Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.



Nyt ei muslimit voi käyttää edes samoja pankkeja kuin muut suomalaiset. En edes jaksanu lukea miksei, tuskin tällänen älykääpiö sitä ymmärtäis kuitenkaan.

Ihan uskomatonta apinointia. Olisko ongelma nyt kuitenki siinä, ettei toi vähemmistö oikeen tykkää käydä töissä tai kouluttautua, niin silloin ei myöskään saa lainaa tai selviä sen kuluista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
395C43D6-69FB-4883-AFCA-A06E74E3897C.jpeg
 
Ihan uskomatonta apinointia. Olisko ongelma nyt kuitenki siinä, ettei toi vähemmistö oikeen tykkää käydä töissä tai kouluttautua, niin silloin ei myöskään saa lainaa tai selviä sen kuluista.
Kohta ne vaatii kiintiöitä töihin ja liputuspäivää, sen jälkeen ne perustaa muslimipuolueen.
Sitten on vitun kivaa kun sisäministerinä on Salah Bin-Muhammad.

Tunnettuahan on että muslimille tulle allah aina ensimmäiseksi ja tahtoisivat Suomestakin islamilaisen valtion.

Joten, taas kerran, olisiko aika heivata tapettavat muslimit vittuun upeasta Suomesta.
Toiselta puolelta planeettaa tulevat sanelemaan omat säännöt!?!
 
En usko että menee. Oma veikkaus että ennen pitkää EU:n sisäiset ristiriidat aiheuttaa sodan jossa taistelee woket ja tolkun ihmiset keskenään. Miettikääpä voiko mikään muu kuin sota olla niin perustavanlaatuinen kriisi, että tämä hullutus loppuisi?

Voi, oikea sota.

En usko että tämä mihinkään sisällis-sotaan voisi mitenkään johtaa. Jos ei somea seuraa niin ei koko asiaa juuri huomaa. Ei hörhöjen puuhailut minua liikuta. Tehkööt mitä haluaa niin kauan kuin se ei minua tai lapsia kosketa.
 
Voi, oikea sota.

En usko että tämä mihinkään sisällis-sotaan voisi mitenkään johtaa. Jos ei somea seuraa niin ei koko asiaa juuri huomaa. Ei hörhöjen puuhailut minua liikuta. Tehkööt mitä haluaa niin kauan kuin se ei minua tai lapsia kosketa.
Jos ählämeistä puhutaan, niin asia liikuttaa sinua, alkaen vaikka verorahoista.
Ählyt aiheuttaa myös lisääntyvää väkivaltaa esimerkiksi ryöstöjen kautta, eli lapsesi ovat enemmän vaarassa nyt kuin ennen muslimien invaasiota.
 
Jos ählämeistä puhutaan, niin asia liikuttaa sinua, alkaen vaikka verorahoista.
Ählyt aiheuttaa myös lisääntyvää väkivaltaa esimerkiksi ryöstöjen kautta, eli lapsesi ovat enemmän vaarassa nyt kuin ennen muslimien invaasiota.

No en ajatellut niitä, ne tosiaan voivat liikuttaa myös minua. Mutta ei niitä onneksi täällä ole. Viihtyvät eri paikoissa kuin minä.

Kovin on erinlainen Suomi eri puolilla maata. Kävin lomalla vähän ylempänä Suomea. Hieno uudehko talo komean järven rannalla. Kun porukat lähtivät töihin niin laittoivat lumilapion nojaamaan ovea vasten merkiksi ettei ketään ole kotona. Ei kuulemma tarvi laittaa ovia lukkoon. Sama tapa kuin 100 vuotta sitten.
 
No en ajatellut niitä, ne tosiaan voivat liikuttaa myös minua. Mutta ei niitä onneksi täällä ole. Viihtyvät eri paikoissa kuin minä.

Kovin on erinlainen Suomi eri puolilla maata. Kävin lomalla vähän ylempänä Suomea. Hieno uudehko talo komean järven rannalla. Kun porukat lähtivät töihin niin laittoivat lumilapion nojaamaan ovea vasten merkiksi ettei ketään ole kotona. Ei kuulemma tarvi laittaa ovia lukkoon. Sama tapa kuin 100 vuotta sitten.
No onhan ählyhjä joka puolella maata.
 
No en ajatellut niitä, ne tosiaan voivat liikuttaa myös minua. Mutta ei niitä onneksi täällä ole. Viihtyvät eri paikoissa kuin minä.

Kovin on erinlainen Suomi eri puolilla maata. Kävin lomalla vähän ylempänä Suomea. Hieno uudehko talo komean järven rannalla. Kun porukat lähtivät töihin niin laittoivat lumilapion nojaamaan ovea vasten merkiksi ettei ketään ole kotona. Ei kuulemma tarvi laittaa ovia lukkoon. Sama tapa kuin 100 vuotta sitten.

Sama juttu mullakin. Kun muutti pois pks niin on ollut virkistävää, kun missään ei näy nistejä, mamuja yms. porukkaa. Täällä asuu vain tavallisia suomalaisia. Kun on jonkun kerran tuon jälkeen sattunut käymään stadissa taas, niin on huomannut miten paljon elämänlaatu nousi muuton jälkeen. Kalliossa sai väistellä nistejä ja vaikka mitä hämäräporukkaa ja kun kävin Myllypuron ostarilla joku aika sitten, niin parkkihallissa päivysti n. 10 hengen naamioitunut mamujengi polttamassa pilveä.

Tuosta mamutuksesta kärsiminen on oma valinta. Ei kannata asua pks, niin ei tartte kärsiä tuosta. Bonuksena vielä pks ulkopuolella vihreä öyhötys on paljon vähempää ja ei tartte elää yksityisautoiluvihamielisessä yhteiskunnassa. Samalla hinnalla saat myös okt sen kerrostalokaksion hinnalla.
 
Ihan uskomatonta apinointia. Olisko ongelma nyt kuitenki siinä, ettei toi vähemmistö oikeen tykkää käydä töissä tai kouluttautua, niin silloin ei myöskään saa lainaa tai selviä sen kuluista.
Tuli täysin sama asia mieleen. Mut ei kai sitä nykypäivänä ääneen voi sellasia sanoa.
 
No onhan ählyhjä joka puolella maata.

Ei ole. Paikoissa missä itse liikun, Oulu Inari välillä, niin eipä ole haitalle asti. En näe edes päivittäin, ehkä kerran viikkoon? Lasten koulussa vissiin yksi tyttö. Oulun keskustassa ei tule pyörittyä. Keskustaan ne yleensä pesiintyy.
 
Twitchissa ei saa sanoa että on vain kaksi sukupuolta. Sain bannin joku aikaa sitten kahdeksi viikoksi ja viimeisessä Twitch striimissä tehtiin tahallaan testi, eli otsikoon "on vain kaksi sukupuolta". Boom, bannit taas. Eli woke-paskaa koko mesta. Onneksi sinne ei tartte enää mennä.
 
Saako youtubessa sanoa? Ihan mielenkiinnosta?
 
Juuri olen toipunut Oscar-gaalan paljaista tisseistä ja tutisevista pakaroista, unohtamatta Emma gaalan näkymiä. Haluaisin huomauttaa että en näitä katsonut vaan kuvia tulvi joka puolelle nettiä.

Ja ny tämä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e33e8145-72ff-4451-92e7-6eac208f7852 Ohan tässä nyt jotain vallan merkillistä kaksinaimoralismia.




Grant kuulemma käyttäytyy omituisesti mutta Grahamin esiintyminen puolialasti on ihan OK.
 
Twitchissa ei saa sanoa että on vain kaksi sukupuolta. Sain bannin joku aikaa sitten kahdeksi viikoksi ja viimeisessä Twitch striimissä tehtiin tahallaan testi, eli otsikoon "on vain kaksi sukupuolta". Boom, bannit taas. Eli woke-paskaa koko mesta. Onneksi sinne ei tartte enää mennä.
Onneks et väittänyt maan kiertävän aurinkoa! Ties vaikka sais jo enemmän bannia.
 
Back
Ylös Bottom