Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.


Kaikkea sitä ruokakin elättää. 🤦‍♂️



Juu okei. Noista vain yksi on sellainen jota nainen ei voi välttää.



Tämähän toki onnistuu homo/lesbo/transu-suhteissa?



Toki. Voi vaan käydä niin, että kodista ei ole asiaa ulos ilman vahtia, joten sen oman rahan/omaisuuden hankkiminen käy hieman vaikeaksi. Yleensäkin nainen joka islamia mainostaa hyväksi jutuksi naiselle, ei yksinkertaisesti ymmärrä islamia (tai sillä on orjafetissi).



Sopii. Prostituoitujen kanssa yleensä tehdäänkin treffit makuuhuoneeseen.



Eli mies tienaa vähemmän kuin nainen, mutta maksaa edelleen kaiken?



Aijaa. Onneksi muualla asiat on toisin...
Tossa jutussa oli tältä tutkijatyypiltä hyvä pointti siitä että Suomessa nämä tämän kulttuurin edustajat käyttävät englanninkielistä provider- termiä koska suomenkielinen elättäjä-sana kuulostaa... noh, just siltä niin kuin asia onkin.

Mut jos joku mies mun puolesta haluaa olla 4,5 kk raskaana niin mä otan sit sen 4,5 kk jolloin asiaa ei ees oikeestaan huomaa, mies saa sit ne hankalat kuukaudet. Jos ei ota, niin luonnollisesti sen 9 kk takia oon ansainnu elatuksen seuraavaksi 60 vuodeksi.

E: Eikun anteeks provaidauksen! Oon ansainnu provaidauksen seuraavaksi 60 vuodeksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Hui.

1698390326796.png
 
Eihän siinä ole mitään pahaa että rehellisesti sanoo mielipiteensä ja että hinta on. Hienoa tuollanen että tekee hinnan selväksi.
Minun kirjoissa perseestä on se normaali kuvio jossa hinta on, muttei sitä rehellisesti sanota.
Tuollaisia naisia toki on olemassa jos on olenassa riittävästi tuollaisia providereja.
 
Tämähän IS:n provide -juttuhan on ihan perusjärjestely tuolla itänaapurissa. Ehkä jopa se yleisin järjestely. Siellä ei pidetä sitä mitenkään häpeällisenä eikä siitä kukaan pahoita mieltään eikä sitä myöskään analysoida kuoliaaksi.

Provider-suhteen ytimessä on ajatus siitä, että miehen kuuluu tuoda ruoka, turva ja suoja. Hänen pitää esimerkiksi maksaa kotitalouden kuluista enemmän kuin naisen ja hemmotella tätä kuin prinsessaa.
 
Tämähän IS:n provide -juttuhan on ihan perusjärjestely tuolla itänaapurissa. Ehkä jopa se yleisin järjestely. Siellä ei pidetä sitä mitenkään häpeällisenä eikä siitä kukaan pahoita mieltään eikä sitä myöskään analysoida kuoliaaksi.

Provider-suhteen ytimessä on ajatus siitä, että miehen kuuluu tuoda ruoka, turva ja suoja. Hänen pitää esimerkiksi maksaa kotitalouden kuluista enemmän kuin naisen ja hemmotella tätä kuin prinsessaa.

Minulle jäi tuosta jutusta epäselväksi, että mitä se nainen sitten tarjoaa? Luulen, ettei tuo muija hoida kotia ja anna perspillua aina käskystä.
 
Minulle jäi tuosta jutusta epäselväksi, että mitä se nainen sitten tarjoaa? Luulen, ettei tuo muija hoida kotia ja anna perspillua aina käskystä.
Olikohan se tämä ao. juttu kait. Tässä mielessä eri juttu kuin itänaapurissa, että siellä ei mietitä tällaisia juttuja, jotta kuka tekee enemmän tai vähemmän vaan se kuuluu perinteeseen. Ehkä vielä vähän kärjistäen siten, että mitä ulkoisesti korkeatasoisempi minkki, sitä vähemmän hänen odotetaan osallistuvan mihinkään kustannuksiin tai tylsiin askareisiin omalla panoksellaan.

Robinsonin pääviesti on selvä: naiset, käsityksenne tasa-arvoisesta parisuhteesta on harhaa. Teidän ei tarvitse maksaa puolta kaikesta, koska teette muuten niin paljon enemmän.


– Lasten synnytys, hoito, monet kodin metatyöt, emotionaalinen työ, hän luettelee.
 
"Kodin metatyöt" ja "emotionaalinen työ" ovat kyllä mielenkiintoisia ja mukavan epäselviä työnimikkeitä 😁 Ja se, että nainen ei ymmärrä miehen parisuhteessa kokemaa ja tekemää "emotionaalista työtä" ja arjen "metatyötä", ei tarkoita, etteikö sellaista olisi olemassa.
 
Sound of freedom -dokkarin mollaaminen, panettelu vääristely, yms on tuntunut todella kummalliselta, sitä on myös yritetty väittää joksikin salaliittohourailuksi. Väkisinkin tulee mieleen, että tosi asioita halutaan syystä tai toisesta peitellä.

Eija-Riitta Korhola:
"Kävin nyt teatterissa katsomassa isolta kankaalta Sound of Freedomin enkä ollenkaan ymmärrä sitä kritiikkiä mitä esim. YLE ja HS ovat tuoneet esiin. Orjakaupan vastustaminenkin olisi varmaan samoin argumentein leimattu vääräksi hankkeeksi. Elokuvan nähtyäni ihmettelen entistä enemmän, miksi esimerkiksi YLE ja Helsingin Sanomat ovat käytännössä liittyneet lasten hyväksikäytön suojelijoiden joukkoon hyssyttelyllään ja varoittelullaan.


Eija-Ritta tuttuun tapaansa avaa asiaa erittäin hyvin.


 
Viimeksi muokattu:
VENÄJÄN naisten jääkiekkomaajoukkue hävisi karuin luvuin Venäjän U16-poikien maajoukkueelle, uutisoi Championat. Pojat rökittivät naiset maalein 16–0.

Naiset saivat maalia kohti vain 8 laukausta. Pojat tykittivät 49 kutia
Tuosta olisi hauska kuulla mielipide niiltä jotka vaativat naisille samaa palkkaa kuin miehille urheilussa, niin tulisiko noitten poikien saada myös sama palkka? Entä divari miesten jengit?

Jos palkka ei muodostu sen mukaan mitä pystyy rahaa tekemään, muttei myöskään tason mukaan, ni miten? Suhteellinen taso oman viiteryhmän kesken, ja viiteryhmän oltava sukupuoli? 😄
 
Tuosta olisi hauska kuulla mielipide niiltä jotka vaativat naisille samaa palkkaa kuin miehille urheilussa, niin tulisiko noitten poikien saada myös sama palkka? Entä divari miesten jengit?

Jos palkka ei muodostu sen mukaan mitä pystyy rahaa tekemään, muttei myöskään tason mukaan, ni miten? Suhteellinen taso oman viiteryhmän kesken, ja viiteryhmän oltava sukupuoli? 😄
Tuosta oli aikoinaan juttua, kuinka Wimbledonissa naiset tienaavat enemmän kuin miehet. Naisten kaksinpelin finaalissa voittaja tarvitsee voittaakseen kaksi erävoittoa, kun miesten kaksinpelissä tarvitaan kolme erävoittoa. Voittajien palkintosummat ovat samat.
 
VENÄJÄN naisten jääkiekkomaajoukkue hävisi karuin luvuin Venäjän U16-poikien maajoukkueelle, uutisoi Championat. Pojat rökittivät naiset maalein 16–0.

Naiset saivat maalia kohti vain 8 laukausta. Pojat tykittivät 49 kutia
No mutku naiset ei oo saannu treenata yhtä paljon...or something. Kerrotaan kommenteissa. Kyllä transuttajat aina selitykset keksii. 🤦‍♂️
 
VENÄJÄN naisten jääkiekkomaajoukkue hävisi karuin luvuin Venäjän U16-poikien maajoukkueelle, uutisoi Championat. Pojat rökittivät naiset maalein 16–0.

Naiset saivat maalia kohti vain 8 laukausta. Pojat tykittivät 49 kutia
Pelattiin varmaan naisten säännöillä kun nehän ei saa taklailla..? Miesten säännöillä olis vielä pelillisen muilutuksen lisäksi kannettu kentällinen naisia paareilla hoitoon 😁
 
Jos palkka ei muodostu sen mukaan mitä pystyy rahaa tekemään, muttei myöskään tason mukaan, ni miten?
Siten, että minä/minun edustama ryhmä saa nykyistä enemmän. Perustelu voidaan sitten keksiä myöhemmin.

Se kai tässä on, että kun ylipäänsä on hyväksytty sellainen, että perusteluita ei arvioida kriittisesti, vaan lähinnä merkkaa se, että onko ajatus kaunis. Sen jälkeen voikin sitten perustella ihan mitä tahansa. Liittyi se sukupuoleen tai johonkin ihan muuhun.
 
Siten, että minä/minun edustama ryhmä saa nykyistä enemmän. Perustelu voidaan sitten keksiä myöhemmin.

Se kai tässä on, että kun ylipäänsä on hyväksytty sellainen, että perusteluita ei arvioida kriittisesti, vaan lähinnä merkkaa se, että onko ajatus kaunis. Sen jälkeen voikin sitten perustella ihan mitä tahansa. Liittyi se sukupuoleen tai johonkin ihan muuhun.
Joo noinhan se näyttäs menevän.

Hullua kun miettii, että noi jotka eniten tuota filosofiaa seuraa, ni näyttäs eniten huutelevan tasa-arvon sun muun puolesta 😄 Ironia maksimissaan.
 
Back
Ylös Bottom