Kai kaikki tietää, että perussuomalaiset on konservatiivinen vasemmistopuolue ;)
sano tuo halla-Aholle tai Niinistön Jussille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai kaikki tietää, että perussuomalaiset on konservatiivinen vasemmistopuolue ;)
Tai itse asiassa sais antaa pesäpallomailaa, piikkiraippaa ja sormiamputaatiot ihan aluksi, niin loppuis tuo valehtelu:Harvoin olen äänestämässä yhden asian takia, mutta jos joku ehdokas ajaisi pakkokastraatiota ja lobotomiaa Johan-nimisille miehille, joiden sukunimi alkaa B:llä, niin saisi heti ääneni.
Ketkä persujen ehdokkaista on haikaillu entisaikojen perään ja ketkä on huudellu salaliitoista?Eniten mua arsyttaa persuissa niiden konservatiiviset arvot ja "ennen oli toisin" fiilistely joka ei tuo mitaan lisa-arvoa mihinkaan keskusteluun. Sitten itketaan harva se paiva kun media kiusaa (eli uutisoi lausuntoja) samalla kuitenkin sananvapauden puolesta liputtaen. Ja kaiken takana on salaliitto.
e. Tosin itsellani ei ole mitaan hajua keta aanestaisin. Ei mitaan illuusiota vaikuttamisen mahdollisuudesta, samaa paskaa kaikki. Ehka jopa aanestaisin persuja ihan vaan vittuillakseni vasurikavereilleni.
viher vasemmisto sala liitto
Oli tänään työpaikan kahvipöydässä yllättäen poliittista jorinaa ja kuulin aika yksilöllisen syyn, miksi eräs sanoi äänestävänsä persuja: kun ne ovat kuitenkin niin tyhmiä, että eivät valtaan päästyään kuitenkaan älyä mistään mitään, niin ainakin saadaan aikaan edes jotain muutosta. Kaikki muut puolueet tämä herra kuittasi vehkeilijöiksi, jotka vetää vuodesta toiseen samalla sovitulla linjalla. Mutta kun persut eivät osaa sanoa muuta kuin mitä ajattelevat, niin saadaan soppa oikeasti hieman sekoittumaan.. Piti ihan hetken aikaa miettiä..onhan se strategia sekin.
Itse haluaisin yhteiskunnan, jossa valtaan (sekä poliittiseen että yrityksiin) pääsee vain sellaisia ihmisiä, joilla ei ole vallanhimoa. Ihmisiä, jotka ihan oikeasti osaavat ajatella laajasti ja ihmislähtöisesti, mutta eivät silti pidä leveälieristä kukkakoristeista hattua päässään. Voip olla, etten löydä hyvää ehdokasta näissä(kään) vaaleissa, joten äänestänpähän edes jotain alle 30-v kaveria niinkuin aina. Iän tuoma kokemus on ihan hyvä juttu, mutta ei nuo päättävät elimet millään pappalaumallakaan toimi.
Valitettavasti noita ei ole kuin saduissa.