Kunnon treeniohjelmaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cba
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

cba

Vähän laiskalla päällä olen enkä jaksanu tuolta FAQista alkaa etsimään uutta ohjelmaa, mutta jos joku kiltisti vois tehdä/antaa kunnollisen ohjelman.
Tällä hetkellä olen tehnyt tämmöistä:

1.Rinta, hauis, ranteet, olkapäät, ojentajat
Penkkipunnerrus 3x
Rintaprässi / Vinopenkki käsipainoilla / tangolla 2x
Hauiskääntö käsipainoilla / tangolla 3x
Ojennettu hauis / hammer kääntö 2x
Ranteet 3x
Ranskalainen punnerrus 3x
Ojentajalaite 2x
Pullover / pystypunnerrus käsipainoilla / tangolla 3x
Vipunostot 2x

2.Reidet, pohkeet, selkä, vatsat
Vatsalaite 3x
Vatsat lattialla 3x
Ylätalja 2x eteen, 2x taakse / alatalja 4x
Kulmasoutu 2x
Jalkaprässi 4x
Jalan ojennus 3x
Jalan koukistus 3x
Pohkeet 3x

1. viikko : 12-15 toistoa
2. viikko : 8-12 toistoa
3. viikko : 6-8 toistoa

Tai onko tämä hyvä minulle kuitenkin, hiukan on tullut kritiikkiä, että tämä ei olisi oikeen hyvä.

Huono tuo ohjelma on! Valitte ite valmis ohjelma aloittelijoiden osiolta FAQista.. Ei LUULIS olevan niin vaivalloista.

Huono tuo ohjelma on! Valitte ite valmis ohjelma aloittelijoiden osiolta FAQista.. Ei LUULIS olevan niin vaivalloista.

Jaa missä mielessä on huono? Siksi että liikkeitä on vitusti ja kaikki on pilipaliliikkeitä? :D Kyllä se silti voi jollain toimia...

Vähän laiskalla päällä olen enkä jaksanu tuolta FAQista alkaa etsimään uutta ohjelmaa, mutta jos joku kiltisti vois tehdä/antaa kunnollisen ohjelman.

Haluaisitko myös, että joku kävis sun puolesta treenaamassa,jos laiskottaa.:D

Vakavasti : Mitä enemmän itse otat asioista selvää ja kokeilet, sitä varmempaa on kehitys.On tullut tässä vuosien varrella " muutamia " treeniohjelmia ja ruokavalioita jengille veivattua.Kaikkein parhaimmat tulokset saa ainoastaan itselle " modatulla" treenillä yms.Pitää ottaa ne omat ominaisuudet huomioon,jotta homma toimii.

No, olisiko tämmöinen sitten parempi. Miten reenaisin tämän läpi, jos käyn 4krt/viikko salilla.

1. päivä
Vatsalihakset
Vatsarutistukset 3 x 15-75
Jalkojen nosto 2 x 15-50
Vartalon kierrot 2 x 25
Rinta
Penkkipunnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
Vinopenkki käsipainoilla 3 x 8-10
Vipunostot penkillä 2 x 10-12
Pullover 2 x 12-15
Selkä
Ylätaljaveto eteen 2 x 12, 3 x 8-10
Alataljaveto 2 x 8-10
Kulmasoutu käsipainoilla 2 x 10-12
Selkäojennus 2 x 12-15
Olkapäät
Pystypunnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
Vipunostot sivuille 2 x 10-12
Pystysoutu 2 x 12-15

2. päivä
Jalat
Jalkakyykky 2 x 15, 3 x 10-12
Reisiojennus 1 x 15, 3 x 10-12
Reisikoukistus 1 x 15, 3 x 10-12
Pohjenousu seisten 2 x 12-15
Pohjenousu istuen 2 x 12-15
Kädet
Hauiskääntö tangolla 2 x 12, 3 x 8-10
Keskitetty hauiskääntö 2 x 12-15
Ranskalainen punnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
Ojentajatalja 2 x 12-15
Rannekääntö 2 x 12-15

Hommasin tän tuolta CyberCoachin sivuilta, en tiedä onko tämä sitten parempi vai ei.
Kaikki muut on mahdollista tehdä, paitsi jalkojen nosto ei onnistu salilla missä käyn, eli mitä sen tilalle? Miten treenaan nuo jos käyn 4krt/viikko salilla.

Parempi, mutta edelleen silti huono IMO.

Miksei jalkojen nosto onnistu, eikö salilla oo leuanvetotankoa tms.?
Tossa ohjelmassa on kaksjakoiseksi ihan tuhottomasti edelleen turhia liikkeitä. 2-jakoisessa ohjelmassa kannattaa panostaa suuriin perusliikkeisiin, kuten kyykky, mave, leuat, penkki, kulmasoutu, jne..

Tässä on nyt yks viritys joka sattu olemaan koneella. ite oon menestyksellä sillä reenannu tovosen. Ei kannata lukea tätäkään kuin piru raamattua, sillä sarjamäärät ovat varsin henkilökohtainen asia.

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

- Penkkipunnerrus x 2
- Vinopenkki x 2
- kyykky x 4-5
- Reiden ojennukset x3
- Pystypunnerrus smith x 4
- vipunostot sivulle x 3
- Ranskalainen punnerrus x 3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut

- MAVE x 3-4
- kulmasoutu tanko x 3
- Ylätalja x 3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten x 4
- hauikset kp x 3-4
- rannekäännöt x 2
- Vattat voi tehdä tässä

3. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

- Penkkipunnerrus 4-5x
- Ristitalja x 2
- kyykky x 4-5
- prässi x 3
- Pystypunnerrus smith x 4
- Takaolkapääkone x 3
- ojentajapunnerrus taljassa x 3

4. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, epäkkäät

- SJMV x 3-4
- kulmasoutu tanko x 3
- leuanveto x 3
- Koukistukset x 2
- pohkeet istuen x 4
- Hauikset tangolla x 3-4
- kohautukset x 2
- Vattat voi tehdä myös tässä

TOISTOT: vko1 10-12, vko2 8-10, vko3 6-8

Kannattaa lukea tuota aloittelijoiden osiota muutama päivä, tervettä lähdekritiikkiä soveltaen. Jos ei viitsi yhtään ottaa asioista selvää, luulen ettei siellä salillakaan viitsi pidemmän päälle käydä.

Mardelle kysymys tuosta tekemästä ohjelmasta: eli jos tekis 2päivänä ekana: maven,taljan ja kulmasoudut. Niin jaksaako sitten hauiksia enää kurittaa ?.

Sanoisin, että kyllä hauiksen jaksaa, mutta rannekääntö voi tehdä jo niin helvetin tiukkaa. Kokeilemallahan sekin selviää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haluaisitko myös, että joku kävis sun puolesta treenaamassa,jos laiskottaa.:D

Vakavasti : Mitä enemmän itse otat asioista selvää ja kokeilet, sitä varmempaa on kehitys.On tullut tässä vuosien varrella " muutamia " treeniohjelmia ja ruokavalioita jengille veivattua.Kaikkein parhaimmat tulokset saa ainoastaan itselle " modatulla" treenillä yms.Pitää ottaa ne omat ominaisuudet huomioon,jotta homma toimii.

jos valmiita ohjelmia käyttää koko elämänsä niin ei kauheen fiksu ratkaisu. mutta varmasti ihan fiksua aloittaa jollain valmiilla ja sit kun kokemusta karttuu, ei muuta kun ottamaan asioista selvää ja itse kokeilemaan mikä toimii parhaiten.

löytyskö harjotteluohjelmaa???

voisko joku mitenkään mulle suositella jtn harjotteluohjelmaa?
laihuutta on niin paljon ettei paljo yleiseen saunaan ilkiä mennä :(
Kaukalopalloa tulee talvella pelailtua 4-5 kertaa viikkoon 1-2 tuntia putkeen , jotenka mtn hirveitä lihaskimppuja ei oikeen kannattas hankkia :)
puntilla pääsen käymään ilmasella , joten laitteista ei oo kiinni ja kiinnostustakin löytyy.
tällä hetkell' käyn salilla n.3 viikkoon ja juoksemassa melkeen joka toinen päivä... just nytten teen ranneliikettä polviin tukien 20 kg 20 toistoo, elikkäs kannattaako :|

voisko joku mitenkään mulle suositella jtn harjotteluohjelmaa?
laihuutta on niin paljon ettei paljo yleiseen saunaan ilkiä mennä :(
Kaukalopalloa tulee talvella pelailtua 4-5 kertaa viikkoon 1-2 tuntia putkeen , jotenka mtn hirveitä lihaskimppuja ei oikeen kannattas hankkia :)
puntilla pääsen käymään ilmasella , joten laitteista ei oo kiinni ja kiinnostustakin löytyy.
tällä hetkell' käyn salilla n.3 viikkoon ja juoksemassa melkeen joka toinen päivä... just nytten teen ranneliikettä polviin tukien 20 kg 20 toistoo, elikkäs kannattaako :|

Tuolta asiaa: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/faq.php

Ja ei ne lihakset hetkessä kasva:)

Itellä on tuo sama ohjelma mut muokkasin sitä vähä eli onko tää nyt sit hyvä mavee ja kyykkyy en tee @ 13v.

1.Rinta, hauis, ranteet, olkapäät, ojentajat

Penkkipunnerrus 3x
Rintaprässi / Vinopenkki 2x
Hauiskääntö 3x
Keskitetty hauis / Hammer kääntö 2x
Ranskalainen punnerrus / Kapea penkki 3x
Ojentajapunnerrus 2x
Vipunostot 3x
Pystypunnerrus 2x

2.Reidet, pohkeet, selkä, vatsat

Voimapyörä / Vatsaprässi 4x
Vatsat lattialla 3x
Ylätalja 4x
Alatalja 2x
Leuanveto / Kulmasoutu 2x
Jalkaprässi 4x
Jalan ojennus 2x
Jalan koukistus 2x
Pohkeet seisten 5x

1. viikko : 12-15 toistoa
2. viikko : 8-12 toistoa
3. viikko : 6-8 toistoa

Katohan HuBSi, alotin sinun ikäsenä (kauheeta pelleilyä sillon)
Ei ne mave ja kyykky pahasta oo. Raskaita perusliikkeitä vaan kehiin.
Tai, no rannekääntö vois olla ok ekaan treeniin, mut sit menee jo liikkeiden määrä suureks
3 liikettä selälle ei vielä tässä vaiheessa IMO tarpeellista, ja mavella saisit takareisiin kans voimaa, sillä minä en ainakaan rupea suositteleen koukistuksia takareisien pääliikkeeksi
Eikä tartte noin montaa vatsaliikettä salitreenin yhteyteen.

Tossahan on raskaita perusliikkeitä melkein kaikki ja sit niille apuliike / liikkeitä. Montako selkäliikettä pitäs olla?
Otin nyt ton alataljan pois ja lisäsin rannekäännön kun se unohtu ja laitoin pohkeille 4 sarjaa.

Tossahan on raskaita perusliikkeitä melkein kaikki ja sit niille apuliike / liikkeitä. Montako selkäliikettä pitäs olla?
Otin nyt ton alataljan pois ja lisäsin rannekäännön kun se unohtu ja laitoin pohkeille 4 sarjaa.

Joo niin on, mutta MaVe ja kyykky on kruunaamattomia kunínkaita:D Minä en pysty ex-lentopalloilijan polvien takia jälkimmäistä tekemään enää.
Selkäliikkeitä mielellään 2. Myöhemmin voi priorisoida, jos ei tunnu kehittyvän, mutta ei vielä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom