Kun kohtaat poliisin!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
suortti sanoi:
Olisko, jos poliisit kyselee auton haltijaa? (vai kirjotetaanko toi haltia?)

No, juurikin tuo. Ku ei meinannu itse muistaa millään.

-Kukas se auton haltija on?
-Haltija? Ei kai noin isot sedät enää satuihin usko?

tjsp...

:lol2:

Tapahtui pari kuukautta sitten....

Työpäivän jälkeen menin kalvottamaan autoni laseja. Projektin valmistuttua, lähdin ajelemaan silloiseen kotiini Veikkolaan. Kello oli n.23:00 kun olin Veikkolassa ja päätin käydä yhdellä ilta oluella "paikallisessa". Kotona kun sattui olemaan ainoastaa jäykkiä juomia. No hörppäsin oluen ja eikun takaisin auton rattiin. Hyi minua... Käännyin "paikallisen" pihasta tielle ja näin liikenneympyrässä auton joka ajoikin lenkin ja lähti perääni. Käännyin rauhallisesti kotiini johtavalle tielle, jolloin valot siniset välähtää, vaatien pysähtymään :D . Pysäyttäjänä oli musta siviili Mondeo ja ihmettelin, että mitä se polliisi nyt vänkärin puolelta haluaa sisälle tulla. Avasin vänkärin ikkunan ja sanoin hyvää iltaa. Poliisi vaan tokaisi, että ikkuna kiinni ja toinen auki. Kappas, siellä seisoikin toinen poliisi. En vaan tiennyt onko herrat poliiseja. Herra kysyi ajokorttia, rekisteriotetta ja pyysi puhallusta. Pyysin kuitenkin nähdä virkamerkin kun kuitenkin tunkeudutaan kotirauhanpiiriin ja oli siviilipoliisi ;) Pienen nyrpistelyn jälkeen polliisi ojensi kortin ja sitten jatkettiin kaupan tekoa...Kerroin herralle että olin ottanut 50m. päässä olevassa pubissa oluen ja viisari voi heilahtaa. Onnekseni lukema oli suuhöyryineen 0.4 ja pääsin jatkamaan kotiin n.300m. matkan

Ei tämä kummoinen kokemus ole....Mr. murphy on aina meitä vastaan :kippis1:

savonsonni sanoi:
Käännyin rauhallisesti kotiini johtavalle tielle, jolloin valot
siniset välähtää, vaatien pysähtymään :D .

:offtopic: Häiritsee tuossa Kelan biisissä, jos tuo nyt siitä on lainattu, että eihän ne siniset valot vaadi pysähtymään vaan antamaan tietä ja punaiset vaativat pysähtymään :david: .

savonsonni sanoi:
... Onnekseni lukema oli suuhöyryineen 0.4 ja pääsin jatkamaan kotiin n.300m. matkan
Ei tämä kummoinen kokemus ole....Mr. murphy on aina meitä vastaan :kippis1:

Mä oon luullu, että ne raahaa verikokeisiin aina jos mittari värähtää. Kai mä sitten oon ollu väärässä. :(

joskus joku tutun tuttu oli ajellu yli nopeusrajoituksien niin oli sitte tietenki poliisit pysäyttäny ja kaveri liikentees jollain ylirämällä autolla niin poliisit väitti että oli ajanu 140 niin kaveri sitte vaan pokkana sanonu että koittakaa vaikka ottaa niin pitkät vauhdit ku haluatta mutta niin lujaa että tällä pääse niin poliisit oli sitte yrittäny muutamaan otteeseenkin mutta ei ne ollu päässy ku 118 :D ei sitte mitää sakkoja saanu :worship:

savonsonni sanoi:
Kappas, siellä seisoikin toinen poliisi. En vaan tiennyt onko herrat poliiseja. Herra kysyi ajokorttia, rekisteriotetta ja pyysi puhallusta. Pyysin kuitenkin nähdä virkamerkin kun kuitenkin tunkeudutaan kotirauhanpiiriin ja oli siviilipoliisi ;) Pienen nyrpistelyn jälkeen polliisi ojensi kortin ja sitten jatkettiin kaupan tekoa...

