Kumpi voittaa finaalin?

Originally posted by Net Virgin
Kyllähän Hanna oikeesti klaaras paremmin oman osuutensa.

Pisteet Hannalle myös laulusta. :thumbs:

Lienet juonut jo sitä lageria reippaasti, jos Hannan
karaoke-esitys kuulosti mielestäsi hyvälle...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by indigof73
Lienet juonut jo sitä lageria reippaasti, jos Hannan
karaoke-esitys kuulosti mielestäsi hyvälle...

No kahta laulajaahan siinä piti vertailla ja kun ei ollut Whitney Houstonin äänialaa omaavaa, niin jollekkinhan se ääni on annettava ja tällä kertaa se oli Hanna. :D

Ja enhän sitä toki vielä ihan kontaten täällä liiku kuitenkaan.

:lol2:

Aivansama kumpi voittaa. Pääasia että ohjelma loppuu(tosin 10 uuttaa yhtä pöhköä ohjelmaa alkaa...). Tosin tuon ohjelman tiimoilta keskustellaan vielä pitkään. Nimittäin silloin kun teini-ikäisten vanhemmat saavat kännykkälaskut :D

Originally posted by Fat Rat
aika paljon ääniä annettiin. yhteensä jotain yli 700 000.

käsittämättömän paljon.

Tän päivän Hesarin mukaan puhelinäänestyksellä oli rahastettu ennen finaalia 800 000+ eur eli tuohon vielä päälle 700 000 x kertasoitto.

Idols kisan voittajat täten:
-BMG
-MTV3
-Sonera
-Ja jaetulla neljännellä sijalla Hanna ja Janiiii!!!

Looserit:
-Esiteinien vanhemmat
-Kaikki jotka ovat joutuneet tahtomattaan työpaikkalounaalla Idols-spekulaatiota koko ruokailun ajan harrastavaan ruokaseurueeseen
-Kaikki jotka joutuvat kuuntelemaan Idols-räätälöintibiisin radiosoittoa

Konsepti tuntuu olevan niin hyvä rahalinko että emmeköhän näe tusinoittain vastaavia katsojat päättää-tyylin juttuja lähitulevaisuudessa.

Voi helvetti, mitä kidutusta saatiin taas koko tunnin täydeltä. Lautatarhan lepakkokin mörisi kuin lähiöbaarin karaokekuningatar kuuden siiderin jälkeen. Eternal Flame olkoon vastedes Eternal (myötä)Shame, kun Hanna jälleen kerran päättää antaa alkuperäiselle versiolle oikein kunnon railakasta kuoriämpärihoitoa väkivaltaisella anaaliseksillä höystettynä. Saiskohan sen ylettymään sinne korkeisiin nuotteihin, jos asentaisi sille pallit ja puristaisi. En äänestänyt ollenkaan. :david:

Minä voinkin tähän väliin ylpeänä todeta, että en ole katsonut yhtään idols-jaksoa. Suosionosoituksia otetaan vastaan.

Originally posted by Kusimato
Minä voinkin tähän väliin ylpeänä todeta, että en ole katsonut yhtään idols-jaksoa. Suosionosoituksia otetaan vastaan.

Same here brother. I don´t give a damn.

Kyllä täällä on vielä muutamia pieniä ihmisiä, jotka eivät ole joutuneet massaviihteen pauloihin.

Originally posted by Karpaasi85
Kyllä täällä on vielä muutamia pieniä ihmisiä, jotka eivät ole joutuneet massaviihteen pauloihin.
Jep, ja sama koskee myös Internetiä, tuota nykyajan massaviihdehömpötystä...

Samma här. Enkä ole joutunut edes kuuntelemaan ympäristöni spekulaatioita/kinasteluja, kuka on paras. Iltislööpeiltä en valitettavasti ole välttynyt. Kesti aikas pitkään, ennen kuin edes tiesin tuollaista ohjelmaa olevan olemassakaan. (Taisi tapahtua silloin kun tuomarien ilkeys ylitti "uutiskynnyksen".)

Kieltämättä kyllä kiinnostaisi nähdä ne pahimmat arvostelut ja itkuliisa kohtaukset muutaman taisin nähdäkin, kun kaveri kattoi tänään päätösjakson lopun missä top10 vipeltäjät.

Kieltämättä kyllä kiinnostaisi nähdä ne pahimmat arvostelut ja itkuliisa kohtaukset muutaman taisin nähdäkin, kun kaveri kattoi tänään päätösjakson lopun missä top10 vipeltäjät.
Lololol, toi on kuule aika läpinäkyvää, Kusimatoseni! Satavarmasti sulla on sängyssä Antti Tuisku -lakanat ja -blow up doll.

Oon joutunut työn puolesta kärsimään useat sadat karaoket ja voin sanoa, että siellä on tullut paljon parempia laulajia vastaan. Yhden jakson Suomen idolsia jouduin katsomaan, ja itku meinasi tulla silmään. Taso oli about huonompi kuin femman lähiöyökerhon lauantaikaraokessa.

Originally posted by Karpaasi85
Same here brother. I don´t give a damn.

Juu, kyllä mua nyt hävettää oikein urakalla, kun tuli seurattua Idolsia. Tuollaista "massaviihdettä" tai "luusereiden viihdettä", kuten joku asian osuvasti ilmaisi... :david:

No joo. Jos rehellisiä ollaan, minun mielestäni Idols oli ihan hyvää viihdettä ja molemmat finaaliin päässeet oli ihan hyviä laulajia. Onneksi minulla ei ole tuollaista elitistikompleksia, että en uskaltaisi tunnustaa pitäneeni ohjelmasta.

kyllä hanna veti janiin nähden todella surkeasti. mutta aivan sama kun eihän tällä ohjelmalla ole mitään tekemistä laulukilpailun kanssa koska vuottajan päättävät ala-asteen pikkutytöt jotka äänestävät idoliaan sata kertaa ja vanhemmat maksavat lystin. hannan voitto perustuu varmasti siihen että tämä rovaniemen homoidoli testamenttasi omat äänensä tälle linjojansa seuramattomalle idän ihmeelle jota parempia eternal flamen tulkitsijoita löytyy jokaisesta lähiö karaoke kuppilasta. onneksi molemmat saavat levytyspoimuksen niin pääsemme vielä kuulemaan janin soitto,sävellys,sovitus,laulu, ja esiintymistaitoa hänestä tulee vielä varmasti suomen kirkkain tähti.:thumbs:

Originally posted by Tomi
Lololol,Kusimatoseni! Satavarmasti sulla on sängyssä Antti Tuisku -lakanat ja -blow up doll.

:lol2:

ps. Ihmettelen miksi ne lähiöpubien ruusut ei sitten lähteneet kisaamaan, jos ovat niin hyviä. Tuskin ne ainakaan niin rikkaita ovat, että ei vaikkapa levytyssopimuksen takia kannattais, jos on niin hyvä. :evil: :lol2: :evil:

Ohjelmaan en jaksa ottaa kantaa, mutta iltasanomien päivän nettikysely hakee typeryydessään vertaistaan: "voittiko oikea idoli?".

No joo, menipä taas mun hieno teoria vituralleen. Eipä ole eka kerta.
Tuskin maltan odottaa milloin saadaan seurata uutta, halvalla tehtyä leikkisää kisailua.
Sehän on tietenkin se ihana Miljonääri jussi:itku:
Idioottimaisia ohjelmia idiooteille ja vanhoille mummoille, sori vaan.

Originally posted by Tomi
Lololol, toi on kuule aika läpinäkyvää, Kusimatoseni! Satavarmasti sulla on sängyssä Antti Tuisku -lakanat ja -blow up doll.

AIjai taisin jäädä kiinni:nolo:

ANTTI ON IHQ!!!

Mun mielestä molemmat osaa laulaa ja laulokin ihan hyvin... Miettii kuitenki että noi on livenä vedetty ja turha verrata johonki karaokeen jossa on ympärillä hirvee melu ja kaikki vähintään kolmen promillen humalssa :piis: :david: :piis:

Odotan oikeesti että minkälaisia tuotoksia molemmilta tulee, sit sitä voidaan jotain vasta sanoa

Originally posted by IronMind
Tän päivän Hesarin mukaan puhelinäänestyksellä oli rahastettu ennen finaalia 800 000+ eur eli tuohon vielä päälle 700 000 x kertasoitto.

Idols kisan voittajat täten:
-BMG
-MTV3
-Sonera
-Ja jaetulla neljännellä sijalla Hanna ja Janiiii!!!
Isoin voittaja unohtui eli formaatin oikeudet omistava Fremantle Entertainment Group, joka saa joka maasta suurin piirtein mitään enää tekemättä provikat kaikista tuloista...

Kyllähän tuossa on oma viehätyksensä katsoa noitten tyyppien kasvua menestykseen ja tässä tapauksessa kuitenkin pärjääminen vaati vähän lahjojakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom