta! :) on tässä vielä aikaa.Täysillä aion tehdä töitä loppuun asti ja lähempänä kisaa päätän vasta nousenko lavalle vai en..puolikuntoisena en halua lähteä itseäni nolaamaan :)

vilma-liina sanoi:
En yritä tässä astua sinun valmentajasi varpaille, mutta yksi sellainen ihan yksinkertainen juttu, mitä kannattaisi kokeilla on se, että jättäisit kaikki nopeat hiilarit pois ruokavaliosta, lukuunottamatta palkkaria. (Luin siis tuolta toisesta threadista joku aika sitten, että esim. aamupalalla syöt mm. muroja ja jugurttia.) Eli vaihtaisit esim. murojen tilalle kauraleseet tms.

Itse olen sellaista sorttia ja tiedän monta muutakin, joilla kaikki yhtään nopeammat hiilarit, jopa hedelmät mukaan lukien laittavat jostain syystä dietin edistymisen junnaamaan lähes täysin.

Tsemppi kovasti, toivottavasti saatte homman pelaamaan.

käytän noita kauraleseitä lähes päivittäin,puuron tai jonkun muun seassa.voisin kokeilla niitä puuron tai murojen tilalla pelkästään.hyvä vinkki! Noista muroista vielä niin, ne ovat sellaisia talk kuitumuroja,joissa on 20,7% kuitua. vähäsuolaisia 0,97%,eikä lisäaineita.kaura,ohra ruis raaka-aineet.Ainoita sokerittomia muroja.Täysin mauttomia,mutta kevyitä siis painoltaan.. :)

Ihan vinkkinä sinulle emiliana, että loppua kohden ehkä kannattaisi vähentää maitotuotteiden käyttöä. Esim. rahka kannattaa jättää jos hyvissä ajoin pois. Jogurtinkin voisi korvata jollain muulla, esim. hedelmällä tai vihanneksilla. Mitä yksinkertaisempi ruokavalio sinulla on sitä helpompi on analysoida, jos joku ruoka-aine ei sovi elimistölle. Tottakai kannattaa välillä vaihdella, jotta aineenvaihdunta toimii.

emiliana sanoi:

Hellou!
Hyvää vauhtia kiristymään päin...uskaltauduin tänään vaa'alle ja viime punnituksesta on tipahtanut kolmisen kiloa, vielä on tiputettavaa mut valmentajan mukaan ei oo kiirettä.Kaloreita heitellään 1800 ja 2000 välillä...treenipäivinä toi 2000 ja muuten 1800.
Tsemppiä sulle emiliana, ja relax...kyllä se paino siitä laskuun lähtee. :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hellou !!
Täällä kans dietti sujuu ihan mukavasti..matematiikkaa peliin !
Kalorit tällähetkellä 1500 - 1700..kolmas päivä vasta menossa. Luulen, että 13 vkoa riittää. Fiilikset on ihan hyvät. Viikonloppuna menen tsekkaamaan pukuhommaa...
TSEMPPIÄ TAAS KAIKILLE !

Moi!

Millaisia määriä aerobista jengillä on tällä hetkellä? Aamulenkit, treenin jälkeiset jne?

Dieetti sujuu täällä ihan kohtalaisesti? Jostain syystä vatsa on välillä melko sekaisin. Esimerkiksi palautumis- tai proteiinijuomat ei pysy lainkaan sisällä. Luulen, et ongelma on nimenomaan maustetuissa heroissa. Painoa pudotettavana vielä viitisen kiloa, joten jospa tämä tästä.

Ei muuta kuin kärsivällisyyttä!!

emiliana sanoi:
oletko kauan treenannut?
Kuutisen vuotta olen säännöllisesti käynyt salilla (sitäkin ennen lihasta oli jonkun verran ringette harrastuksen ansiosta) ja niistä muutama viime vuosi kisoihin tähtäävää treeniä. Lihasten kasvattaminen vaatii äärettömän paljon töitä ja aikaa..

Mulla on tällä hetkellä neljä kevyttä aamuaerobista viikossa.

Tässähän tämä...kolme ja puoli kiloa on lähtenyt ja noin neljä jäljellä. Nyt on ollut hitaampaa tuo painon putoaminen, mutta muutamalla muutoksella ruokavaliossa pitäisi saada homma taas käyntinn. Hope so.

Teen kolme suht kevyttä aamuaerobista ja kaksi treenin jälkeistä "hikijumppaa", eli hölkkää taikka kuntopyöräilyä.

Onneksi on vielä hyvin aikaa, joten kyllä me mimmit ehditään ja loistetaan sitten yhdessä siellä lavalla!!!!!! Tsemppiä vaan kaikille!!!

moi !
On kyllä todella mahtavat kädet tossa ylemmässä kuvassa..WOW!
Mä teen itse tällä hetkellä 4 aamuaerobista viikossa ja lisään niitä kyllä sit tarvittaessa.
Painoa en ole hirveesti tarkkaillu, vaan peili kertoo kyllä enemmän.
Muutama kilo täytyy tiputtaa...mutta onneksi on aikaa.
Voisiko joku kertoa, että millä rasvamäärällä menette? Tuntuu, että mun pitäisi lisätä kyllä sitä osastoa. ja mistä ne nappaatte? Lohi, pähkinät, rypsi..??????
JA TSEMIÄ KAIKILLE !!! =)

Moi sportti-82!
En muista tarkkaa määrää rasvoista näin äkkiseltään mut mä käytän pellavansiemenöljyä ja vehnänalkioöljyä...

sportti-82 sanoi:
moi !
On kyllä todella mahtavat kädet tossa ylemmässä kuvassa..WOW!
Mä teen itse tällä hetkellä 4 aamuaerobista viikossa ja lisään niitä kyllä sit tarvittaessa.
Painoa en ole hirveesti tarkkaillu, vaan peili kertoo kyllä enemmän.
Muutama kilo täytyy tiputtaa...mutta onneksi on aikaa.
Voisiko joku kertoa, että millä rasvamäärällä menette? Tuntuu, että mun pitäisi lisätä kyllä sitä osastoa. ja mistä ne nappaatte? Lohi, pähkinät, rypsi..??????
JA TSEMIÄ KAIKILLE !!! =)

mulla rasvat kuutisen kymmentä grammaa..lohesta,oliiviöljystä,niistä ja sitten mitä pieniä määriä muista ruuista tulee..kun syön mahd rasvattomia ruokia.kuinka paljon syöt itse?

aerobisesta..teen 6 aamulenkkiä tai aerobisen tilalla käyn jumpassa, jos sattuu työvuorot sopimaan tunteihin. treenin jälkeen pari kertaa aerobista. paikat eivät ole tulleet kipeeksi tuosta määrästä.mun jalat on tottunut aktiiviseen liikkumiseen futista pelatessa n 10v pikkutyttönä.venyttelen välillä parikin kertaa päivässä vaikka olisin vaan kerran treenannut. :)

sportti-82 sanoi:
Voisiko joku kertoa, että millä rasvamäärällä menette?
Mulla tällä hetkellä rasvat 30g ja lähteinä kala- ja rypsiöljyt. (Näin menin koko viime dietin.) Mut nyt ajattelin muuttaa sen niin, että rasvan määrän nostan 40g:aan ja otan ne kalaöljystä ja soijalesitiinistä. Mul oli joku ihme kammo lesitiinin makua kohtaan mut eilen ostin niitä ja maistoin ni eihän ne miltää maistunu.. Mielenkiinnolla oottelen miten vaikuttaa toi rasvan lisääminen yli 30%:lla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom