Kun kohtaat poliisin!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ajeltiin tossa vähän syrjemmällä tuplanopeutta kaverin
tehokkaalla nelivedolla. Sladissa mentiin mutkat ja sitte
huomattiin että maija odotti siinä jalkakäytävällä. Noh,
tietenki ne pysäytti meijät, mutta lukemaa ei saanu ku
takaapäin tultiin. Sitte ne teki sen kahvimainoksesta tutun
"vannon kautta kiven ja kannon..." Kaveri oli paniikissa
mutta mä ja tytöt naurettiin.

Haluisin viel korostaa et meil oli tyttöjä kyydis ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Timppa

Kerran poliisi pysäytti mut ja kaverin, olin sen kyytissä silloin. Tais olla joku turvavyö ratsia silloin. No molemmat sit autoon sakotettaviksi. Alkas niin vituttamaan ku moisesta sakkoja kirjoittivat. Aloin vittuilemaan sit et maksetaankos tuosta mun 35eurosta sun tuntipalkkas. Poliisi sit tokas vaan et lopetas ny poika ajoissa. En sit voinu pitää suutani kiinni ja sanoin et "ainiin, sori...taitaa olla sun päivä palkka tuo. Näki poliisien naamasta kuinka niitä vitutti. Kumpikaan ei puhunu enää sanaakaan. Kaverin autossa sit katottiin niin kaverilla sakko 35€ ja mulla 55€.

Meni kyllä sympatia pisteet poliisisedälle....

MAP sanoi:
Suustaan reipas isoveljeni päräytti tutkaan pikkusen liian kovaa. Olivat jo päästämässä lähtemään varoituksella, kun veli paukkasi kuten mainoksessa sanotaan: vannon kautta kiven ja kannon etten enää ylinopeutta aja. Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön....

Loput arvaattekin.

..työkaveri lainasi tuota samaa istuessaan poliisien takapenkillä. Kuskinpenkillä istunut vanhempi konstaapeli ei reagoinut mitenkään, mutta apukuskina ollut naispoliisi kääntyi ja sanoi: "no ei sulla kuitenkaan ole Juhla Mokkaa.", johon kaveri totesi: "no ei perhana ole. :wall: "

Oliks se ees JuhlaMokka mistä se mainos oli, en muista!? Mutta kuiteski.

Andree sanoi:
Tuli tässä mieleen eräs tempaus jolla kaveri sai poliisin TOTISESTI hermostumaan...Kyseinen kaveri on ihan virallisesti alamaailman ukkoja,ja varmasti tällä kylällä kaikkien poliisien "kaveri"...
Poliisi: Ja nyt pihalle sieltä autosta ja vauhdilla!
Kaveri: Jos minut meinasit pihalle saada niin saat kyllä vetää autosta ulos mutta omin jaloin en nouse!

Tässä vaiheessa poliisilla paloi päre, ja käveli takaisin maijaan ja ajoi tiehensä...Ilmeisesti tämäkin poliisi tiesi miten kovapäisestä kaverista oli kyse, ja arveli että on parempi jättää tuo hullu rauhaan ja jatkaa matkaa...:lol2: :lol2:
Oli kuulemma kaverilla ollut hiukan hauskaa, ja on tullut tollekkin tilanteelle jonkin verran naurettua...

Tota varten poliiseilla pitäisi olla munaa. Vääntää ääliön asfalttiin ja selittää hieman kanssakäymisen politiikkaa poliisin kanssa asioidessa. Paitsi että jos oli yksin, ni ei ehkä kantsi alkaa vääntää miehen kans, jolla on varmaan puukko/pistooli takussa.

msj81 sanoi:
Poliisit Tansaniassa!

Poliisit olivat ottaneet rikollisen kyytiin (ilmeisesti tajuton). Takapenkiltä herättyään rikollinen oli hyökännyt autoa ajavan poliisin kimppuun, josta seurauksena poliisiauto kaatui ja toinen poliiseista sai surmansa. Kolaripaikalle tulleet poliisit pieksivät rikollisen kuoliaaksi tapahtumapaikalla. Tämä tilanne sattui tuttava perheeni talon edessä.

Taitaa olla sielläpän vähän joka maassa tuo sama tyyli, työkaverini oli naapurimaassa komennuksella ja häneltä yritettiin viedä auto, eli joku luikku loikkas ratin taakse kun kaveri oli auton takana laittamassa laukkua takaluukkuun.
Luikun epäonneksi poliisi ilmestyi paikalle ja kuuli kaverin huudon, poliisit ajoi takaa muutaman sata metriä ja luikku jäi sitten johonkin sumppuun eikä päässyt karkuun, poliisit kisko sen ulos "korvista", pyöritteli muutaman kerran ja löi aseen perällä selkään. Kaveri kun pääsi paikalle niin poliisi kysyi että opetetaanko varastamaan.

Kaveri sanoi kyllä että ei tarvitse mutta autoon luikku lähti eikä ainakaan niillä nurkilla näkynyt, joten jos ei varas oppi menny perille niin maantieto ainakin...

Tosi tarina tai urbaani legenda, koska näitä kaverin kaverille sattuneita, tästä on jo aikaa:

Kyseessä oli nuori kolli, jonka vanhemmilla oli joku kohtuullisen kokoinen firma ja jampalla siitä johtuen ei ollut käyttörahan puutetta. Heti kortin saatua uusi bemari alle jne. Kundi sitten pari viikkoa ajeltuaan osui tutkaan hieman sallittua isommalla tilannenopeudella kaupasta tullessa. Ostoslistalla oli ollut mm. telkkari ja muuta sälää.

Poliisi: mitäs vuositulot on?
Jannu: ei tuloja, olen opiskelija
Poliisi: milläs nää roinat on hankittu
Jannu: faijan rahoilla
Poliisi: no ei mun penskat ostele telkkareita ja ... whatever
Jannu: no mun faija ei ookkaan poliisi ...

Dopey sanoi:
Poliisi: mitäs vuositulot on?
Jannu: ei tuloja, olen opiskelija
Poliisi: milläs nää roinat on hankittu
Jannu: faijan rahoilla
Poliisi: no ei mun penskat ostele telkkareita ja ... whatever
Jannu: no mun faija ei ookkaan poliisi ...
Joo kyllä näitä riittää.. tuttu tuohon tokaisi että "ei ainakaan tien poskessa ole tarvinnut kerjätä". njoo.. kohtalaisen typerää mennä vittuilemaan tuommosesta alasta, josta maksetaan melko huonosti työmäärään nähden. poliisit kun on kuitenkin yhteiskunnalle aika helvetin tärkeitä vaikka normaali sakottelu turhalta välillä tuntuisi. :david:

nää on ollu tosi hauskoja!

tapahtu kavarille joskus:
Ajo vanhalla corollalla sen mitä se kulki tutkaan. Poliisit kysy että eks yhtää katto nopeus mittaria kun ajelet? Kaveri vastas ettei kerkiä ku pitää vahtia tota lämpömittaria tälläisessä vanhas romus ku ajaa lujaa.
Mainittakoon vielä että tämä kaveri on pikkasen yksinkertainen.

Ja kun tossa edellä oli puhetta että ettei poliisit käy päälle, niin se ei pidä paikkaansa. Olen itse nähnyt kuinka poliisi veti kaveria päin kuonoo, ilman että tämä olisi mitenkään uhannut poliisia fyysisesti. Tosin vittuilu oli kyllä aikamoista ja kerkes se repii maijan kattoikkunan tiivisteen irti, tosin poliisi ei tätä huomannut. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matikan opettaja ehdotti, että jos haluaa poliisit perään on tehtävä näin: Ota katsekontakti ohimenevään partioon, pysähdy ja tuijota pari sekunta ja lähde juoksemaan vastakkaiseen suuntaan... Saa kuulemma sakot virkavallan harhauttamisesta

Sattuipa Tampereen keskustassa ajelemaan eräs kaveriporukka vanhalla auton romulla. Viinikan "liikenneympyrässä" repsikan paikalla istunut uhmakas nuori mies päätti yllyttää kuljettajalle että "ei oo pokkaa ajaa pakilla ympäri tätä" Kuljettaja päätti ryhtyä tuohon tyhmään tooloiluun ja ei muuta kun pakki tupaan ja vetoja. Hienostihan tuo auto siinä takaperin kulki ja vautikin rupes kiihtymään. Samaan aikaan vanhempi mies henkilö lähestyi tätä "liikenneympyrää" ja lähti normaalisti ajaan sitä kunnes huomasi perä edellä vastaan tulevan auton. Vanhempi herra pysäytti autonsa ja rupesi torve painelemaan ihmeissään. Nuori kuljettaja tämäytti autonsa suoraan perä edellä vahemman miekkosen auton nokkaan *PAM*
Sattuipa paikalle osumaan vielä poliisitkin heti sattuneen jälkeen. Pojat istuivat hiljaa autossa kun poliisiauto kurvasi viereen. Poliisit huomasivat heti vahemman mies henkilön heiluttelevan käsiään autossa ja sen kummemin poikiin keskittymättä menivät auttamaan miestä. Pojat katselivat hiljaa autossa poliisien touhuja ja miettivät selitystä. Pian toinen poliiseista tuli poikinen auton ovelle ja sanoi näin "Joo eiköhän tää oo ihan selvä homma pojat! Me puhallutettiin tuo herra ja 2promillee meni hienosti rikki! eikä siinä vielä kaikki, se rupes inttään että te olisitte ajanu peruutamalla sitä päin"

Mr.Bueno sanoi:
Sattuipa Tampereen keskustassa ajelemaan eräs kaveriporukka vanhalla auton romulla. Viinikan "liikenneympyrässä" repsikan paikalla istunut uhmakas nuori mies päätti yllyttää kuljettajalle että "ei oo pokkaa ajaa pakilla ympäri tätä" Kuljettaja päätti ryhtyä tuohon tyhmään tooloiluun ja ei muuta kun pakki tupaan ja vetoja. Hienostihan tuo auto siinä takaperin kulki ja vautikin rupes kiihtymään. Samaan aikaan vanhempi mies henkilö lähestyi tätä "liikenneympyrää" ja lähti normaalisti ajaan sitä kunnes huomasi perä edellä vastaan tulevan auton. Vanhempi herra pysäytti autonsa ja rupesi torve painelemaan ihmeissään. Nuori kuljettaja tämäytti autonsa suoraan perä edellä vahemman miekkosen auton nokkaan *PAM*
Sattuipa paikalle osumaan vielä poliisitkin heti sattuneen jälkeen. Pojat istuivat hiljaa autossa kun poliisiauto kurvasi viereen. Poliisit huomasivat heti vahemman mies henkilön heiluttelevan käsiään autossa ja sen kummemin poikiin keskittymättä menivät auttamaan miestä. Pojat katselivat hiljaa autossa poliisien touhuja ja miettivät selitystä. Pian toinen poliiseista tuli poikinen auton ovelle ja sanoi näin "Joo eiköhän tää oo ihan selvä homma pojat! Me puhallutettiin tuo herra ja 2promillee meni hienosti rikki! eikä siinä vielä kaikki, se rupes inttään että te olisitte ajanu peruutamalla sitä päin"

:wanha:

Vitsi ku ei muista nyt sitä yhtä todellista legendaa. Tuleeko jollain mieleen sellainen johon pitäisi poliisille vastata jotain "ei kai noin isot miehet enää (satuihin tjsp) usko" ??+?

Accord sanoi:
Matikan opettaja ehdotti, että jos haluaa poliisit perään on tehtävä näin:....

No ei tarvii muuta kuin olla liikennevaloissa autolla ja odottaa valojen vaihtumista. Ja siinä odotellessa ottaa huikka vettä pirtupullosta. Näin kävi mulle ja samantien koukkasivat mun eteen ja sain testata keuhkoni. No nollaahan se näytti mutta itseäni huvitti saamani huomio.

Zone-sarja -42%
nigster sanoi:
Vitsi ku ei muista nyt sitä yhtä todellista legendaa. Tuleeko jollain mieleen sellainen johon pitäisi poliisille vastata jotain "ei kai noin isot miehet enää (satuihin tjsp) usko" ??+?
Olisko, jos poliisit kyselee auton haltijaa? (vai kirjotetaanko toi haltia?)

Accord sanoi:
Matikan opettaja ehdotti, että jos haluaa poliisit perään on tehtävä näin: Ota katsekontakti ohimenevään partioon, pysähdy ja tuijota pari sekunta ja lähde juoksemaan vastakkaiseen suuntaan... Saa kuulemma sakot virkavallan harhauttamisesta

No todentotta. Toisaalta jos juokset poliiseja päin saat sakot virkavallan tönimisestä. Jos et juokse mihinkään saat sakot liikkumatta jättämisestä. Episodin ollessa näin onkelmallinen yrität tappaa itsesi runkoreitittimellä mutta saat sakot itsemurhan yrityksestä. Aika vitun paha dilemma :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom