Kun tulokset ei nouse

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karppiz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi jumalauta te ja munuaiset. Mm palstalla J. Rossi ja Juha Hulmi ovat asiasta puhuneet. Että eivät rasita sen enempää, kuin mikään muukaan MAKROravinne. Eli siis hiilihydraatti, rasva tai proteiini. Oikeasti asiasta mitään tietämättömät voivat vetää itsensä jojoon, sen sijaan, että tullaan tänne faktoina huutelemaan paskaa totuuksina.

Oikeasti asiasta mitään tietämättömät voivat vetää itsensä jojoon, sen sijaan, että tullaan tänne faktoina huutelemaan paskaa totuuksina.

Wikipediassa lukee noin:
"The body is unable to store excess protein. Protein is digested into amino acids, which enter the bloodstream. Excess amino acids are converted to other usable molecules by the liver in a process called deamination. Deamination converts nitrogen from the amino acid into ammonia, which is converted by the liver into urea in the urea cycle. Excretion of urea is performed by the kidneys. These organs can normally cope with any extra workload, but, if a kidney disease occurs, a decrease in protein will often be prescribed."

Mutta tuo on tietysti väärää tietoa. Wikipedia on aina väärässä.

Wikipedia ei ole tieteellisesti luotettava tietolähde! Siellä on paljon virheitä, mutta suuri osa asioista on varmasti suhteellisen oikein...

kiitos super5. täällä on sentään joku tajuissaan.

mun mielestä on vähintään hämmstyttävää, että sillä tiedolla, jota mä olin olettanut että pakkiksella on, ihmiset käyvät jossain vitun viki-pedi-tsuku-tsuku- paikoissa hakemassa tukea väitteilleen.

loppuun mainitsen: munuaiset mun fakin ääs! vittu jos jäbät on ottamassa parin kuukauden ajan massaa, luuletteko te että niitä kiinnostaa teidän maksa-arvo-väliviiva-ongelmat?
antakaa jätkien nyt bulkata ja menkää nyt johonkin ihan oikeasti niiden makroravinteiden kanssa.

taitaa olla suurin osa näistä jäbistä aika nuoria. ei niitä kiinnosta teidän maksahommat.

Lähinnä nyt tässä todetaan se fakta jonka ammattilaiset, siis terveyden ammattilaiset, ei ne jotka mavettaa 300, ovat todenneet. Jos käyttää liikaa (huom, siis liikaa meinaa aivan älyttömiä määriä) proteiinia jatkuvasti (eli siis koko helvetin ajan vuosikaudet) voi se vahingoittaa munuaisia. Ei kenenkään tarvii fasteja heittää mäkeen tämän takia, mutta turha tulla väittämään että ei pitäisi paikkaansa. Kyllähän liika d-vitamiinikin rasittaa munuaisia, mutta ei kukaan ole d-vitamiinipillereihin kuollut eikä varmasti kuolekaan, koska ei kukaan vedä niitä kuin leipää.

Lähinnä nyt tässä todetaan se fakta jonka ammattilaiset, siis terveyden ammattilaiset, ei ne jotka mavettaa 300, ovat todenneet. Jos käyttää liikaa (huom, siis liikaa meinaa aivan älyttömiä määriä) proteiinia jatkuvasti (eli siis koko helvetin ajan vuosikaudet) voi se vahingoittaa munuaisia. Ei kenenkään tarvii fasteja heittää mäkeen tämän takia, mutta turha tulla väittämään että ei pitäisi paikkaansa. Kyllähän liika d-vitamiinikin rasittaa munuaisia, mutta ei kukaan ole d-vitamiinipillereihin kuollut eikä varmasti kuolekaan, koska ei kukaan vedä niitä kuin leipää.

