Kuningas ALKOHOLI

Meta title: 🔥 KUNINGAS ALKOHOLI – HYVÄ PALVELIJA, PASKA ISÄNTÄ 🔥

Meta description: Alkoholin vaikutukset treeniin, palautumiseen ja terveyteen ilman kaunistelua tai selittelyjä.

Eilen olin boltsin synttäreitä viettelemässä ja tuli otettua hieman enemmän, 20-24 pulloa. Kyllähän sen sit huomas ku yhen aikaa päiväl piti valmentajan kyykkyä lähtee varmistelee, et aivan tolkuttomas jurris sitä ollaan vieläki.

Helevetin huono olo ollu koko vitun päivän, eikä omaa sänkyy kauemmas lähetä sompailemaan...

Ryypättyä tulee 2-4 kertaa kuussa, välil monta kuukautta putkeen et on hana auki v-loppuina. Kaipa se treenitehoa aika hyvin vie, mut en valita.

Itse kyllä tulee joskus perjantaisin vedettyä sellainen kooma, että aamulla ei paljon kiinnosta lähteä salille, mutta sitten sunnuntaina ei ole kyllä mitään tuntuvia vaikutuksia, eli ihan hyvin voin mennä yhden lepopäivän jälkeen.

Ei se alkoholi ketään tee autuaaksi. Ns. kunnon . kännin join noin vuosi sitten. Nykyään tulee ihmeteltyä miten tuli juotua teini 80-kilosena eurokossu ilman mitään tajua omasta toleranssista. Nyt ei tulisi mieleenkään juoda edes normaalia leijonapottua. Nykyisestä alkoholin vähäisestä käytöstäni esimerkkinä: viikonloppuna join puolipulloa valkoviiniä limsaan lantranttuna ja ihmettelin miksi minulla on näin kummallinen olo. Hieman pähkäiltyäni tajusin että tämähän on nousuhumala. :kippis1:

Originally posted by Iceman
Se vaan, että välillä on pakko käydä rentoutumassa, ja itse en oikein allekirjoita Hulkin reseptiä asteettisesta munkkiluostarielämästä, johon kuuluu työ/opiskelu, treeni, ravinto ja lepo.
No kyllähän mä esim. TV:tä katson, ja... Ööö... :D

No joo, jos tosissaan ajattelee niin onhan tämä mun meininki ulkopuolisen mielestä varmaan aika pateettista ja epäsosiaalista. Mutta so far mä olen ihan tyytyväinen tähän järjestelyyn, ja itseinho on niin kova että mun on pakko tehdä kaikkeni kehittyäkseni. Kyllä noi arvot mullakin varmaan jossain vaiheessa muuttuu ja viihde vie.

Juu, viinassa ei oo kyllä mitään järkeä. Itse hyppäsin/tipuin/horjahdin/vittuenmuutenmuistaitemitään viimeviikolla Goomilla yhden kannen alaspäin. Siis sen saatanan aukon läpi mikä siinä aulassa on. Nyt on polvet niin kipeät, että öisin ei pysty nukkumaan, HIIT keskeyty kuin seinään ja ei muutaku hyvää kyykkyä mulle! KERPELE!

Ja koskaan en enää muuten juo ennenku seuraavan kerran otan!

Eli miten alkoholi vaikuttaa treeniin?
Esim. Jos juon viikonloppuisin niin meneekö siinä koko viikko aivan hukkaan?

Olen kuullut että jos käyttää lisäravinteita niin niiden teho ainakin häviää?! Pitääkö paikkaansa?

:kippis1:

Eli jos tankkauspäivänä ottaa pullon tai kymmenen ;)
Jostain luin että saattaisi olla jopa vaarallista, pitääkö paikkaansa?
Kertokaa kokemuksia.
:kippis1:

Kun on ollut paljon puhetta hillittömistä mättöpäivistä jotka keräävät nesteitä(siis tietenkin dietin aikana), joita sitten pudotellaan seuraavat pari päivää, niin voiko alkoholi vaikuttaa tähän asiaan positiivisesti? Eikös se kuitenkin poista nesteitä, vai olenko ihan väärässä?

Jos esim. juon pullon viinaa ja syön silti hillittömät määrät kaikkea paskaa, kerääntyykö nesteitä samalla lailla kuin ilman viinaa, vai tuleeko nestepöhöä peräti enemmän alkoholin kanssa?

Jose

Ei nyt millään pahalla, mutta tämä nestepöhön estäminen kuulostaa vain huonolta tekosyyltä juoda viinaa ja syödä roskaruokaa - näennäisesti kehonrakennuksellisin perustein.

Eihän tuo nestepöhö haittaa melkein mitään, päinvastoin siitä on hyötyä salilla sillä kun kropassa on enemmän nestettä ovat voimatasotkin yleensä normaalia paremmat. Ja jos tosissasi haluat nesteen kertymistä joka tapauksessa estää on siihen paljon parempiakin keinoja kuin "juoda pullo viinaa".

Käytännössähän sitä pöhöä tulee muualle kuin lihaksiin siksi, että ruoka on sisältänyt paljon suolaa. No, jätetään tankkauksessa käytetyistä ruoista suolapitoiset mätöt pois eikä pöhöä tule vaan lihakset keräävät lihasglykogeenin seuraksi lihaksensisäistä nestettä. Tämä tietysti tarkoittaisi ns. puhtaan ruoan syömistä tankkauspäivän aikana, mikä voi olla monille kova pala kun halutaan väkisinkin syödä kerran viikossa huonoja rasvoja, sokeria ja suolaa sisältävää roskaruokaa niin että napa ruskaa.

No ei tässä sinänsä ongelmia ole sen ns. paska safkan kanssa, mutta vittumainen lukioviikko on joskus mukava nollata reilulla tapio pullolla. :)

Kannattas opetella nollailemaan jollakin muulla kun viinalla...nimerkillä kokemusta on!! Salille vaan tekemään kunnon jalkatreeni niin eiköhän jää lukiojutut pois mielestä ainakin siksi aikaa. Siitä tapiopullosta kun ei saa kun krapulan ja treenit menee muutaman päivän päin persettä. Silloin tällöin on toki ihan jees ottaa alkoholiakin, itse otan nykyään reilummin kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ennen tuli vedettyä vähän joka viikonloppu, eikä kyllä reenitkään kulkeneet...eikä mikään muukaan...

Hoku sanoi:
No ei tässä sinänsä ongelmia ole sen ns. paska safkan kanssa, mutta vittumainen lukioviikko on joskus mukava nollata reilulla tapio pullolla. :)

Viinasta ei ole mitään hyötyä kehityksen kannalta, yritti sitä perustella miten päin tahansa.

Mulla viina kerää nestettä oikeenkin reippaasti. 1 viinipullo ~ 3kg nestettä seuraavana aamuna. Toki juon vettä kovasti paljon mut jostain syystä toi alkoholi saa ne nesteet pysymään kehossa.

Fat22 sanoi:
Mulla viina kerää nestettä oikeenkin reippaasti. 1 viinipullo ~ 3kg nestettä seuraavana aamuna. Toki juon vettä kovasti paljon mut jostain syystä toi alkoholi saa ne nesteet pysymään kehossa.

Mulla käy just päin vastoin. Helposti tippuu seuraavana päivänä joku 5kg ja iskee hirmuiset krampit.

Hoku sanoi:

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Armeijassa suurin osa porukasta selitti, kuinka kovat kännit otetaan ensi viikonloppuna vitutuksen takia. Mitenköhän viina siihen auttaa. Itse juon, jos menen kavereiden kanssa humppaamaan :rolleyes: Mutta ei se minulla ainakaan mitenkään mihinkään vitutuksen tai surun helpotukseen toimi. Siihen toimii paremmin pikku hetki nyrkkeilysäkin seurassa.

Täysin samaa mieltä Joonan kanssa. Siis alkoholi maaliman turhin vitutukseen, sitä juodaa kaveriporukassa et olis hauskaa. Säkkiä vaan lyömään jos jokin vituttaa.

Back
Ylös Bottom