Vai että vielä "kotirauha". Höpön höpön.

Antzu sanoi:
Mä oon luullu, että ne raahaa verikokeisiin aina jos mittari värähtää. Kai mä sitten oon ollu väärässä. :(

Miksi raahaisivat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
savonsonni sanoi:
Pyysin kuitenkin nähdä virkamerkin kun kuitenkin tunkeudutaan kotirauhanpiiriin ja oli siviilipoliisi ;)

Auto ei nauti "kotirauhan" suojaa siinä missä asunto. Esim. takaluukku voidaan avata liikennevälineiden tarkastusta varten tai jopa eläinsuojelulain perusteella jos on syytä epäillä siellä säilytettävän jotain elukkaa esim. pandaa.

Sinänsä virkamerkin näyttöpyyntö on perusteltua jos siltä tuntuu.

nigster sanoi:
No, juurikin tuo. Ku ei meinannu itse muistaa millään.
-Kukas se auton haltija on?
-Haltija? Ei kai noin isot sedät enää satuihin usko?
tjsp...
:lol2:
[pilkunviilausta]
Auton haltija <-> haltia = satu-ukko
[/pilkunviilausta]

Clayman sanoi:
tässä muutama aika hyvä juttu.. kopioitu mp-foorumin sivulta...

Jannu ajanut vasen parkki/lyhkänen valo pimeänä ja poliisi pysäyttänyt ja
kysellyt syytä miksi toinen puoli pimeänä. Tähän kaveri sanoi että juu
vaihdetaan, on vaan palanut.
Polliisi huomauttelee että joku luulee moottoripyöräksi, no siitä jannu
fiksuna että
"luuletteko te sitten kun toi toinen valo palaa että siinä ajaa kaks
moottoripyörää
rinnakkain?" Naps ja voitto kotiin.

En tiedä oliko yks tuttu lukenut tämän ja siitä viisastuneena sanonut samat sanat poliisille.

Tai sitten vain kertoi legendaa..

Tikari sanoi:
[pilkunviilausta]
Auton haltija <-> haltia = satu-ukko
[/pilkunviilausta]

Ei tuo pilkunviilaus sovi tähän koska siinä tarkoituksella kuullaan väärin. ;)

Itse vähän aikaa sitten jouduin siviiliauton ja siviilipukuisten poliisien pysäyttämäksi. Olin hetkeä aiemmin ohittanut ne 140 moottoritiellä 100 rajoitusalueella ja olin varma että sakkoa napsuu.
Oli vähän hämärä ja poliisit tulee taskulamppujen kanssa sohimaan, milloin mä huomaan että vittu onhan mullakin taskulamppu. Avaan ikkunan ja heitän fikkarilla kyttää silmiin.

Sika kysyy että "ootko sä ihan selvinpäin?"
Siihen vastaan että olen.
Kyttä ei sano hetkeen mitään, sitten tokaisee että "onko sulla joku asenneongelma?". :curs:
Vastaan että "ei kun taskulamppu".

Sitten alkaa helvetillinen kovistelu ja vääntö että muuta jätkä asennettas ja plääplääplää ettei tuu kalliiksi. sen verra vielä provosoin että sanoin ettei rahasta oo kiinni (vale).
Loppujen lopuksi niillä ei ole edes tutkaa, ja jatkan matkaa nauraen partaani.

Helvetin tyhmäähän toi on vittuilla, mutta välillä harmittaa nuo suoralla tiellä kohtuunopeudella tehdyt "rikkeet". Ajattelin lähinnä että jos sakkoa tulee niin saanpahan koko rahalla huvia.

Antzu sanoi:
ei ne vie kuin ne jotka puhaltaa yli 0.5 ite oon kerran puhaltanu 0.45 mitään muuta ei tapahtunu kuin että joutu puhaltaa kolme eri kertaa eri mittareihin oon aina luullu että niillä on vain yksi mttari mutta ei ne kaivo takakontista kaks mittaria lisää käski mennä kotiin nukkumaan. kaikki mittarit näytti 0.42-.0.45
en kyllä ollu ylpee tapahtuneesta sen jälkeen on tullu pidettyä kakskymppistä sängyn vieressä että voi "boogien sanoin" kissan kuskaa himaan

Sattu veljelle tässä parisen vuotta sitten. Oli synttäreitä juhlimassa ja seuraavana aamuna lähti kohmelossa sitten ajelemaan. Eiköhän ollut koulun luona poliisi puhalluttamassa. Veli teki sitten u-käännöksen ja lähtivät poliisit perään. Ehti vähän matkaa ajella ja pysäyttivät sitten. 0.49 puhalsi ja joutui odottamaan sitten 10min ja puhaltamaan uudestaan jolloin tuli 0.48 pääsi sitten lähtemään ja huokaisemaan syvään. Ei kyllä ole enään sen jälkeen krapulassa lähtenyt ajamaan ;)

Tuosta minkä takia käyttävät toista mittaria johtuu siitä, että mittari ei näytä olikohan se 30min oikeaa tulosta, koska vanhat höyryt haittaavat siinä. Sen takia eivät kaupungilla anna huvikseen puhaltaa.

roinakalle sanoi:
Itse vähän aikaa sitten jouduin siviiliauton ja siviilipukuisten poliisien pysäyttämäksi. Olin hetkeä aiemmin ohittanut ne 140 moottoritiellä 100 rajoitusalueella ja olin varma että sakkoa napsuu.
Oli vähän hämärä ja poliisit tulee taskulamppujen kanssa sohimaan, milloin mä huomaan että vittu onhan mullakin taskulamppu. Avaan ikkunan ja heitän fikkarilla kyttää silmiin.

Sika kysyy että "ootko sä ihan selvinpäin?"
Siihen vastaan että olen.
Kyttä ei sano hetkeen mitään, sitten tokaisee että "onko sulla joku asenneongelma?". :curs:
Vastaan että "ei kun taskulamppu".

Sitten alkaa helvetillinen kovistelu ja vääntö että muuta jätkä asennettas ja plääplääplää ettei tuu kalliiksi. sen verra vielä provosoin että sanoin ettei rahasta oo kiinni (vale).
Loppujen lopuksi niillä ei ole edes tutkaa, ja jatkan matkaa nauraen partaani.

Helvetin tyhmäähän toi on vittuilla, mutta välillä harmittaa nuo suoralla tiellä kohtuunopeudella tehdyt "rikkeet". Ajattelin lähinnä että jos sakkoa tulee niin saanpahan koko rahalla huvia.

Oletpas sinä aika poika. Ohhoh, harvapa se noin sujuvia sutkautuksia keksiikin poliisille takaisinsanottavaksi. On se kumma jos Suomalaisella hyväkuntoisella autobaanalla tollaseen pikku rikkeeseen, 40 km/h ylitystä, syyllistyy, että tulevat jutulle.

Vuoden 2005 :david: -palkintoa ei tarvitse jakaa, voittaja löytyi jo.

roinakalle sanoi:
Itse vähän aikaa sitten jouduin siviiliauton ja siviilipukuisten poliisien pysäyttämäksi. Olin hetkeä aiemmin ohittanut ne 140 moottoritiellä 100 rajoitusalueella ja olin varma että sakkoa napsuu..........
"On täällä hauskaa viettää ratsiaa, on ilo antaa sulle sakkoja, tutka sut pysäyttää, meitä se virkistää, on tässä sun matkas pää. Me oomme teiden sinivuokkoja, kilvet saan irroittaa meitä se virvoittaa jos kortin saa kuivattaa. sakkoja sakkoja, isoja sakkoja, emme me pihtaile ilosta annamme, sakkoja sakkoja, omasi tuu noutamaan" -Kummeli :hyper: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom