Tässäpä sitten yksi minun käärmeistäni. Pituutta sillä on 3 metriä, painoa 20kg ja ikää tytöllä 6 vuotta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkas isoksi tuollainen voi ns kotioloissa kasvaa?Tässäpä sitten yksi minun käärmeistäni. Pituutta sillä on 3 metriä, painoa 20kg ja ikää tytöllä 6 vuotta.
Tässäpä sitten yksi minun käärmeistäni. Pituutta sillä on 3 metriä, painoa 20kg ja ikää tytöllä 6 vuotta.
Käsittääkseni käärmeet tunnistavat kohtuullisen hyvin hajusta isännän. Kyllähän niille joku muistijälki tulee että aina ruoka tulee samanhajuiselta jampalta.
Itse tässä harkinnut viljakäärmeen ottoa, yksi syy on juurikin tuo helppohoitoisuus, ruokkia ei tarvi kuin viikon-parin välein. Viljis on tosin hieman kevyempi versio käärmeenä, maksimimitat n. 1,5m ja 1 kg.
Minkä kokoiset kuristajakäärmeet pystyy kuristamaan ihmisen?
Kivan näkösia matoja on teillä lemmikkeinä. Mr.Carcass pistämä kuva sormen kimpussa olevasta viljiksestä on mainio ;)
Minkä kokoisen terraarion tuollainen täyskasvuinen viljakäärmes tarvitsee?
Onko sulla Mr.Carcass tietoa noista nykyisistä EU määräyksistä saako mahdollisesti hankittua Esim. tarhakäärmeitä lemmikeiksi. Taipaani saisi välittömästi paikan terraariosta, jos sellasen saisi jostakin hankittua. Kalkkaro pääsisi myös terraarioon.
Kyykäärmeistä esim. Sarvikyy (Cerastes cerastes) monkisi hiekkaan piiloutuneena odotellen hiirulaista saaliiksi.
Vain vähän Suomikyytä myrkyllisempi ja sitten myöhemmin kunnon myrkkyletkuihin.