Kumpaa ostaisit kreatiinia vai glutamiinia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Joko tai...

Jep. Kuvitellaan ihan ajan kuluksi tilanne, missä on käytettävissä rahaa vain tietty summa (niinkuin onkin). Kreatiininhan kaikki tuntevat, grandaddy of supplements, mutta nythän viime aikoina on helvetisti lueskeltu glutamiinista ja kuinka sen arvo "pörssissä" nousee koko ajan, osa sanoo sen päihittävän kai jo kreatiininkin.

Kysymys kuuluukin (ette varmaan arvanneetkaan): kumpaan lyötte rahanne jos vain toinen pitäisi ostaa ja MIKSI?

Onhan kyse erilaisista tuotteista mutta katotaan saadaanko väittelyä aikaseksi...

"I get bored" -Chino Moreno

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kreatiini on viime aikoina tullut ostoskoriin kyytiin huomattavasti glutamiinia useammin. Itsekkin opiskelijana joutuu hieman laskeskelemaan mitä ostaa. Kun kuitenkin miettii, että kreatiinista riittää pitkäksi aikaa, niin ostaa sitten glutamiinia myöhempänä ajankohtana..Aina sitä jostain saa säästettyä ja kun jättää yhden ryyppyreissun väliin, niin voi ostaa molemmat. :)

Itse olen huomannut glutamiinista olevan enemmän hyötyä, mutta kreatiini on niin paljon halvempaa että minkäs teet. Jos rahaa löytyy glutamiiniin niin ehdottomasti sitä, sitten päälle kreatiinia jos on varaa.

Itselläni ainakin ensimmäiset pari kreatiinikuuria antoi oikein kunnon potkun treeniin, ja lihakset paisui silmissä. Sen jälkeen kreatiinin vaikutuksen kyllä huomaa, mutta ilmankin pystyy treenaamaan vallan mainiosti.

L-Glutamiinin olen taas huomannut edistävän palautumista, mutta kreatiini teki samaa sekä nosti myös voimatasoja.

Puntin alkutaipaleella ostaisin ehdottomasti kreatiinia bulkkikaudelle ja l-glutamiinia dieettikaudelle.

Mulla on tällä hetkellä käytössä molemmat bulkilla, ja potkii hyvin. Eikös noilla pitänyt olla jotain synergisiä vaikutuksiakin keskenään käytettynä.

Hommaa jonkun kaverin kanssa molempia.. pistätte puoliks, riittää kyllä muutamaksi kuukaudeksi, takuuvarmasti.

Näin itse tein, ihan tyytyväinen ollu ratkaisuuni :confused: :lol2:

Originally posted by ]abe
Hommaa jonkun kaverin kanssa molempia.. pistätte puoliks, riittää kyllä muutamaksi kuukaudeksi, takuuvarmasti.

Näin itse tein, ihan tyytyväinen ollu ratkaisuuni :confused: :lol2:

Tuskimpa se sen halvemmaksi tolla tavalla tulee.

Originally posted by Rock^
Mulla on tällä hetkellä käytössä molemmat bulkilla, ja potkii hyvin. Eikös noilla pitänyt olla jotain synergisiä vaikutuksiakin keskenään käytettynä.
Hyvin potkii mullakin Fastin kreatiini ja glutamiini.
Mutta mitä on synergiset vaikutukset?? :confused:

Originally posted by Punkkerin Paroni
...
Mutta mitä on synergiset vaikutukset?? :confused:

Jos tarkoitit että mitä itse sana synergia tarkoittaa, niin se tarkoittaa että yhteisvaikutus on enemmän kuin osiensa summa. Sana tulee alkujaan kreikankielestä synergi'a = myötävaikutus, apu. Jos et tarkoittanut tätä niin ... :D

Originally posted by JohnnyB
tarkoittaa että yhteisvaikutus on enemmän kuin osiensa summa.
Tuota lähinnä tarkoitin kysyä, nyt oon taas hitusen viisaampi. Tattista vaan! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom