Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Meta title: 🔥 Kulttuurisota – konservatismi vs. liberalismi, identiteetti, sukupuoli & yhteiskunnan jakolinjat

Meta description: Keskustelua arvoista, identiteettipolitiikasta ja kulttuurin kiistakysymyksistä – näkemyksiä laidasta laitaan ilman sensuuria.

Tälläset kommentit on juuri se syy, minkä takia itselle ei aiheutunut järin suurta surua tästä. Varsinkin kun ottaa huomioon, että aseenkantoluvan vuoksi on ihan ookoo, että joitain ihmisiä kuolee. Sen kanssa joutuu vaan elää. Nämä kaikki jälleen hänen OMIA sanojaan. No, näköjään ei ole ookoo.

Miten aseenkantolupa ja yleisesti (A2) liittyy salamurhiin tai murhaamiseen tai rikoksiin? Se mitä KC sanoi

Vastaa syöpä tähän. Kysyin tätä jo eilen mutta hiljaista piteli

Kyllä jos tyyppi sanoo, että jos hänen 10vuotias lapsensa raiskattaisiin, niin hänen kuuluu synnyttää ko. lapsi, niin kyllä melkosen sairas pitää olla, jopa sairaampi ku minä, joka ei tuota tuomitse.

Tälläset kommentit on juuri se syy, minkä takia itselle ei aiheutunut järin suurta surua tästä. Varsinkin kun ottaa huomioon, että aseenkantoluvan vuoksi on ihan ookoo, että joitain ihmisiä kuolee. Sen kanssa joutuu vaan elää. Nämä kaikki jälleen hänen OMIA sanojaan. No, näköjään ei ole ookoo.

Tässä te ihan itse huomaatte, kuinka sairaita juttuja tolta tuli. EI oo ihme että älähdetään.

Ja nyt, lukekaan ihan saatanan tarkasti;

''Somessa/internetissä Tiivistyy kaksi kummallista someajan ilmiötä, jotka ansaitsevat lyhyen analyysin.Kummalliset ilmiöt:👉🏻 Tiedetään mitä toinen ihminen on kokenut tai kokee nykyään tai mitä hän tuntee tai ajattelee tai on tuntenut tai ajatellut.👉🏻 Laitetaan toisen suuhun sanoja, joita sieltä ei ole tullut. Tai hänen mieleensä ajatuksia, joita siellä ei ole. Tai vähintäänkin rivien väliin jotain mitä siellä ei ole.''
Aseenkanto-oikeutta ei kirjattu Yhdysvaltain perustuslakiin siksi, että esim. vasemmistolaiset voisivat kulkea ampumassa jokaisen, jonka kanssa ovat eri mieltä, vaan siksi, että kansalaiset voisivat suojella sananvapauttaan ja muita perusoikeuksiaan vallanpitäjien tyrannialta. Kirk puolusti tätä Yhdysvaltain perustuslakiin kirjattua oikeutta ja totesi, että sillä on hintansa mutta silti samalla niin tärkeä, että se on pidettävä perustuslaissa.

Viimeksi muokattu:
Tai käännetään tää näin päin, Täällä kun tykätään käyttää esim. muslimimiehiä esimerkkinä, niiin vittu käytetään sitten! ;)

Radikaali-imaami sanoo; jos minun 10vuotias lapseni raiskataa ja tulee raskaaks, hänen pitää kantaa se lapsi! Tällnen klippi lähtee viraaliks. Olisko tällänen radiohiljasuus? :ROFLMAO::ROFLMAO: mut hei, se on muuten hyvä tyyppi.. enkä mä oo sen kaa kaikista asioista samaa mieltä..

Voi vittu sitä vinkumista ja parkumista tälläsestä kommentista. Mut nyt kun charlie kirk sanoo näin, niin eipähän haukuta häntä. EI hänen mielipiteitään eikä mitään.

Tää on aidosti jotain aivan uskomatonta!

Viimeksi muokattu:
Osa näistä nimimerkeistä kyllä hakee pelkkää reaktiohuomiota tässäkin asiassa.

Ihme kaava kyllä näissä isommissa jutuissa mikä vaan toistuu ja toistuu. Kovasti koitetaan vääristellä, leimata ja aiheuttaa provosointia.
Ja tätä tekee tietyt samat joka hemmetin aiheessa. Tietää jo etukäteen ketkä naama virneessä tulevat syöttämään samaa roskaa mitä media tai vasemmistokupla hokee netissä.

Tai käännetään tää näin päin, Täällä kun tykätään käyttää esim. muslimimiehiä esimerkkinä, niiin vittu käytetään sitten! ;)

Radikaali-imaami sanoo; jos minun 10vuotias lapseni raiskataa, hänen pitää kantaa se lapsi! Olisko tällänen radiohiljasuus? :ROFLMAO::ROFLMAO:

Voi vittu sitä vinkumista ja parkumista tälläsestä kommentista. Mut nyt kun charlie kirk sanoo näin, niin eipähän haukuta häntä. EI hänen mielipiteitään eikä mitään.

Tää on jotain aivan uskomatonta!
Huomaatko miten et osaa edes vastata henkilölle suoraa tai edes argumentoida asiaa.

ja sitten uhrikortit peliin.... Tässä radikaali lefti aitona.

Kyllä jos tyyppi sanoo, että jos hänen 10vuotias lapsensa raiskattaisiin, niin hänen kuuluu synnyttää ko. lapsi, niin kyllä melkosen sairas pitää olla, jopa sairaampi ku minä, joka ei tuota tuomitse.

Tässä te ihan itse huomaatte, kuinka sairaita juttuja tolta tuli. EI oo ihme että älähdetään.

Ja nyt muutamat, lukekaan ihan saatanan tarkasti;

''Somessa/internetissä Tiivistyy kaksi kummallista someajan ilmiötä, jotka ansaitsevat lyhyen analyysin.Kummalliset ilmiöt:👉🏻 Tiedetään mitä toinen ihminen on kokenut tai kokee nykyään tai mitä hän tuntee tai ajattelee tai on tuntenut tai ajatellut.👉🏻 Laitetaan toisen suuhun sanoja, joita sieltä ei ole tullut. Tai hänen mieleensä ajatuksia, joita siellä ei ole. Tai vähintäänkin rivien väliin jotain mitä siellä ei ole.''

Ihan yleistä uskovaisilla tuo äärimmäinen abortin vastustaminen etenkin jenkeissä. Itse en sitä ymmärrä, mutta katson että heillä on täysi oikeus olla mitä mieltä haluavat asiasta. Suurempi ongelma yhteiskunnassa on se, kun reagoidaan vihalla ja väkivalla toisen mielipiteeseen, jopa oikeutetaan henkilön murhaaminen vain mielipiteen takia, kuten näimme tässä tapauksessa monien vasemmistolaisten toimesta. Nuo ihmiset on se oikea ongelma.

Ihan yleistä uskovaisilla tuo äärimmäinen abortin vastustaminen etenkin jenkeissä. Itse en sitä ymmärrä, mutta katson että heillä on täysi oikeus olla mitä mieltä haluavat asiasta. Suurempi ongelma yhteiskunnassa on se, kun reagoidaan vihalla ja väkivalla toisen mielipiteeseen, jopa oikeutetaan henkilön murhaaminen vain mielipiteen takia, kuten näimme tässä tapauksessa monien vasemmistolaisten toimesta. Nuo ihmiset on se oikea ongelma.
Mutta eipä moni vassarikaan katso enää omiensa touhuja vaan nyt on menty liian pitkälle.

Ne maskit pidetään
1757685071737.webp

Radikaali-imaami sanoo; jos minun 10vuotias lapseni raiskataa ja tulee raskaaks, hänen pitää kantaa se lapsi! Tällnen klippi lähtee viraaliks. Olisko tällänen radiohiljasuus? :ROFLMAO::ROFLMAO: mut hei, se on muuten hyvä tyyppi.. enkä mä oo sen kaa kaikista asioista samaa mieltä..

Tää on aidosti jotain aivan uskomatonta!
En usko, että radikaali-imaami on hyvä tyyppi omasta näkökulmastani juurikaan missään asiassa, joita kannattaisin. Kirk sen sijaan on ylivoimaisesti suurimmassa osassa asioita täysin oikeassa. Jos joku on samaa mieltä suurimmasta osata asioita radikaali-islamistien kanssa, kuten esim. vasemmistolaiset ovat kannatuksen perusteella, tällaiset henkilöt eivät kuulu länsimaihin. Siitä olen samaa mieltä, että tämä on aidosti uskomatonta mutta sitä on vasemmistolaisuus.

Aseenkanto-oikeutta ei kirjattu Yhdysvaltain perustuslakiin siksi, että esim. vasemmistolaiset voisivat kulkea ampumassa jokaisen, jonka kanssa ovat eri mieltä, vaan siksi, että kansalaiset voisivat suojella sananvapauttaan ja muita perusoikeuksiaan vallanpitäjien tyrannialta. Kirk puolusti tätä Yhdysvaltain perustuslakiin kirjattua oikeutta ja totesi, että sillä on hintansa mutta silti samalla niin tärkeä, että se on pidettävä perustuslaissa.
72% amerikkalaisista näyttää kannattavan perustuslaillista aseenkanto-oikeutta eli Kirk oli tässäkin asiassa suuren enemmistön ääni.

Ampuja pilas oman elämänsä ja tuo tekokin tulee satamaan vaan oikeiston laariin.
Kyllä, pilasi monta elämää ja päätti yhden, ehkä myös omansa viiveellä. Ei voi ymmärtää ajatuksenjuoksua, mutta eiköhän hänen syistä tulla jotain kuulemaan vaikka kuten aina näissä järjettömyyksissä, mun mielestä mielipuolien/mieltenvikaisten manifestit pitäisi aina jättää julkisuudesta pois koska moni hakee vain "kuolemattomuutta".

Josta tulikin muuten sivutietä toinen tapaus mieleen, onko siitä trumpin ampujasta kuulunut niinkuin yhtään mitään? Jotenkin katosi ihan täysin, luultavasti pussitettuna jossain vieraassa maassa.

Tuossa ei kyllä ole mitään sairasta, ellei kannata tuota abortin estoa tuossa tilanteessa jostain sairaasta syystä. Tuo on uskonnollinen/periaatteellinen/filosofinen kysymys onko se abortti ok. Omasta mielestäni kyllä, mutta ymmärrän hyvin kannan että siinä tapetaan viaton ihmisen alku.

Aseenkantoluvasta hän oli 100% oikeassa. En tiedä miten siitä edes eri mieltä joku voi olla. Väänsi sen pari sivua sitten linkatussa klipissä ratakiskosta missä vertasi sitä oikeuteen ajaa autoa (olisitko itse sen laittanut).

Mitähän miksulle on tapahtunut. Aikaa sitten kirjoittelit oikein fiksuja mutta nyt räkänauruhymiöitä ja haudalla tanssimista kun eri mieltä olevaa ammutaan kiväärillä kaulaan 🤔

Charlie Kirk’s alleged assassin Tyler Robinson was “full of hate” in the days before the shooting, according to a family friend, as authorities revealed the 22-year-old had confessed to the assassination and had been turned in by a relative, after the suspect first said he would rather kill himself than go into custody.

Bullets found in the chamber of the rifle reportedly used by Robinson included apparent left-wing slogans such as “Hey fascist! Catch!” and another referencing “Oh, Bella Ciao!” a popular Italian anti-fascist song, Utah Gov. Spencer Cox said.

Tuossa ei kyllä ole mitään sairasta, ellei kannata tuota abortin estoa tuossa tilanteessa jostain sairaasta syystä. Tuo on uskonnollinen/periaatteellinen/filosofinen kysymys onko se abortti ok. Omasta mielestäni kyllä, mutta ymmärrän hyvin kannan että siinä tapetaan viaton ihmisen alku.

Aseenkantoluvasta hän oli 100% oikeassa. En tiedä miten siitä edes eri mieltä joku voi olla. Väänsi sen pari sivua sitten linkatussa klipissä ratakiskosta missä vertasi sitä oikeuteen ajaa autoa (olisitko itse sen laittanut).

Mitähän miksulle on tapahtunut. Aikaa sitten kirjoittelit oikein fiksuja mutta nyt räkänauruhymiöitä ja haudalla tanssimista kun eri mieltä olevaa ammutaan kiväärillä kaulaan 🤔
En edes koita provosoida mutta huomannut että täällä sekä suomessa/maailmalla tietyn porukan kohdalla joku fyysinen sekä henkinen huono olo tuntuu olevan kaikilla näillä läsnä ja sitten imeytyneet tuohon aatteeseen, missä ilmeisesti voi tuntea olevansa jotain suurempaa ja olla parempi tai jotain..

Ollaan vähän kuin naamarit päällä hyviä sekä parempia kuin ne toiset, mutta sitten tällaisina hetkinä se joku patoutuma purkautuu ulos ja naamari tippuu siinä samalla tunteiden vallassa ja nimenomaan sellaiset pahansuovat ajatukset.

Lyhyesti jotain todella pahasti vituillaan osassa porukkaa. Hyödyllisiä idioottejahan nuo on loppupeleissä, mutta voivat tehdä todella pahaa aikaan ajallaan.

Back
Ylös Bottom