Kumpi parempi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roF
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

roF

Elikkäs joo.
Olen käynyt nyt 3kk salilla ja tullut miettimisen ohella ajatus kysyä tämmöistä!

Eli esim eri paikoista lukee jonkun treeni ohjelmaa niin aika monessa ohjelmassa on samana treenipäivänä hauis ja ojentaja liikkeet.

Onko se ihan suoraan sanottuna parempi niin vai että ne olisi eripäivinä?

Sillä omasta mielestäni rinta ja ojentaja sopivat paremmin samalle päivälle koska on niillä on monta yhteistä liikettä (esim: penkki-punnerrus)

Eli ojentajat saavat periaatteessa 2 treenipäivää viikossa jos esim tekee ma:hauis,ojentajat ja ke:rinta

Olen varmaan ihan ulkona asiasta :D

Eli kertokaa tyhmälle onko asia miten? :) Kiitos jo etu käteen!

Tottahan tuo on että ojentajat saavat aika monessa liikkeessä rasitusta esim. penkki. Ja hauikset saavat rasitusta jossain vetoliikkeissä esim taljat, leuanveto.

Sen takia onkin olemassa vaikka 2 jakoisia ohjelmia tyyliin

1. rinta,ojentajat,olkapäät
2.hauis, jalat, selkä

Elikkäs joo.
Olen käynyt nyt 3kk salilla ja tullut miettimisen ohella ajatus kysyä tämmöistä!

Eli esim eri paikoista lukee jonkun treeni ohjelmaa niin aika monessa ohjelmassa on samana treenipäivänä hauis ja ojentaja liikkeet.

Onko se ihan suoraan sanottuna parempi niin vai että ne olisi eripäivinä?

Sillä omasta mielestäni rinta ja ojentaja sopivat paremmin samalle päivälle koska on niillä on monta yhteistä liikettä (esim: penkki-punnerrus)

Eli ojentajat saavat periaatteessa 2 treenipäivää viikossa jos esim tekee ma:hauis,ojentajat ja ke:rinta

Olen varmaan ihan ulkona asiasta :D

Eli kertokaa tyhmälle onko asia miten? :) Kiitos jo etu käteen!

Riippuu monesta asiasta kummin on parempi tehdä. Väittäisin kuitenkin, että aivan sama kummin teet. Ja muutenkin tuo treenikierto, että missä järjestyksessä ja mihin aikoihin lihakset treenataan on yks vähäpätöisimmistä asioista treenissä. Kuhan siinä vaan on sillä tavalla järki, ettei mikään lihas ole kipeänä kun sitä on tarkoitus treenata kovaa.

Ja noin yleisesti ottaen väittäisin, että suurin osa aloittelijoista tuplaa kehitysvauhdin, kun lopettaa miettimisen treenikierroista ja käyttää säästyneen ajan ruokavalion miettimiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom