Kulutushyödykkeiden tuoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tuolla toisessa ketjussa joku valitti, että dvd kotelot haisevat vehkeelle.

Miten on, mikä tavallinen arkinen tavara(ei pesä) mielestänne tuoksuu hyvälle uutena? Ei oteta mukaan syötäviä tai juotavia hyödykkeitä.

Itse olen tykästynyt uusien hifi-laitteiden tuoksuun. Jokaisessa hifi-liikkeessä tuoksuu sama ihana tuoksu, vähän kuten universaalisti elokuvateattereissa. Jotenkin se haju mikä tulee esim uudesta vahvistimesta, on vain niin ehana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Upouusissa lakanoissa on ihkua nukkua. Sisko sanoo että niissä on jotain kemikaaleja joiden takia ne pitäis pestä ennen käyttöä, mutta mä kyllä otan heti käyttöön ku tuoksu on niin mukava :) Niissä nukkuukin jotenkin paremmin ... :lol2:

Mä tykkään nyrkkeiluhanskojen tuoksusta. Sellanen mukava nahkainen tuoksu. Käytettynä ne sit rupee tuoksumaan jo vehkeeltä :)

Trendi-lehti tipahti luukusta äskettäin (täytyyhän sitä jotain tyttömäistä hömppää olla:D ) ja siitä tuli mieleen että kaikki painotuotteet tuoksuvat ihanilta tuoreina! Lehdet, sanomalehdet, kirjat! Kun pikkusisarukseni ovat saaneet uusia koulukirjoja, nuuskin aina niitä aivan huumassa. Uusien koulukirjojen tuoksusta tulee mieleen omat kouluajat, syksyt, se innostus ja uuden alku... Oi niitä aikoja.

Avernian sanoi:
Tytöt tuoksuu hyvällä, ja autojen tekokuitupenkit yököttävälle :p

Senkin perverssi sovinistisika, tytötkö muka ovat kulutushyödykkeitä. :jahas:

Jotkin meikit tuoksuu aivan syötävälle mutta niihin on lisätty niitä hajusteita. Lumenen berry fun huulikiillot tuoksuvat aivan ihanalle. Siksi kai mulla on niitä niin paljon. :jahas:
Ja uudet lenkkarit on kanssa ihanan tuoksuisia.

Kenkäkaupassa ja suutarilla tuoksuu hyvälle. Se nahka ilmeisesti, ah! Bensiinikin tuoksuu ihan hyvälle, kuten myös kipsilaasti.

Mä komppaan tota bensaa. Tankatessa haju on hyvä.

Kahvi tuoksuu hyvälle, kun sen uuden paketin avaa. Tämä tosin on nyt niitä juotavia tuotteita.

Uusi auto on kans ihan siellä kärkipäässä.

Mike sanoi:
Olis aika hitti kun joku kehittäis hajusteita, semmoisia kaapin päälle laitettavia juttuja, missä sais customoidun tuoksun. Mä hommaisin olkkariin välittömästi tuon hifin tuoksun.

Ja ihan se perinteinen tuore raha haisee hyvälle, siis setelit.
:hyper:

Mitähän naapurit miettis, kun seinän läpi tulis hirvee bensan tuoksu?

Lasinpesuneste tulee ensimmäisenä mieleen. Ei kylläkään miellytä kaikkia.

Mike sanoi:
Tupakki haisee hyvälle kun se sytytetään tulitikulla, en tiedä mikä siinä eroaa sytkällä sytyttäessä. Bensiini juu tuoksuu kanssa törkeen hyvälle, mutta vain tankatessa.

Eikös sikaritkin pitäisi "oikeasti" sytyttää tulitikuilla, jotta ne maistuis paremmilta?

Tuskin se sikken palaminen muuttuu mihinkään riippuen miten se sytytettiin. Mutta vitustako totakaan tietää, voi olla ihan tottakin tai sitten alan hifistelijöiden nussimista.

Franco, ostin joskus tommoista "uuden auton" tuoksua, ei haissut sitten kyllä ollenkaan uudelle autolle, vaan väljähtyi nopeaan ja haisi perseelle.

Mä hommaisin olkkariin välittömästi tuon hifin tuoksun.
Kait se on joku piirilevylakka joka käryää. DIY: InstantHifiOneTouch - vahvari oikosulkuun ja volumea.

Mut kyllä tuore puu tuoksuu hyvälle. Samoin sahattu vaneri.

edit. sytkäristähän tulee sellaista mustaa haisevaa savua jos sen liekki johonkin koskee. Ehkä palaa epäpuhtaasti ja tulee jotain haisevia hiilivetyjä siitä butaanista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom