Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ehdottomasti kävely olisi hyvä ja pitääkin ottaa itseään niskasta kiinni sen suhteen. Mulla ei ole ketään lenkkikaveria niin sen takia lenkille lähtö on nihkeetä. Nyt alkaa olemaan jo ihan kivat ilmat ja valoa niin ainakin viikonloppuna voisi repäistä itsensä lenkille.
No se terveenkin meno on aika verkkaista ja tuossa pihassa ne juoksee monta kertaa päivässä. Mutta täytyy nyt vaan ruveta liikuttamaan tuota toista edes.Anna sen toisen koiran huutaa ja lenkitä tervettä koiraa. Eihän se voi ilman kunnon liikuntaa olla siksi että kaveri on sökö?
Ei varsinaisesti toimi keto, tai paino pysyy samana, enemmällä hiilarilla se nousee.Mä työnnyn tähän keskusteluun kans! Mulla siis saman tyyppistä ihme pöhötystä ja ankeeta kropan ”tunkkasta” oloa. Onko edelleen Poppis sulla toiminu keto?
Jotenkin olin tässä arjen ja kaiken muun sirkuksen syövereissä unohtanu kehonhuollon mutta kun kävin pari päivää sitten jäsenkorjaajalla, missä mun pitäis käydä säännöllisesti mut nyt väli heilahti liian pitkäksi, niin kylläpä olo kirkastui! Oon vhh:lla ollu nyt jonku pari-kolme viikkoa ja mietin että koettaisin ”oikeaa” ketoa tämän kirkastuneen olon jatkoksi.