Deleted member 96894
Tossa jutussa oli tältä tutkijatyypiltä hyvä pointti siitä että Suomessa nämä tämän kulttuurin edustajat käyttävät englanninkielistä provider- termiä koska suomenkielinen elättäjä-sana kuulostaa... noh, just siltä niin kuin asia onkin.Moni nainen etsii nyt aivan avoimesti ”elättäjämiestä” – Peppi, 25, kertoo, mistä on kyse
Peppi Robinsonin, 25, mielestä miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa. Ennen hän piti tällaista ajattelua ummehtuneena. Mikä muuttui?www.is.fi
Kaikkea sitä ruokakin elättää.
Juu okei. Noista vain yksi on sellainen jota nainen ei voi välttää.
Tämähän toki onnistuu homo/lesbo/transu-suhteissa?
Toki. Voi vaan käydä niin, että kodista ei ole asiaa ulos ilman vahtia, joten sen oman rahan/omaisuuden hankkiminen käy hieman vaikeaksi. Yleensäkin nainen joka islamia mainostaa hyväksi jutuksi naiselle, ei yksinkertaisesti ymmärrä islamia (tai sillä on orjafetissi).
Sopii. Prostituoitujen kanssa yleensä tehdäänkin treffit makuuhuoneeseen.
Eli mies tienaa vähemmän kuin nainen, mutta maksaa edelleen kaiken?
Aijaa. Onneksi muualla asiat on toisin...
Mut jos joku mies mun puolesta haluaa olla 4,5 kk raskaana niin mä otan sit sen 4,5 kk jolloin asiaa ei ees oikeestaan huomaa, mies saa sit ne hankalat kuukaudet. Jos ei ota, niin luonnollisesti sen 9 kk takia oon ansainnu elatuksen seuraavaksi 60 vuodeksi.
E: Eikun anteeks provaidauksen! Oon ansainnu provaidauksen seuraavaksi 60 vuodeksi.