kunto tällä hetkellä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kia sanoi:
Mielenkiinnolla oottelen miten vaikuttaa toi rasvan lisääminen yli 30%:lla.

Ei varmaan tee yhtään huonoa. Luulempa, et saattaa potkasta taas pikkasen aineenvaihduntaa käyntiin. Mulla on 40g tällä hetkellä. Toiminut hyvin. Dieetillä kaikki niin pienetkin jutut vaikuttaa.

Kia sanoi:
Totta! Tiesin jo viime dietillä, et rasvat on luultavasti liian alhaalla mut jotenkaa en uskaltanu lähtee nostamaa niitä..

tuntuu niin oudolta, kun sitä rasvaa on aika paljon ruokavaliossa. Saa ihan kunnolla lisäillä. Olen yleensä pitänyt loppuun asti rasvat 40g. Protskua joudun tiputtelemaan, kun jotenkin mulla se tuntuu tukkivan heti kun sitä on liikaa. Kun sitten teen pienen tiputuksen niin aineenvaihdunta taas toimii...
Tosi hyvä on fiilis kun kerrankin tuntuu siltä, et nyt ollaan aikataulussa. Viimeksi oli tämä kunto kun mm-karsintaan oli enää 5 viikkoa, joten nyt ehkä saattaisin olla lavalla elämäni kunnossa.

Älyttömästi tsemppiä Pinja valmistumiseen! Toivottavasti kaikki menee nyt ihan nappiin, vaikka ihan loistava olit kyllä jo esim. syksyllä! :thumbs:

Kia sanoi:
Älyttömästi tsemppiä Pinja valmistumiseen! Toivottavasti kaikki menee nyt ihan nappiin, vaikka ihan loistava olit kyllä jo esim. syksyllä! :thumbs:

Thanks ja sitä samaa myös sinulle! Olette kyllä siskosi kanssa sellanen rautakaksikko!En ole ollut ihan tyytyväinen aikaisempiin suoritukseen, joten jospa nyt sitten menisi nappiin. By the way, kiva tuo sun vauvakuva :)

Toinen dietti viikko menossa, paino jo vähän pudonnut :) aamuerobista teen 5 aamuna, lisäksi on tullut tehtyä myös pari iltaerobista salilla ta kävellen ulkona. Teen muutenkin suht paljon aerobista ympäri vuoden. Loppua kohden lisään aerobista myös salin jälkeen.
Rasvat tällä hetkellä 50-60g, kaloreita 2100. Mites teillä hiilareiden määrä? Mulla suhteet tällä hetkellä hiilareita 45%, proteiinia 30% rasvaa 25%, myöhemmin ajattelin kokeilla Laskea hiilarit 40% ja nostaa rasvat 30%.

Morjesta kaikille!

Taas eilen tuli pyörähdettyä valmentajan edessä ja on menty tiukempaan pakettiin.
Vaa'alla en uskalla ravata ettei iske stressi! Mites muilla?Onko painoa vai kaloreita tiputeltu?Mulla laskettiin eilen 1500 välipäiville ja 1700 treenipäiville.

k82 sanoi:
Morjesta kaikille!

Taas eilen tuli pyörähdettyä valmentajan edessä ja on menty tiukempaan pakettiin.
Vaa'alla en uskalla ravata ettei iske stressi! Mites muilla?Onko painoa vai kaloreita tiputeltu?Mulla laskettiin eilen 1500 välipäiville ja 1700 treenipäiville.

aika alhaisilla kaloreilla menet..wow!Onnea paljon dietin onnistumiseen ja tietysti kisoihin.meinaan löin eilen diettini kisojen osalta jäihin.ei voi mitään jos ei aineenvaihdunta kulje.olen tällainen stressailija..nyt teen vuoden töitä todella tosissani ja ensi vuonna näytän todella paljon paremmalta ja lähden dietille paremmista lähtökohdista kuin nyt.vituttaa kyllä, mutta urheilu on tätä!nautin treenaamisesta niin, että pian unohdan kisat mielestäni :) :)

Monesko dietti vko sulla menossa k82? Itselläni nyt 3. Paino on pudonnut yllättävän hyvin, edellis päivänä vaaka näytti 54,3kg, dietin alkaessa 56,2kg. Ensi viikolla saatan aloittaa kalorivaihtelut, riippuen siitä mitä vaaka näyttää. Tänään ollut vähän huono ja väsynyt olo...treenikin kulki vähän huonosti :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Moikka Aivi!
Mulla on nyt 8 viikko diettiä menossa. Treeni kulkee hyvin, mutta sen jälkeen on tosi huono-olo :( tiedä sit et mistä johtuu. Äiti sano et kuonat liikkuu niin tehokkaasti et johtuis siitä ja valmentajan kans puhuttiin et johtuisko siitä kun treenaan niin kovaa ja otan ennen treeniä tehonlisääjiä ja rasvanpolttajia. Löytyskö keltään samoja kokemuksia?

k82 sanoi:
Mulla on nyt 8 viikko diettiä menossa. Treeni kulkee hyvin, mutta sen jälkeen on tosi huono-olo :( tiedä sit et mistä johtuu. Äiti sano et kuonat liikkuu niin tehokkaasti et johtuis siitä ja valmentajan kans puhuttiin et johtuisko siitä kun treenaan niin kovaa ja otan ennen treeniä tehonlisääjiä ja rasvanpolttajia. Löytyskö keltään samoja kokemuksia?

Tuleeko sulle aamuaerobisen jälkeen huono olo? Millainen tämä huono olo on? Otatko tehonlisääjiä ja/tai rasvanpolttajia ennen aamuaerobista? Yksi mahdollisuus huonoon oloon voi olla verensokerin laskeminen liian alhaiseksi. Kun verensokeri laskee liian alhaiseksi olo muuttuu heikoksi, voimattomaksi, kuvottavaksi ja saattaa tulla tärinää, vapinaa jne :itku: .

Moi Fimale!
Kerran tuli myös aamuaerobisen jälkeen kun tein stepperillä sen mut muuten se tulee kun punttitreenien jälkeen poljen fillaria n.20min. Ja olo on oksettava, mitään alhaisen verensokerin kaltaisia oireita ei oo...ainut et ruoka ei mee alas, ajotan treenit nykyään illaks ettei jää kun palautusjuoma ja iltapala (=munan valkuaiset) syötäväks.
Rasvanpolttajia otan aamulla ja sit ennen treenejä uuden annoksen + tehonlisääjät.

k82 sanoi:
Moi Fimale!
Kerran tuli myös aamuaerobisen jälkeen kun tein stepperillä sen mut muuten se tulee kun punttitreenien jälkeen poljen fillaria n.20min. Ja olo on oksettava, mitään alhaisen verensokerin kaltaisia oireita ei oo...ainut et ruoka ei mee alas, ajotan treenit nykyään illaks ettei jää kun palautusjuoma ja iltapala (=munan valkuaiset) syötäväks.
Rasvanpolttajia otan aamulla ja sit ennen treenejä uuden annoksen + tehonlisääjät.

Heippuli k82!

Vaikka päivittäiset kalorimäärät ovat olleet näin dieetillä ollessa alhaiset niin aterioiden oikeanlainen rytmittäminen on auttanut mun pahaan oloon. Syön päivän aikana 6-7 kertaa. Tietysti kerta-annokset ovat aika pieniä :( mutta olo on pysynyt tasaisempana. Eikä paha olo yllätä niin helposti.

k82 sanoi:
..... ajotan treenit nykyään illaks ettei jää kun palautusjuoma ja iltapala (=munan valkuaiset) syötäväks.

Millasia aineksia sinun palautumisjuoma ja nuo burnerit ja boosterit sisältää? Monet yrtit ja jopa glutamiini sekä kreatiini saattavat aiheuttaa joillekin pahaa, jopa oksettavaa oloa.

Heips! Tähän väliin sellanen tiedustelu, että kuinkas hienosti teillä tytsyillä ovat vatsapalat tulleet näkyviin? Ihan rehellisesti, onko sixpack jo kehissä... :rock:

Jotenki sitä toivois jo näkevänsä tiukan ja lihaksikkaan vatsan, kun aamulla katsoo peilistä, mutta eipä oo vielä tullut vastaan :wall:

Onko kellään muulla "ongelmaa" noiden kainaloläskien kanssa, siis ne nahat, jotka on tossa rinnan vieressä kainalon reunalla? Kun yläkroppa on huomattavasti kiristynyt (rintalihaksen reuna piirtyy jo) mutta silti tossa kainalon seutuvilla on sellaset ällöttävät lepareet. Eivät ne mitkään läskipussit ole, mutta kun muualta on rasvaa lähtenyt, niin niihin kiinnittää paremmin huomiota. Lähteekö koskaan pois? Ehkä sitten kun on ihan lavakunnossa...maybe.. :nolo:

Annabel sanoi:
Heips! Tähän väliin sellanen tiedustelu, että kuinkas hienosti teillä tytsyillä ovat vatsapalat tulleet näkyviin? Ihan rehellisesti, onko sixpack jo kehissä... :rock:

Jotenki sitä toivois jo näkevänsä tiukan ja lihaksikkaan vatsan, kun aamulla katsoo peilistä, mutta eipä oo vielä tullut vastaan :wall:

Onko kellään muulla "ongelmaa" noiden kainaloläskien kanssa, siis ne nahat, jotka on tossa rinnan vieressä kainalon reunalla? Kun yläkroppa on huomattavasti kiristynyt (rintalihaksen reuna piirtyy jo) mutta silti tossa kainalon seutuvilla on sellaset ällöttävät lepareet. Eivät ne mitkään läskipussit ole, mutta kun muualta on rasvaa lähtenyt, niin niihin kiinnittää paremmin huomiota. Lähteekö koskaan pois? Ehkä sitten kun on ihan lavakunnossa...maybe.. :nolo:

Kyllä ne kaikki lähtee pois kun aikaa kuluu, vielä ei pidäkkään olla lavakunnossa, jos on jo lähellä, niin voi mennä paras kunto ohi.

Monella vatsat näkyy vasta muutamaa päivää ennen kisaa, itselläni näkyi vasta kisan jälkeisenä päivänä... murrrrrr !

Noista vatsapaloista...mielestäni ne näkyvät jo ihan hyvin. toisaalta, mulla ei vatsassa ole ollutkaan kovin paljoa ylimäärästä, ehkä vähän alavatsassa. Tänä aamuna katselin peilistä ja olin ihan tyytyväinen, mutta ehkä niissä paloissa vois vähän enemmän olla lihaa :) ongelma alueena ehkä lähinnä tuo alaselkä...

Kärsin tuossa pari päivää vatsatautia, oli kyllä kurjaa. Vatsa turposi kuin ilmapallo ja oli kosketus arka.onneksi olo nyt ok ja ruokakin alkaa maistua. Ja minä kun olin niin varma ettei minuun taudit tartu :)

vilma-liina sanoi:
Millasia aineksia sinun palautumisjuoma ja nuo burnerit ja boosterit sisältää? Monet yrtit ja jopa glutamiini sekä kreatiini saattavat aiheuttaa joillekin pahaa, jopa oksettavaa oloa.

Palautusjuoman aineosat:CFM-menetelmällä valmistettu ja instantoitu heraprot.-isolaatti,maltodekstriini (DE6), 100% kreatiinimonohydraatti, L-glutamiini, makeutusaine (E950), mansikka-aromi.

Käytän sit rasvanpolttajina universalin animal cuts ja tehonlisääjänä animal methoxy stak...oli niin paljon tekstiä purkin kyljissä etten viittiny alkaa niitä listaamaan :)

Nyt oli just viikon tauko noista cuts ja mstak, ja olo on ollu hyvä treenin jälkeen. Katsotaan millaset fiilarit on lauantaina treenin jälkeen kun otan uudet satsit noita...Ateriat on jaettu tasasesti koko päivälle, ateriaväli min.2,5h-max.3,5h.

Annabel sanoi:

Moi!

Ylävatsat jo hieman alkaa kurkisteleen rasvojen alta ja muutenkin yläkroppa on kivasti kiristynyt...noi nahkapussit löytyy munkin kainaloista :kippis1: mut eiköhän ne siitä siliä ajan mittaan.

tsemppii kaikille :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom