Kunto hurmaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen parin kuukauden ajan nyt laittanut itseäni kuntoon ja tarvisin hieman apua miten saisin maximoitua tämän.
Ikä: 22v
Paino: ~74kg
Pituus: 184cm

käyn salilla 3-4 kertaa viikossa tehden vähän sitä tätä, ja on sitä voimaa, ja kokoa hieman lisää tullutkin. ja poljen pyörällä kelien sattuessa noin 50-60km viikossa
tähän asti olen syönyt niitä näitä, hieman enemmän proteiinipitoista ruokaa, rahkoja jne. sen olen päättänyt että en proteiinisheikkejä vetämään koska en pidä finneistä.
Mikä olisi ns. hyvä salitreeni setti? tarvisin hieman säännöllisyyttä siihen.
en siis halua tulla isoksi, ja jäykäksi. haluan vain kiinteyttää itseäni, ja saada voimaa lisää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
sulla joku yliherkkyys maitotuotteille vai miks proteiinisheikit aiheuttais finnejä...?

Jäykäksi et tule kunhan venyttet ja muistat lihashuollon. Ei ole tekemistä isouden kanssa.

hyvä salitreeni setti joku yksinkertainen 1-2 jakoinen voimapainotteinen, selaa pakkotoistoa

Ei. mutta monilla kavereilla tullut tosi paljon finnejä varsinkin selkään.
Joo, mutta ei tarkoita että sulla niitä tulisi. Itseltäni en muista löytäneeni finniä selästä vuosiin.

En sano että sun pitäs niitä ruveta vetämään mutta jostain ne proteiinit kannattaa ottaa.

Lisääppä proteiinia ruokavalioon, esim aina aamupalalla ja iltapalalla rahkaa/raejuustoa. Ja sitten otat käyttöön jonkun helpon aloittelijoiden saliohjelman. Kaikki aina suosittelevat Arnoldin Kuusikkoa ja Starting Strengthiä. Itse olen enemmän Kuusikon kannalla sen äärimmäisen yksinkertaisuuden takia.

Isoksi ja jäykäksi et tule yllättäen ja yhtäkkiä, joten siitä ei huolta. Tämä laji vaatii aikaa. Eikä ole olemassa mitään eroa "kiinteytymisen" ja lihaskasvun välillä; kun lihakset kasvavat, rasva jakautuu tasaisemmin ja keho näyttää kiinteämmältä eikä möykyksi alavatsalle.

Vuosi takana ja puolivuotta semmosta enempi vääntöä vaativaa tehtyä. pari kk olen vasta oikein ohjelmalla tehnyt, painoa en ole saanut putoamaan mutta tulokset ovat jo nähtävissä..

Tästä lähdettiin:
30834_390429877417_3830644_n.jpg

Tässä ollaan:
466790_10150879122307418_237342340_o.jpg

-Oho.. sori tuo järkyttävän kokoinen kuva. suoraan pastetin naamakirjatuksesta..

Zone-sarja -42%
"Hei tytöt, käsipuntit paikoilleen" :D

Ei niistä proteiinijauhoista finnejä tule. Heraa löytyy aivan normaalista maidostakin. Se pitää kyllä paikkaansa, että finnejä voi tulla selkään ja muualle, kun salitreenaamisen alottaa, mutta se taas johtunee siitä, että painojen nostelu lisää kehon hormonien tuottamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oho katos vaan, luulin et se oli toi alottaja :D Aloinki vähän miettimään että hetkonen.. :D Eipä voi enää muokatakkaan tota kommenttia :DD Ei sais olla niin hättänen :P

Ei niistä proteiinijauhoista finnejä tule. Heraa löytyy aivan normaalista maidostakin. Se pitää kyllä paikkaansa, että finnejä voi tulla selkään ja muualle, kun salitreenaamisen alottaa, mutta se taas johtunee siitä, että painojen nostelu lisää kehon hormonien tuottamista.
Ihan näin tähän kommentoiden, mulle ainakin ihotautilääkäri sanoi että joidenkin melko uusien tutkimusten mukaan herapitoiset yms. lisäravinteet aiheuttaa finnejä. Samoinkun maito. Sitäkin sais suositusten mukaan juoda max 5 dl päivässä. Jätin maidon juomisen kokonaan (ennen meni 2-3l/pv) ja prodesheikkejäkään en vedellyt vaan otin proteiinit ruuasta. Finnien tulo jatkui siitä huolimatta (roaccutan kuuri loppui noin 6kk sitten, 2kk sitten alko finnit puskea uudestaa pinnalle). En sitten tiedä olisko ne tullu nopeemmin/pahemmaksi jos tota maitoa ja heraa olisi vedellyt. Nyt taas tällä ja viime viikolla ruvennut maitoa ja heraa vetämään enkä mitään eroa oo silmällä nähnyt.

Käytännönkokemuksena voin sanoa, että vaihtaminen starnutritionin hera80:sta selfin heraisolaattiin on vähentäny selän kukkimista ihan mukavasti.

Back
Ylös Bottom