Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jjj84 sanoi:
suortti sanoi:Olisko, jos poliisit kyselee auton haltijaa? (vai kirjotetaanko toi haltia?)
savonsonni sanoi:Käännyin rauhallisesti kotiini johtavalle tielle, jolloin valot
siniset välähtää, vaatien pysähtymään :D .
WTA sanoi:Häiritsee tuossa Kelan biisissä, jos tuo nyt siitä on lainattu, että eihän ne siniset valot vaadi pysähtymään vaan antamaan tietä ja punaiset vaativat pysähtymään .
savonsonni sanoi:... Onnekseni lukema oli suuhöyryineen 0.4 ja pääsin jatkamaan kotiin n.300m. matkan
Ei tämä kummoinen kokemus ole....Mr. murphy on aina meitä vastaan :kippis1:
savonsonni sanoi:Kappas, siellä seisoikin toinen poliisi. En vaan tiennyt onko herrat poliiseja. Herra kysyi ajokorttia, rekisteriotetta ja pyysi puhallusta. Pyysin kuitenkin nähdä virkamerkin kun kuitenkin tunkeudutaan kotirauhanpiiriin ja oli siviilipoliisi ;) Pienen nyrpistelyn jälkeen polliisi ojensi kortin ja sitten jatkettiin kaupan tekoa...
Antzu sanoi:Mä oon luullu, että ne raahaa verikokeisiin aina jos mittari värähtää. Kai mä sitten oon ollu väärässä. :(
savonsonni sanoi:Pyysin kuitenkin nähdä virkamerkin kun kuitenkin tunkeudutaan kotirauhanpiiriin ja oli siviilipoliisi ;)
[pilkunviilausta]nigster sanoi:No, juurikin tuo. Ku ei meinannu itse muistaa millään.
-Kukas se auton haltija on?
-Haltija? Ei kai noin isot sedät enää satuihin usko?
tjsp...
:lol2:
Clayman sanoi:tässä muutama aika hyvä juttu.. kopioitu mp-foorumin sivulta...
Jannu ajanut vasen parkki/lyhkänen valo pimeänä ja poliisi pysäyttänyt ja
kysellyt syytä miksi toinen puoli pimeänä. Tähän kaveri sanoi että juu
vaihdetaan, on vaan palanut.
Polliisi huomauttelee että joku luulee moottoripyöräksi, no siitä jannu
fiksuna että
"luuletteko te sitten kun toi toinen valo palaa että siinä ajaa kaks
moottoripyörää
rinnakkain?" Naps ja voitto kotiin.
Tikari sanoi:[pilkunviilausta]
Auton haltija <-> haltia = satu-ukko
[/pilkunviilausta]
ei ne vie kuin ne jotka puhaltaa yli 0.5 ite oon kerran puhaltanu 0.45 mitään muuta ei tapahtunu kuin että joutu puhaltaa kolme eri kertaa eri mittareihin oon aina luullu että niillä on vain yksi mttari mutta ei ne kaivo takakontista kaks mittaria lisää käski mennä kotiin nukkumaan. kaikki mittarit näytti 0.42-.0.45Antzu sanoi:Mä oon luullu, että ne raahaa verikokeisiin aina jos mittari värähtää. Kai mä sitten oon ollu väärässä. :(
roinakalle sanoi:Itse vähän aikaa sitten jouduin siviiliauton ja siviilipukuisten poliisien pysäyttämäksi. Olin hetkeä aiemmin ohittanut ne 140 moottoritiellä 100 rajoitusalueella ja olin varma että sakkoa napsuu.
Oli vähän hämärä ja poliisit tulee taskulamppujen kanssa sohimaan, milloin mä huomaan että vittu onhan mullakin taskulamppu. Avaan ikkunan ja heitän fikkarilla kyttää silmiin.
Sika kysyy että "ootko sä ihan selvinpäin?"
Siihen vastaan että olen.
Kyttä ei sano hetkeen mitään, sitten tokaisee että "onko sulla joku asenneongelma?". :curs:
Vastaan että "ei kun taskulamppu".
Sitten alkaa helvetillinen kovistelu ja vääntö että muuta jätkä asennettas ja plääplääplää ettei tuu kalliiksi. sen verra vielä provosoin että sanoin ettei rahasta oo kiinni (vale).
Loppujen lopuksi niillä ei ole edes tutkaa, ja jatkan matkaa nauraen partaani.
Helvetin tyhmäähän toi on vittuilla, mutta välillä harmittaa nuo suoralla tiellä kohtuunopeudella tehdyt "rikkeet". Ajattelin lähinnä että jos sakkoa tulee niin saanpahan koko rahalla huvia.
"On täällä hauskaa viettää ratsiaa, on ilo antaa sulle sakkoja, tutka sut pysäyttää, meitä se virkistää, on tässä sun matkas pää. Me oomme teiden sinivuokkoja, kilvet saan irroittaa meitä se virvoittaa jos kortin saa kuivattaa. sakkoja sakkoja, isoja sakkoja, emme me pihtaile ilosta annamme, sakkoja sakkoja, omasi tuu noutamaan" -Kummeli :lol2:roinakalle sanoi:Itse vähän aikaa sitten jouduin siviiliauton ja siviilipukuisten poliisien pysäyttämäksi. Olin hetkeä aiemmin ohittanut ne 140 moottoritiellä 100 rajoitusalueella ja olin varma että sakkoa napsuu..........