Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Pedarihetkiä pedarilaivassa Pride-kuukauden kunniaksi.


FxoVph6XsAAVCdg.jpg



Ainoat Pridet, joista itse tykkään:


 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
V..tu tässä lomalaisena verenpaineet pääs nousemaan, kun kuulin että meillä duunissa järjestetään ens syksynä globaali Pride-aatteen juhla. LGBTQI-yhteisöä tuetaan tällä tempauksella.

Sinällään, että globaali pörssifirma tämmöistä tekee, ei tule mitenkään suurena yllätyksenä. Pistää kyllä silti vahvasti v…tuttamaan. Voi olla omaan jalkaan ampumista, jos tuossa tilaisuudessa menee julkisanomaan omia mietteitä.
 
V..tu tässä lomalaisena verenpaineet pääs nousemaan, kun kuulin että meillä duunissa järjestetään ens syksynä globaali Pride-aatteen juhla. LGBTQI-yhteisöä tuetaan tällä tempauksella.

Sinällään, että globaali pörssifirma tämmöistä tekee, ei tule mitenkään suurena yllätyksenä. Pistää kyllä silti vahvasti v…tuttamaan. Voi olla omaan jalkaan ampumista, jos tuossa tilaisuudessa menee julkisanomaan omia mietteitä.
Varmaan harmillisesti satut olemaan juuri sairaslomalla silloin? 👌
 
Ei kai ketään voi pakottaa juhlimaan tai osallistumaan kyseiseen riehaan? Saattaahn just silloin olla tärkeä työtehtävä.
Muutenkin ärsyttää, että aletaan tuputtamaan ihmisille puoli väkisin näitä ihmeellisyyksiä.
 
Ei purra muuten pakitellu pätkääkäänn:D

Riikka Purra kommentoi nimimerkkikohua: ”Ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua”​

Uutinen, jonka tekijä on Minna Karkkola • 3 h sitten

Perussuomalaisjohtaja. Riikka Purra toimii perussuomalaisten puheenjohtajana ja Orpon hallituksen valtiovarainministerinä.
Perussuomalaisjohtaja. Riikka Purra toimii perussuomalaisten puheenjohtajana ja Orpon hallituksen valtiovarainministerinä.© Toimittanut Uusi Suomi
Nimimerkki Riikan kyseenalaiset kirjoitukset kuohuttavat. Nyt ministeri, puoluejohtaja Purra kommentoi vanhoista teksteistä noussutta kohua.
Perussuomalaisten puheenjohtaja, valtiovarainministeri Riikka Purra ei suostu ottamaan suoraan kantaa siihen, onko hän julkisuudessa esiin nostetun kirjoittajanimimerkin takana.
Riikka-nimimerkin kirjoituksista Jussi Halla-ahon vanhaan Scripta-blogiin on noussut Twitterissä kohu, sillä vuodelta 2008 peräisin olevat kirjoitukset sisältävät raakaa ja rasistissävytteistä tekstiä. Nimimerkki totesi blogin vieraskirjassa muun muassa, että jos hänelle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin.
Twitterissä on nostettu esiin useat yhtäläisyydet nimimerkin ja Purran välillä. Esimerkiksi oppositiopuolue vasemmistoliiton eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jussi Saramo huomauttaa, että asialla on iso yhteiskunnallinen merkitys, toisin kuin ”teinihassutteluilla”. Oppositiopuolue vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra toteaa olevansa ”sanaton ja surullinen”.

”Ei tulisi mieleenikään pahoitella”​

Nyt Purra kommentoi asiaa blogissaan.

”Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni ja sanomisiani vuosien ja vuosikymmenten takaa. Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä? En varmasti ole samaa mieltä läheskään kaikista asioista. Monista olen, mutta en aio lähteä median ja vasemmiston kanssa peliin, että mistä olen ja mistä en. Tai olenko kirjoittanut tuon ja tuon vai en ole. Siitä kun ei tulisi loppua. Ei minkäänlaista loppua. Muistikin tulisi jo vastaan. Antaa kiinnostuneiden siis kaivaa”, Purra kirjoittaa.
”Kansanedustajana tai ministerinä en varmasti kirjoittaisi tai sanoisi tai edes tekisi kaikkia asioita, joita olen aiemmin kirjoittanut, sanonut tai tehnyt. Tietenkään. Aika, ikä, ympäristö. tehtävät, vastuu ym. vaativat toisenlaisia otteita ja tarkkuutta. Tämäkin on useimmille ihmisille aivan päivänselvää. Julkisessa tehtävässä olevalta vaaditaan erilaista toimintaa ja puhetta kuin tavikselta. Mitä korkeampi tehtävä, sitä tarkempi on oltava.”

Rekisteröintiä ei ollut​

Purra on jo aiemmin myöntänyt kirjoittaneensa Halla-ahon blogin vieraskirjaan, kuten myös monelle muulle netin foorumille ja keskusteluryhmään. Purra uskoo, että hänen syntiensä etsiminen jatkuu, sillä hänen kirjoituksiaan löytyy internetistä tuhansia.
”Nimimerkkejä on ollut useita. Kahta blogia olen kirjoittanut omalla nimelläni. Aktiivisin taisin olla vuosien ajan Näkökulma-nimisellä foorumilla (politiikkaa ja yhteiskuntaa) ja myöhemmin erilaisilla lapsi- ja perhesivustoilla. Vieraskirjassa ja Hommafoorumilla olen keskustellut maahanmuutosta, kuten olen julkisuudessa kertonut. Lisäksi olen tavannut palstan muita kirjoittajia, kuten pääjehu Halla-ahoa, muutamia kertoja Annankadun olutbaarissa ja satunnaisesti muissa yhteyksissä. Vieraskirjassa ei ollut mitään rekisteröintiä vaan kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimellä. Moderointiakaan Halla-aho ei tainnut harjoittaa. Hommafoorumi toimi sitten jo enemmän nykyaikaisempien keskustelupalstojen tavalla. Lopetin sinne kirjoittamisen varsin pian alun jälkeen.”
”Olen varmasti kirjoittanut ja sanonut asioita, jotka ovat tyhmiä tai mielettömiä tai rumasti sanottu tai huonosti valikoituja. Olen nykystandardein varmasti käyttänyt myös huonoa huumoria – teen sitä muuten vieläkin, kuten useimmat tuntemani ihmiset.”
Perussuomalaisten ministerien ympärillä on kohissut viime aikoina. Kansanedustaja Vilhelm Junnila (ps) joutui eroamaan elinkeinoministerin tehtävästä natsiviittauksista nousseen kohun vuoksi. Tämän jälkeen ovat puhuttaneet muun muassa perussuomalaisten väestönvaihtoviittaukset.
Väestönvaihtoteoria on suponkin silmällä pitämä salaliittoteoria.
 
Hyvä vaan ettei pakittele. Tuskin se koskaan myöntää kirjoittaneensa noita, mut mielestäni parempi olla kieltämättä. Luulenpa, että tossa jengissä tollaset on enemmän "sulka hattuun" kuin joku häpeä. Vai yllättyikö täällä joku et persu kirjottelee rasistisia juttuja?
 
Twitterissä oli huhuja, että 9.9 olisi iso vasemmiston miekkari, jos eivät saa hallitusta kaadettua siihen mennessä. Varmaan tiedossa Pariisin kaltaista paikkojen paskomista. Onko kellään tästä lisätietoa?
 
Back
Ylös Bottom