itellä selkä vaivannu puolitoista vuotta. pesistä pelaan ja oon pelannu jo monet vuodet, mut toissa kesänä alkoi vaivaamaan. kipu alkoi vaan pikku hiljaa kasvamaan ja tuntui oikealla puolella ala selässä. jossain pelissä sitten sattui vähä pahemmin, hyvä kun omin avuin kävelemällä pääsin kentältä pois. oikea jalka meni turraksi istuessa ja minkään laisia kiertoliikkeitä ei kärsinyt tehdä. no siinä sitten hierojalla kävin ja se yritti kaikenlaista mutta ilman tulosta. loppu kesä siinä meni sitten parannellessa selkää... syksy kun tuli ja harjoitus kausi alkoi niin innoissaa kuin pikkulapsi sännättiin reenaamaan ja ilman selkä kipuja, mutta noin kuukauden harjoittelun jälkeen, naps, selkä jälleen kipeä. hierojalla taas käytiin ja se ei löytänyt mitään merkittävää sieltä.. koko talvi lähes harjoittelematta, mitä nyt muutama yritys mut eihän se kestäny... kesä tuli ja muutamat harkat käytiin ja taas sama homma, lepoa.. sitten yhden päivän varoitus ajalla pelaamaan, yhdet harkat ja kentälle :D ja vähä ultraääntä siinä välissä, kas kummaa selkä kesti pelata(joten kuten)
ehdin pelata 5 peliä ja ei suurempia kipuja... mut pientä kipua oli ja päätin vihdoin mennä lääkäriin, eihän ne siellä mitään osanneet sanoa ja kirjoittivat lähetteen fysioterapeutille. siellä terapeutti suunnilleen katto mua silmiin ja sano että mikä mulla on selässä vikana
, toinen jalka lyhyempi kuin toinen, siitä johtuen lyhyemmän jalan puolella si-piste ( tai joku semmonen) jotenkin hankaa tai jotai, ja toisella puolella olevat pienet tuki lihakset ovat krampissa ja nivel siteet tosi kireällä... siitä johtuu vihlova kipu ala selässä... hoito keino, toiseen kenkään paksu pohjallinen, nyt puolitoista kuukautta pitänyt sitä ja lähes kivuitta saanut olla
nyt alkaa maanantaina taas pesis harkat, saa nähdä miten se kestää sen rääkin sitten... salilla olen kulkenut aktiivisesti nyt n. pari kuukautta, mut homma ei kyllä ihan uutta ollut minulle ko pesis reeneissä tullu jotai värkättyä
ymmärsiköhän tuosta joku jotain :D