Kaiva nyt yksikin todiste tuolle väitteelle. Ei pitäisi olla niin vaikeata jos kerran terveyden ammattilaiset ( :rolleyes: ) on niin todenneet. '

Tehkää nyt vielä enemmän tikusta asiaa, takua ei enää kiinnosta.
Millä vaan aineella saa itsensä rikki jos ei käytä järkeä, oli se sitten proteiini, kreatiini, hera tai ruisleipä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä vääntö :D

Mutta tosiaan, jos jotakin väittää olisi se pystyttävä perustelemaan muutenkin kuin että "no ihan sama onko nyt mitään todisteita mutta näinhän se vaan on se on todettu ja eti ite ne todisteet jos kiinnostaa"...

Itse hinkkasin G6:sta kolmisen kuukautta ja hyvin tulokset nousi, siitä vielä muutama kuukausi niin oli kuin seinä olisi tullut vastaan, ei millään noussut tulokset. Vaihdoin kympin sarjoista kuutosiin ja isompiin painoihin ja taas lähti tulokset nousuun. Ja kokeile vaihtaa pelkkiin perusliikkeisiin kuten G6:ssa, voipi toimia paremmin. G6 kolme kertaa viikossa. FWIW

Trololol. Aika helpolla tulkitaan kyllä trolleiks. Kohta joku varmaan sanoo että olen Coken uusi käyttäjä. No, olen jutellut ravitsemusalan ammattilaisten kanssa asiasta. Ei nyt sattunu tuleen videoitua näitä keskusteluja joten paha hakee todisteita. Itseä ei nyt kiinnosta tässä propagandaa harrastaa ja asiasta tietämättömiä aivopestä joten en lähde googlettamaan. Kiireinen kun olen ;) Eikä siihen nyt kukaan oo kuolemassa joten onko tää nyt kauheen hedelmällistä vääntöä? Kunhan vaan totesin että asia on kyllä näin ainakin mitä itse olen saanut tietää.

Niin. Wikipediakin on sitä mieltä että munuaisilla ei ole mitään ongelmaa, ellei taustalla ole joku sairaus.

Ehkä ei, mutta kuten tuossa sanotaan ylimääräinen proteiini ei varastoidu, siis lihasten käyttöön. Sen vuoksi varmaan on tullut idea syödä useampia pieniä aterioita päivässä.

Trololol. Aika helpolla tulkitaan kyllä trolleiks. Kohta joku varmaan sanoo että olen Coken uusi käyttäjä. No, olen jutellut ravitsemusalan ammattilaisten kanssa asiasta. Ei nyt sattunu tuleen videoitua näitä keskusteluja joten paha hakee todisteita. Itseä ei nyt kiinnosta tässä propagandaa harrastaa ja asiasta tietämättömiä aivopestä joten en lähde googlettamaan. Kiireinen kun olen ;) Eikä siihen nyt kukaan oo kuolemassa joten onko tää nyt kauheen hedelmällistä vääntöä? Kunhan vaan totesin että asia on kyllä näin ainakin mitä itse olen saanut tietää.
Eihän se perusteetonta asiasta vänkääminen koskaan ole hedelmällistä, joten miksi edes aloitit kun kerran niin kiireinen olet?

Crrc, tyyppi on vain niin vittuuntunut kun ei löytänytkään yhtään paperia pubmedista mikä tukisi tuota paskanjauhantaa.

Jamm0rZ, oletkohan vähän tyhmä? Onko se sinulle yhtä kuin totuus jos olet jutellut ravitsemusalan ammattilaisten kanssa? Silloin ei ole tarvetta kunnon tutkimuksille kun olet peräti keskustellut jonkun kanssa?

Minäkin olen keskustellut ravitsemusalan ammattilaisten kanssa, useaan otteeseen, ja heidän mielestään proteiini ei ole millään tavalla haitallista munuaisille. Mutta ne on varmaan väärässä kun on eri mieltä sun kanssa?

Kaiken kaikkiaan, yhtään järkevää asiaa tai perustelua et ole sanonut.

E: Sitten joskus kun ehkä pääset keskustelemaan jonkun kanssa joka ymmärtääkin peräti asioista jotain niin tulet huomaamaan että ammattilaiset viittaavat usein tutkimuksiin ennenkuin kertovat jotain absoluuttisena totuutena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom