Kuningas ALKOHOLI

Meta title: 🔥 KUNINGAS ALKOHOLI – HYVÄ PALVELIJA, PASKA ISÄNTÄ 🔥

Meta description: Alkoholin vaikutukset treeniin, palautumiseen ja terveyteen ilman kaunistelua tai selittelyjä.

Mulla nous tulokset räjähdysmäisesti, kun lopetin viikottaisen viinan kanssa läträämisen. Jos sitä 1 illan dokaa, 1 päivän on krapulassa niin meneepi syömiset suht vituilleen :) Nykyään kerran kuussa tai kahdessa. Eikä vituta yhtään.

Joona ja tseif sen kirjotti jo todella hyvin. Viina on viisasten juomaa ja mikseis sitä voi nauttia hauskanpidon yhteydessä. Vitutukseen nautittuna saakin sitten lueskella lehtien poliisipalstoilta niitä seurauksia...

tseif sanoi:
Mulla nous tulokset räjähdysmäisesti, kun lopetin viikottaisen viinan kanssa läträämisen. Jos sitä 1 illan dokaa, 1 päivän on krapulassa niin meneepi syömiset suht vituilleen :) Nykyään kerran kuussa tai kahdessa. Eikä vituta yhtään.

Juuh..tapana on ottaa "perjantaipullo" säännöllisesti, joka viikko, eilenkin.. :kippis1:
Pitäs ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa harventamaan käyttöväliä, vaikka kuukauteen. :whip:
Tupakkalakko kesti jo viikon, tästä se lähtee!! :hyper:

jarska sanoi:
Viinasta ei ole mitään hyötyä kehityksen kannalta, yritti sitä perustella miten päin tahansa.

Arska veti kaljaa palautumisjuomana, häränkantaja Milo joi päivittäin litroittain viiniä ja Tony Halmekin nautti aikoinaan säännöllisesti kamomillateetä. He kaikki olleet yksiä oman aikansa vahvimmista ja suurimmista ihmisistä. Olut sisältää kromia. 1/2 litrassa olutta on 350 kcal ja kalorit ovat anabolian huippu?

Questions? Good. ;)

Näin vapun liepeillä haluaisin tiedustella, onko alkoholin nauttimisesta haittaa lihasten kehitykselle/palautumiselle?

Käsittääkseni periaattessa alkoholin ei pitäisi mitenkään liittyä lihasten sisäiseen toimintaan, mutta olen kuitenkin kuullut, että treenin jälkeen esim. jonkinlaisten kännien vetäminen veisi kokonaan harjoituksen merkityksen. Tai esim. kuntoharjoittelun osalta lähtisi muutamankin harjoituksen merkitys kokonaan pois.

Eli onko alkoholista haittaa, vaikka ottaa punttireenin jälkeen edes yhden olusen?

AFAIK, alkoholi pistää lihakset kataboliaan (lihasta purkavaan tilaan) aika tehokkaasti. Ei yksistä känneistä nyt kaikki kerralla katoa, tietty. Mutta ainakin itsellä se sixpackin ottaminenkin joku päivä vaikuttaa puolisen viikkoa treeneihin, eikä voi tehdä niin kovaa kuin yleensä.

Avernian sanoi:
Mutta ainakin itsellä se sixpackin ottaminenkin joku päivä vaikuttaa puolisen viikkoa treeneihin, eikä voi tehdä niin kovaa kuin yleensä.

No huh. Itse havaitsen ehkä nippa nappa sixaria seuraavana päivänä juoneeni, ja sekin saattaa johtua siitä että samalla tuli valvottua ja syötyä miten sattuu.

Jos sä vetäisit taulut, meniskö kuukauden treenit käteen ?

Mä en kyllä huomaa mitään parin päivän päästä vaikka vetäisin täydet..Olo saattaa olla joskus ehkä vähän "kkevyt",mut en muuten..:kippis1:

Oon kuullu että alkoholilla on negatiivinen vaikutus lihasten kasvuun. Onko tässä mitään perää? Ja jos on, niin miten?

Kyseessä on HC bodarien juttuja, jotka ei voi lähteä edes kaverin mökille, jos ei saa tarpeeksi protskua päivässä.

Yksilöllistä, joillakin vaikuttaa, joillakin ei... Mutta onkait sanomattakin selvää jos kerran viikossa vedät perseet, niin on sillä joitakin vaikutuksia jo koko terveydelle ja ne tuskin on positiivisia.

Eiköhän jokainen sen rajan pysty itse vetämään. Alkoholi on muutenkin terveydelle haitallista, mutta kannattaako se kokonaan unohtaa harrastuksen takia. Kai sitä voi sillon tällän ottaa, kun pysyy vaan kohtuudessa :)

tästä jaksetaan kyl jauhaa edelleen niin paljon että mun vastaus on että antaa mennä vaan jos siltä tuntuu, ite vedin just pari isoo bissee rankan työpäivän päätteeks eikä tehnyt pahaa. musta ei sen heikompaa eikä läskimpää tullut tän illan aikana, paitsi korkeintaan henkisesti.

Back
Ylös Bottom