Kumpaan suuntaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daniel.P
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terppa! Kaipaisin vähän suuntaa antavaa neuvoa tälläseen ongelmaan. Olen nyt ollu about 2kk dieetillä ja paino tippunu 78->71 ja nyt se on muutaman viikon aikalailla noissa samoissa lukemissa pyöriny ja mietiskelin että pitäskö koittaa alkaa kasvattamaan lihasta, vai jatkaa dieettiä? Vähän oon kyllä tyytymätön tohon ulkonäköön vielä koska tuntuu sivuilla vielä olevan läskiä ja mahan kohalla... Vai voiko tämä johtua siitä kun ei oikeen lihastakaan oikeen ole? Pituutta on about 175cm.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tää ois sopinu paremmin johonkin massaketjuun mutta eniveis;

oon saman pitunen ja tiedän tunteesi. Pariin kertaan oon jo dieetannu, enkä yhdelläkään kerralla ole päässyt komeisiin sixpack-rasvoihin. Siitä sitten kun aloitti taas bulkkaamaan ja tykkää syödä niin paljon ku minä, niin tuli rasvaa hieman liikaa ja dieetti lopulta taas edessä. Jos lihasta oikeasti on todella vähän, niin sitten maltillinen bulkki on ihan kohtalainen vaihtoehto

Aika riutuneelta saattasit kireis rasvois näyttää jos 71 ny painoo ja silti vissii 15+ rasvoi. Koita vaikka jouluun asti tehä pihvii ja ehit siin hyvi kesäks kiristelee?

Niinno... Voishan sitä niinki koittaa, mutta onks niistä läskeistä helpompi päästä eroon jos on enemmän lihasta? Meinaan vaan että onks sillä mitään väliä koitanko tiputtaa tosta vielä painoa vai hommata lihasta ja sen jälkeen koittaa uusiks?

Ite oon 177,5 cm / 74 kg ja suunta on kyllä vaan ylöspäin painon suhteen. Kai se riippuu ihan siitä paljon sulla sitä rasvaa vielä on? Itellä ainakaan lihasta ole vielä ihan hirveesti..

Niinno... Voishan sitä niinki koittaa, mutta onks niistä läskeistä helpompi päästä eroon jos on enemmän lihasta? Meinaan vaan että onks sillä mitään väliä koitanko tiputtaa tosta vielä painoa vai hommata lihasta ja sen jälkeen koittaa uusiks?

Tuskin on yhtään helpompi päästä läskeistä eroon. Jos järkevästi saat lihasta aikaiseksi, niin rasvaprosenttisi saattaa laskea painon noustessa. Sillä tavoin näytät myös kireämmältä vaikka rasvaa onkin todellisuudessa enemmän.

Mitäs jos pysyisit siinnä +- kalorien rajalla ja pitäisit painon lähes samana, tällöin kiristyt hitaasti mutta samalla kehittyy sitä lihasta alle, tietenkin reeniä joutuu tekemään ja cardiota saa olla mukana.

Mitäs jos pysyisit siinnä +- kalorien rajalla ja pitäisit painon lähes samana, tällöin kiristyt hitaasti mutta samalla kehittyy sitä lihasta alle, tietenkin reeniä joutuu tekemään ja cardiota saa olla mukana.

+- On kyllä semmoinen haista vittu juttu. Oletettavasti nuori kaveri kyseessä ja haluaa gainsseja. Mieluiten keskittyy yhteen asiaan kerrallaan (bulk,dietti), niin tapahtuu muutoksia nopeiten. Tottakai +- rajalla voi mennä, mutta onko se optimaalista kummankaan tavoitellun hyödyn suhteen? Ei ole ja siinä menee ikä ja terveys. Toki nämä on näitä valintakysymyksiä.

Toisille sikabulkki on oiva vaihtoehto, kun taas toinen haluaa pysyä vuoden ympäri leanina ja kehittyä pikkuhiljaa ilman, että kireys kärsii.

Tuskin on yhtään helpompi päästä läskeistä eroon. Jos järkevästi saat lihasta aikaiseksi, niin rasvaprosenttisi saattaa laskea painon noustessa. Sillä tavoin näytät myös kireämmältä vaikka rasvaa onkin todellisuudessa enemmän.

Toi kuulostaa ihan järkevältä. Tuntuu kyllä tyhmältä tästä vielä tiputtaa painoa kun sitten taas miettii että miltä sen jälkeen oikeen näyttää ku mennään alle 70kg... Että onko sen jälkeen enään miehestä mitään jäljellä? Voisin vaikka laittaa pari kuvaa jossain vaiheessa jos niistä näkyisi paremmin että mihin suuntaan kannattas lähteä menemään?

Zone-sarja -42%
Itellä on nyt 14kk reeniä takana ja paino on tippunut sinä aikana kilon verran, alotus paino oli tasan 80kg. Aluks meni esim. penasta 4x70kg ja nyt 6x100kg. Taustaa on kyllä sen verran, että olen ollut yhtä voimakkaassa kunnossa joskus 3-4 vuotta sitten 6kk reenillä ja armottomalla sikabulkilla, jolloin paino nousi 80 -> 93kg. Ja voi vittu sitä läskin määrään sillon. Varmaan siks tuli lopetettuakkin sillon ku käden erottuvuus tasan nolla ja maha pömpötti niin helvetisti. Tää on paljon kivempi tyyli imo. Palikat erottuu vähän mahassa ja haukkarit kunnolla jne jne. Muutenki kiva olla olematta läski.

Täytyy vielä lisätä sen verran, että kehitys on kyllä ollut hidasta "alkuhurman" jälkeen. 1x100 meni ainankin puoli vuotta sitten jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En lukenut muiden vastauksia, mutta alat vetämään puhdasta ruokaa lievästi plus kaloreilla. Ilmeisesti ei lihasta juurikan ole, joten olemus muuttuu aika paljon ku saa hiukan lihasta ympäri kroppaa. Tuolla painolla et kuitenkaan voi omistaa ihan kauheata määrää läskiä.

Liian korkealla ei kannata painon antaa nousta, mutta sinne 80kg seutuun olisi hyvä nostaa ja siitä dieetata järkevästi pois. Et ota varsinaista bulkkia päälle, vaan syöt järkevästi pienellä plussalla(~500kcal) Proteiinia se 2g/kg ja rasvaa ainakin 1g/kg. Vältä turhia hiilarilähteitä, eli ei jälkiruokia, ei pullaa kahvin kanssa jne. Ja pidät ruokailuvälit lyhyenä. Eli syöt järkevästi ja puhdasta ruokaa. Toki kun plussalla on niin voi välillä herkutella, mutta kannattaa pitää mahdollisimman vähänä se.

Omasta mielestä tämä on paras tapa lähteä liikkeelle, mutta se on vähän miten itse tahtoo tehdä. Tämä vain oma vinkkini asiaa.

Toinen vinkki on se, että ei olisi tarvinnut omaa ketjua tästä tehdä, vaan mm. ravintopuolella on aiheita tästä aivan riittävästi.

Kiitos kaikille kommenteista ja jeesistä. :) Lähen tämän viikon jälkeen plussakaloreilla liikkeelle ja kahtoo mitä siitä sitten syntyy. Joo ja ois tosiaan pitäny vähän searchilla ettiä olisko löytyny ongelmaan ratkasua jostain ketjusta, mutta muistan enskerralla sitten. Tässä nyt sitten vielä muutama kuva tosta ongelmansta eli noi sivuläskit, että onko ne nyt vakavuustasoa mitä?

Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

En tiedä saako noista nyt mitään selvää mitä tarkotan, mutta tossa nyt muutama kuva.

Kiitos kaikille kommenteista ja jeesistä. :) Lähen tämän viikon jälkeen plussakaloreilla liikkeelle ja kahtoo mitä siitä sitten syntyy. Joo ja ois tosiaan pitäny vähän searchilla ettiä olisko löytyny ongelmaan ratkasua jostain ketjusta, mutta muistan enskerralla sitten. Tässä nyt sitten vielä muutama kuva tosta ongelmansta eli noi sivuläskit, että onko ne nyt vakavuustasoa mitä?

En tiedä saako noista nyt mitään selvää mitä tarkotan, mutta tossa nyt muutama kuva.

Kuvien perusteella mä sanosin et isoot painot, paljon ruokaa ja painoa ylöspäin :)

Kuvia näkemättä mietin jo, ettet voi kovin iso mies olla, kun itse olen naisena samoissa mitoissa, rasvat 19% ja tunnen itseni pieneksi :D Aletaanpa syömään molemmat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom