Kun ei vaan jaksa enää..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Unohda puntit kokonaan ei siitä mitään tule jos kokoajan täytyy väkisin raahautua salille. Jos jotenkin haluaa kunnostaan huolehtia niin sitten vaan lenkkiä tai jotain muuta mutta älä mee salille ennenkuin motivaatiota tuntus riittävän.
Viina ei auta masennukseen ainakaan jatkuvasti käytettynä, vaikkakin joskus on hyvä "nollata" eli ei alkoholistakaan kannata tehdä elämää suurempaa asiaa.
Tällasista asioista on hyvä puhua ja apua SAA pyytää jos siltä tuntuu.
Tommosina aikoina näkee onko niitä oikeita kavereita.
Kevät tulee ja tytsyiltä vaatteet vähenee......hormonit alkaa hyrräämään,
kyllä se sit alkaa olo muuttumaan. Tsemppiä.:thumbs:

Mulla on ainakin toiminut hyvin se, että olen unohtanut kaikki tähän lajiin liittyvän (punttisalin, oikein syömisen ym.) joksikin aikaa. Lihasmuisti pitää huolen siitä, että voimat ja lihat palaavat nopeasti sitten kun päättää taas aloittaa uudestaan.

Itellä motivaation hakeminen on yleensä todella vaikeaa koska mun selässä on paha mutka eli noi selän kulmat ovat todella paljon suuremmat kuin pitäisi ja se näyttää todella pahalta, vaatteet päälläkin näyttäisi kun mulla olisi todella huono ryhti ja kokoajan pitää keskittyä repimään itteään suoraan, että näyttäisi edes suht normaalilta (sillä kaikkienhan täällä on näytettävä täysin samanlaisilta) tästä johtuen en koskaan kulje missään ilman paitaa, joten kukaan ei pääse näkemään treenauksen tuloksia ja se todella syö motivaatiota rotan lailla. Siinä ei paljon muutaman kuukauden treenitauko paina kun pitäisi löytää motivaatiota hengissä pysymiseen kun joku ihminen on hyljännyt sut siksi kun et näytä siltä miltä "pitäisi":( .

Motivaation puute vaivaa kaiketi itsekutakin jossain elämän vaiheessa, joskus koskien vain yhtä asiaa, joskus koko elämää. Vaikeaahan siinä on kenenkään ulkopuolisen auttaa, mutta seuraavat jutut ovat piristäneet itseäni:

Treenaamiseen liittyen: Vaihda kokonaan systeemiä jolla treenaat. Itse vaihdoin perinteisen kolmijakoisen HST-tyyliseen "koko kroppa kolmasti viikossa"-meininkiin, ja kas kummaa mutta motivaatio on huipussaan! (Samalla boostasin myös syömisiäni, ja sekin auttaa.)

Muuhun elämään liittyen: Opettele jokin uusi asia. Kansalaisopiston kielikurssit, tai vaikka kitaransoitto. Kitara on erityisesti vasta-alkajille kiitollinen kapine -- pelkästään heviotteen* opettelemalla saa jo soitettua tuhansia erilaisia kipaleita (ja sävellettyä omia, heh).

Tsemppiä!

-Ex-

*) eli etusormi jollekin paksuista kielistä, yksi nauha (kahden metallin väliin jäävä tyhjä tila) väliä ja nimetön seuraavalle kielelle. Rämpytä molempia kieliä ja siirtele otetta.

Suositut

Back
Ylös Bottom