Kunnon sänky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urkki
  • Aloitettu Aloitettu
Tempur patjat (patja + petari). Itse tuli ostettua ja voin suositella. Maksaahan sellanen setti muutaman euron, mutta jos siinä nukkuu yli 10 vuotta niin vuositasolla sijoitus ei ole kummoinen. Varsinkin jos on selkävaivaa kuten itselläni.

Paremmasta fiiliksestä ja vähemmistä kivuista sitä maksaa mielellään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun paras sänky oli aikoinaan lastulevypohjainen ja siinä oli Ikean halvin vaahtomuovipatja + 5 senttinen petauspatja. Aluksi oli vähän totuttelua, mutta kyllä selkä tykkäsi nukkua siinä. Kaikki muutkin sänkyä testanneet kehuivat sitä.

Toki makuasia, mutta mulle toimi loistavasti.

Nyt olis sängyn ja muitten siihen kuuluvien roippeitten osto eessä uuteen kämppään ja haussa olis joku selkä ystävällinen setti, kun ton alaselän kanssa on ongelmia, voisko joku suositella jotain settiä?

:offtopic:
On se muuten ihme juttu, että esim. muuttaessa pistetään tuhansia euroja maaleihin ja komeroihin, satoja tuhansia kämppään jne. mutta sitten kun mietitään että missä sitä viettää kolmanneksen elämästään, niin ostetaan satasen Sotkapatja.

Eihän puuvillafutonit mitään maksa, sitten kun niihin tahdotaan niitä erikoisuuksia niin hinta 5-kertaistuu.

Itte suosittelisin melekeen sitä jämäkämpää mallia missä on kookoskuitua keskellä. Perus-puuvillaiseen tahtoo tulla painuma keskelle ajan mittaan.

oonpa aivan samaa mieltä.
Kun ostat sängyn ni osta SÄNKY.
Meet sinne kauppaan ja kyselet ja mietit mikä sänky vois ollla sopiva itsellesi. Itse samanlaisessa tilanteessa ostin itelleni sopivan, ku oon vielä ainakin se Isonpi tästä pariskunnasta.
rahaa meni 1200e, mutta mutta..
En maksaisi mitään vähempää nukkumisestani.

ostin omani maskusta.

edit sen verran, että omaani tuli vyöhykkeet joku tuki isoille ihmisille.. ainakin niin luvattiiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom