Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rico sanoi:Niin kauan, kun äänestysoikeus minulla on ollut, olen ääneni kaikissa vaaleissa myös antanut. Mielestäni äänestäninen on suorastaan kansalaisvelvollisuus, ei ainoastaan kansalaisoikeus. Äänestämällä saattaa jopa hieman pystyä vaikuttamaan itseään lähellä oleviin asioihin.
Tässäkin threadissa osa jengistä sanoo, ettei kiinnosta. Sitten samat välinpitämättömät tyypit kuitenkin varmasti valittavat jossain toisessa threadissa kuinka päin persettä Suomessa asiat ovat ja kuinka kaikki päättäjät ovat täysiä idiootteja. Katsokaa peiliin... ja menkää uurnille, saatana.
Rico sanoi:Mielestäni äänestäninen on suorastaan kansalaisvelvollisuus, ei ainoastaan kansalaisoikeus. Äänestämällä saattaa jopa hieman pystyä vaikuttamaan itseään lähellä oleviin asioihin....
Anyway, 50 raipaniskua ja päiväksi häpeäpaaluun äänestämättä jättämisestä. :curs:
Q.Bijou sanoi:Asiaa! Äänestämässä olen minäkin käynyt aina kun mahdollista. Kyl mua ainakin kiinnostaa ketkä tän kaupungin ja valtion asioista päättävät ja millä linjoilla mennään. Itse asiassa politiikka on mielenkiintoista. Tv:n vaalikeskusteluja odotan innolla ja vielä suuremmalla innolla vaalivalvojaisia ja Tarmo Ropposta. :D