kunto tällä hetkellä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
k82 sanoi:
Käytän sit rasvanpolttajina universalin animal cuts ja tehonlisääjänä animal methoxy stak...oli niin paljon tekstiä purkin kyljissä etten viittiny alkaa niitä listaamaan :)

Nyt oli just viikon tauko noista cuts ja mstak, ja olo on ollu hyvä treenin jälkeen. Katsotaan millaset fiilarit on lauantaina treenin jälkeen kun otan uudet satsit noita...

[mod] Keskustelut tuotteista ja aineista, joita ei saa laillisesti kotimaan lisäravinnekaupoissa myydä, on kielletty punttimimmeissä. -vilmis [/mod]

Niissä on vain jokin ainesosa, mikä ei sovi sinulle. Kokeile jotain vastaavaa tuotetta. Ei kannata kärsiä huonosta olosta!

Heippuli!

Miten dieettinne on edennyt? Onko kukaan mittaillut ja seuraillut rasvaprosenttejaan dieetin aikana? Eihän rasvaprosenttimittaukset kerro koko totuutta mutta ne ovat kuitenkin suuntaa-antavia kunnon suhteen. :D .

Fimale sanoi:
Heippuli!

Miten dieettinne on edennyt? Onko kukaan mittaillut ja seuraillut rasvaprosenttejaan dieetin aikana? Eihän rasvaprosenttimittaukset kerro koko totuutta mutta ne ovat kuitenkin suuntaa-antavia kunnon suhteen. :D .

Dieetti on edennyt oikeen mukavasti. Kunto on nyt sama kun viimeksi 2-3 viikkoa ennen kisaa. Vielä pitäisi pudotella viitisen kiloa. En nyt kauheasti seuraile tota rasvaprosenttia kun aika hyvin se peili kertoo totuuden. Eilinen mittaus omronilla oli 14, mutta sen tulokset ei kyllä ole kauheasti pitänyt paikaansa. Joskus se on vaihdellut päivän aikana 5 yksikköä.

Pinja sanoi:
Dieetti on edennyt oikeen mukavasti. Kunto on nyt sama kun viimeksi 2-3 viikkoa ennen kisaa. Vielä pitäisi pudotella viitisen kiloa. En nyt kauheasti seuraile tota rasvaprosenttia kun aika hyvin se peili kertoo totuuden. Eilinen mittaus omronilla oli 14, mutta sen tulokset ei kyllä ole kauheasti pitänyt paikaansa. Joskus se on vaihdellut päivän aikana 5 yksikköä.

Iltaa, HUI sinähän olet jo hyvässä kunnossa.....
Aloitin dietin tammikuun alusta ja aika "vaikeeta" on ollut. Paino ei oikeen meinaa pudota....taisin aloittaa vähän turhan rankasti dietin kun painoa oli niin paljon. Koroppa jumittelee koko ajan....ja taisi tulla pieni "ylikunto" tilakin... 10 päivää kuumeilua....reisilihakset tuntuu tulehtuneilta....mutta vielä ei luovuteta....
Mittailin tänään ekaan kertaan nyt dietin aikana rasvat...17.6% antoi tulokseksi. Mitattiin pihdeillä 7 kohdasta....KIIRUS TÄÄLLÄ TULE että ehtisi sulatella rasvat :(

Tseppiä kaikille diettaajille :whip:

Heipparallaa vaan kaikille! Mulla ois aika lailla saman verran jäljellä kuin Pinjalla, eli 4-5 kiloo pitäis vielä saada pois...Välillä on ollut kyllä rankkaa ja tuntuu, että pääkopan kasassa pitäminen näillä työmäärillä on melkein mahdotonta.

Rasvoja on mitattu ihan alusta lähtien pihdeillä noin 3 viikon välein ja viime mittauksen mukaan sitä fläsää ois noin 14mm.. 12 mm on siis jo lähtenyt, että kaipa tää ihan hyvin menee. Silti tuntuu, että kiire pukkaa päälle.

Mutta mutta, tsemppiä kaikille mimmeille ja pumppihuoneella kohdataan!!!!!!!

Mullakin dietti suht samassa vaiheessa kun Pinjalla ja Annabelilla eli viitisen kiloa olis vielä pudotettavaa. Nyt on paino jäänny junnaamaan paikoilleen eli täytyis keksiä jotain uusia muutoksia. Alkaa jo pikku hiljaa hiipiä paniikki, et jää kisat tällä kertaa haaveeks.. :(

No mutta. Miksi, Kia, susta tuntuu, että kisat jäis haaveeks? Eikai nyt sentään. Niin kovassa kunnossa olit viimeksikin, että eiköhän tästä vuodesta tule vieläkin kovempi ;) !!

Annabel sanoi:
No mutta. Miksi, Kia, susta tuntuu, että kisat jäis haaveeks?
Vuoden vaihteessa murtunut jalka ei oo parantunu toivotulla tavalla ja vielä ei pysty edes seisomaan kisakengillä, että saa nähdä ehtiikö jalka ajoissa kuntoon. Ja tietysti pitäis saada nää läskit pikasesti sulamaan.. :D Muutin taas tänään ruokasysteemiä eli katotaa mitä tapahtuu..

Tilanne tällä hetkellä ok. Painoa pitäisi saada pois enää max 2kg. 6 dietti viikko menossa, kalorit 1800, painoa pudonnut nyt n.2kg. Paino tuntuu putoavan nyt vaan kovin hitaasti. Eihän tässä nyt hätää ole,mutta...Kalorit laskin viikko sitten 2100sta 1800, paino pudonnut viime viikosta vain n.300g...Ajattelin lisätä 6:nen lenkin ohjelmaan ja nostaa aerobisten tehoa. Kaloreita en tahtoisi vielä lähteä laskemaan.

Rasvaprosentin mittautin ennen joulua eka kertaa pihdeillä tulos oli 16%, Omroni ei oikein toimi mulla..olen saanut 6-8% välillä kun olen mittaillut :) Mutta voishan sitä kokeilla sitäkin nyt mitä näyttää...

Olisin kiinostunut kuulemaan teidän ruokavalioistanne...Mulla siis kalorit 1800, hiilarit vaihdellen 175-215g, proteiinit 145-155g, rasvat 40-50g.Tasa kaloreilla mennään. Vaihteluita kokeilin 4 viikolla. Ensi sunnuntaina eka hiilaripäivä, ehkä ensi viikolla vois kokeilla kalorivaihteluita....

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on kanssa jumittunut tuo painon lasku. Viikkoon ei ole tapahtunut mitään :(.. Aerobista lisätty sillai, että teen 4 aamua ja 3 treenin jälkeen. Silti ei tapahdu mitään. Kalorit 1700. Syklinen keto kokeilussa.

Jos ei pian ala tapahtua jotain, niin pelkäänpä että iskee stressi päälle! -Ja sitähän tässä viimeksi toivotaan. (ahdistaa jo....)

Mitä mieltä olette aerobisen määrästä? Luin uudesta Body-lehdestä, että 4-5 krt vko 30-40min kerta olis paras. Liiallinen aerobinen ei varmaan ole hyväksi, esim 2h päivä on jo aikas paljon...

Aivi sanoi:
Mitä mieltä olette aerobisen määrästä? Luin uudesta Body-lehdestä, että 4-5 krt vko 30-40min kerta olis paras. Liiallinen aerobinen ei varmaan ole hyväksi, esim 2h päivä on jo aikas paljon...

Onhan siinä ylikunnon riski jos liikaa on aerobista päivässä..2h päivässä vois olla 75min aamulla ja 45min treenin jälkeen.Aika paljon..tuo on varmaan jo ihan maksimi, ja tapaus jota käytettäis ihan lopussa kun mitään ei ole enää tehtävissä.

emiliana sanoi:
Onhan siinä ylikunnon riski jos liikaa on aerobista päivässä..2h päivässä vois olla 75min aamulla ja 45min treenin jälkeen.Aika paljon..tuo on varmaan jo ihan maksimi, ja tapaus jota käytettäis ihan lopussa kun mitään ei ole enää tehtävissä.

Tapoja ja ajatuksia on melkein yhtä paljon lajia harrastavia, mutta olen itse tullut siihen tulokseen, että jokin järki on pystyttävä säilyttämään niin treenin kuin aerobisen määrän kanssa. Tietenkin toiset "kestää" enemmän rasitusta ( tähän vaikuttaa niin genetiikka kuin muun rasituksen määrä esim. työ ) ja tämän puitteissa treenin ja aerobisen määrää voi rukata itselleen sopivaksi.

On ollut karua huomata, että esimerkiksi työ ja muut fyysiset touhut, joita ei laske treeniin voivat oikeasti olla sen verran raskaita, että ne verottavat voimia OIKEISTA treeneistä ja aerobisista.

Kyllä tässä lajissa joutuu nöyristymään ( vitsi, mikä sana..) ja tulemaan alas niistä ihanista pilvilinnoista, joissa olis, ah, niin ihanan fitness- sanan puitteissa kellua. Totuus on rakaa työtä, oman kehon balanssin etsimistä ( ja mahdollista löytämistä ) ja mielen lujuutta.

Poikkesin nyt aiheesta hiukan, mutta kertokaa muutkin miten pidätte dieetillä päänne kasassa? Vai tarviiko pitää?

Morjes kaikille!

Viime viikonloppuna tarkistettii valmentajan kans kuntoo ja voitonpuolella ollaan...yläkroppa hyvin kiristyny mut vyötäröllä on vielä ylimäärästä ja peffas (kuinka yllättävää näin naisena :) ), lisättiin treenin jälkeinen aerobinen 40minuuttiin.
Kalorit on tällä hetkellä 1500 välipäivinä ja 1700 treenipäivinä. Aamulenkkiä 5krt/viikossa.

Mun pysyy pää kasassa kun pääsee hikoileen ja varsinkin kun on tehny aamulenkin ni koko päivä menee virkeemmin läpi!Nyt vietän kevyttä viikkoo ja kaikki tuntuu menevän jotenkin hitaammin...pinnakin kiristyy kyllä helpommin(poikaystävän huomio).Mutta kaikinpuolin oon nauttinu tästä kaikesta hyvästä olosta ja terveellisestä elämästä!

Pää pysyy kasassa toisina päivinä paremmin kun toisina...Alituinen ruuan ajattelu ei ainakaan auta :) Tekeminen on hyvä keino siis aika paljon on tullut siivottua ym. Tällä hetkellä aika rankkaa myös opiskeluiden puolella, pitäis yrittää tsempata. ..Lisäksi rakkaani on tällä hetkellä toisaalla ja ikävä painaa päällä. Välillä tekis mieli lyödä päätä seinään tai vastaava. Edellispäivänä kaikki meni päin mäntyä ja pääsi itku :) Toisaalta se helpotti...Onneksi on läheisiä ihmisiä joille puhua ilman heitä en jaksais. Tänään onneksi hyvä päivä. Aurinko paistaa, koulujutut luistaa paremmin ja paino oli pudonnut viime viikosta ihan kivasti :)

Olisin kysynyt teiltä kokeneemmilta kisaajilta, paljonko aiemmin ennen kisaa olette yleensä kunnossa? Aloitin itse dietin ehkä vähän liian ajoissa...7.dietti viikko menossa ja paino jo hyvin lähellä tavoitetta...

Aivi sanoi:
Olisin kysynyt teiltä kokeneemmilta kisaajilta, paljonko aiemmin ennen kisaa olette yleensä kunnossa? Aloitin itse dietin ehkä vähän liian ajoissa...7.dietti viikko menossa ja paino jo hyvin lähellä tavoitetta...
Onko ennakkoon asetettu tavoitepaino sama, kuin kisakunto? Eli tuolla tarkoitan sitä, että siihen vaakaan ei niin kovin kannata tuijotella, vaan käyttää mielummin peiliä mittarina. Jos sinulla on asiantuntevat taustajoukot, niin he kyllä osaavat varmasti kertoa ja neuvoa, kuinka menetellä, jottei kunto mene yli. Ja tässä tapauksessa kunnon ylimenemisellä tarkoitetaan sitä, että kroppa ei enää kestä diettaamista, ja aineenvaihdu menee enemmän kuin sekaisin, kroppa saattaa alkaa varastoimaan nestettä suojatakseen soluja ja niveliä, kun rasvat on niin alhaalla. Ja kun tuota tilannetta yritetään korjata, ja esim. nostamalla kaloreita, niin homma saattaa vaan kiihtyä, ja paino putoaa vaan entistä hurjempaa vauhtia.

Ennen ekaa diettiä on varmasti aika vaikea arvioida, kuinka hyvin kroppa diettiin vastaan. Yleensä nyrkkisääntö on, että aikaa pitää varata niin, että paino tippuisi 500g/vk. Ja jos tuon nopsempaa tahtia tiukistellaan, niin siinä saa todennäköisesti kyytiä jo lihatkin.

Olet oikeassa Vilma-Liina ettei vaakaa kannata liikaa tuijottaa. Peili olen käyttänyt aktiivisesti :) sieltä näyttää jo ihan hyvältä...Valmentajalta sain kommenttia viime viikonloppuna, että paljon ei sais enää pudota...

Sullapas on pullat hyvin uunissa, Aivi ;) ! Mahtaa tuntua hienolta, kun tietää, että ei ainakaan tuu kiire dietin suhteen... Toisin kuin eräillä...hmm.

Oisin toki voinut laittaa tän uutena thredinä, mutta kysyn nyt kuitenkin tässä. Eli onko teillä muilla pysynyt vilun tunne päällä läpi koko dietin? Mulla oli kylmä kun aloitin kiristelyt, mutta sitten se vilu ajan mittaan katosi. Nyt on taas kylmä aina iltasin kun on syönyt, mutta ei muuten.

Valmentaja sanoi, että kylmä olo on rasvan palamisen merkki..Onkohan näin? Entäpä sitten , kun ei enää olekaan kylmä. Sittenkö se rasva ei enää huomattavasti palakaan? Aika karkea johtopäätös, mutta vastatkaa jos osaatte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom