Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

"Suomen kansaa ei ole: Olemme sattumalta samassa maassa asuva kokoelma itämerensuomalaisia kieliä puhuvia heimoja"
Hehheh, silti aina kuulee, että suomessa on sen takia todella paljon perinnöllisiä sairauksia, kun ollaan niin sisäsiittoisia ja geneettinen poolimme on niin homogeeninen.
Toki tuossa taidetaan verrata vain itä- ja länsisuomalaisia keksenään. Koko juttua kun ei pääse lukemaan, niin avoimeksi jäi, mikä mahtaa olla jutun agenda?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehheh, silti aina kuulee, että suomessa on sen takia todella paljon perinnöllisiä sairauksia, kun ollaan niin sisäsiittoisia ja geneettinen poolimme on niin homogeeninen.
Toki tuossa taidetaan verrata vain itä- ja länsisuomalaisia keksenään. Koko juttua kun ei pääse lukemaan, niin avoimeksi jäi, mikä mahtaa olla jutun agenda?

Hei, vaikka mieluusti pysyttelenkin pois täältä politiikka alueelta - nii piti käydä vilkaisemassa. Ja tähän kyllä vastaan että näitä "rajanvetoja" vaikuttaa aina sillointällöin ilmenevän uutisartikkeleissa, ja aihe on ihan mielenkiintoinen. Mutta tuo artikkeli vaikuttaa olevan ihan omaa luokkaansa, ehkäpä osa agendaa on provosoida tekemään tilaus että sen pääsisi lukemaan?

Vaikka itä/länsi-suomalaisilla oliskin jonkinverran geneettisiä eroavaisuuksia, näkisin kuitenkin että kaikki suomalaiset ovat "suomalaisista heimoista"* toki lännessä varmaan enemmän muuta eurooppalaista dna:ta kun porukkaa on saapunut sinne laivaliikenteen johdosta, käsitykseni mukaan maanviljelys rantautui ensin länsi-suomeen kun itä-suomessa oltiin vielä metsästäjä/keräiljöitä.

Eroavaisuudet luultavasti vaikuttavat sitä pienemmiltä mitä kauemmaksi verrataan, tuossa lehdessä vaikuttaa kyllä olevan joku poliittinen agenda. Kyllä suomen kansa on ihan aito juttu, me ollaan se kansa joka oli ensin ruotsin, ja sitten venäjän vallan alla, ja lopulta itsenäistyttiin (Vaikka niin, ollaanhan me EU:ssa nyttenkin) ja meillä on aika paljon yhteisiä juttuja, on aivan absurdia vaittaa etteikö suomen kansaa olisi.

Tosin joskus (okei usein) ajattelen että nämä Porilaiset täällä vieroksuvat meikäläistä, ikäänkuin näkisivät etten ole samaa heimoa :D, joskin mitä heimoa porilaiset ovat? hämäläisiä? alunperinhän Poriin lähetettiin kai jotain porvaristoa väkisin syystä jota en nyt tarkkaan muista.

Vastaukseni oli muuten vähän huono, kun koitin noudattaa sääntöjä jotka juuri äsken luin näin uutena: En viitsinyt laittaa linkkiä minnekään koska pelkäsin että se olisi mainostamista?** olisin ainakin maininnut eräästä videosta jossa puitiin suomalaisten eurooppalaisuutta.

* Itsekään en nyt varsinaisesti mistään tietystä suomalaisesta heimosta ole, koska iso-vanhempia on niin etelä-pohjanmaalta kun karjalastakin näin esimerkiksi, monet suomalaiset luultavasti ovat "sekaheimoisia suomalaisia".

** En syytä tässä ketään muuta linkkien laittamisesta, en vain viitsi ekassa viestissä rikkoa sääntöjä.

Viimeksi muokattu:
Suomen voimanostoliiton hallitus on hyväksynyt tällaisen hölmöläisajattelua edustavan dokumentin...
Eli SVNL Yhdenvertaisuussuunnitelma 2019.
4.5 Harjoittelusalit ja kilpailupaikat Tosiasiallisen yhdenvertaisuuden edistämistä on esimerkiksi tilanne, jossa urheilujärjestöt valitsevat käyttöönsä sellaisia tiloja, jossa jäsenille voidaan tarjota yksityisyyden turvaava pukutila. On monia ryhmiä, kuten sukupuolivähemmistöt (trans- ja intersukupuoliset, transgenderit ja transvestiitit, ks. www.yhdenvertaisuus.fi), maahanmuuttajat ja romanit, joille tämä voi olla edellytys urheilutoimintaan osallistumiselle.
Maahanmuuttajille, romaneille ja transvestiiteille pitäisi olla erilliset pukutilat??? Voi elämän kevät...
Olisko tärkeämpää turvata reilu kilpailu? Transgendereille ei osallistumisoikeutta naisten sarjaan. XY-kromosomiset nostavat enemmän kuin naiset, piste.

Suomen voimanostoliiton hallitus on hyväksynyt tällaisen hölmöläisajattelua edustavan dokumentin...
Eli SVNL Yhdenvertaisuussuunnitelma 2019.

Maahanmuuttajille, romaneille ja transvestiiteille pitäisi olla erilliset pukutilat??? Voi elämän kevät...
Olisko tärkeämpää turvata reilu kilpailu? Transgendereille ei osallistumisoikeutta naisten sarjaan. XY-kromosomiset nostavat enemmän kuin naiset, piste.

Mutta toisaalta jos nuo kaikki sysättäisiin samaan pukkariin keskenään, ja se olisi normi käytäntö kaikilla saleilla, sehän voisi olla ihan hauskaa. Olisi 2 tavallista pukkaria "Suomalaiset miehet" ja "Suomalaiset naiset" sitten olisi "Muut" :D.

Mahtaa muuten olla jostain syystä paljon vähemmän naisia jotka on tekeytyneet miehiksi leikkauksilla kuin toisinpäin? ei minulla tästä kyllä mitään tilastotietoa ole, mutta tämä on käsitys.

Mutta toisaalta jos nuo kaikki sysättäisiin samaan pukkariin keskenään, ja se olisi normi käytäntö kaikilla saleilla, sehän voisi olla ihan hauskaa. Olisi 2 tavallista pukkaria "Suomalaiset miehet" ja "Suomalaiset naiset" sitten olisi "Muut" :D.

Mahtaa muuten olla jostain syystä paljon vähemmän naisia jotka on tekeytyneet miehiksi leikkauksilla kuin toisinpäin? ei minulla tästä kyllä mitään tilastotietoa ole, mutta tämä on käsitys.
Viime aikoina näitä mieheksi tekeytyneitä naisia on jo enemmän... salillakin näkynyt naisia, jotka käyttäytyvät hyvin maskuliinisesti. Käyttävät roinaa, kiroilevat, nuuskaavat, karjuvat... usein nämä tapaukset ovat lesboja/trans.

Urheilun näkökulmasta nämä ”transmiehet” ei yleensä pärjää jos menevät miesten sarjaan. Kuitenkin siinä on ongelma, että transhoitoihin liittyy hormonihoidot, ja testo on urheilussa kielletty doping-aine. Myös jos kyseessä on laillinen lääkärin määräämä korvaushoito/transhoito.

- Kilpailu- ja harrastusvälineet voimailussa ovat lähtökohtaisesti sellaiset, että ne eivät lisää esimerkiksi sukupuolten välistä eriytymistä.....
"Vastaavasti painonnostossa on erikseen painonnostossa naisten tanko ja nuorten tanko."

.... entäs ....
sukupuolivähemmistöt (trans- ja intersukupuoliset, transgenderit ja transvestiitit) ..... tangot?
Ainaki levypainoissa löytyy värejä ...

Näyttökuva 2019-10-25 kello 20.08.02.png

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Viime aikoina näitä mieheksi tekeytyneitä naisia on jo enemmän... salillakin näkynyt naisia, jotka käyttäytyvät hyvin maskuliinisesti. Käyttävät roinaa, kiroilevat, nuuskaavat, karjuvat... usein nämä tapaukset ovat lesboja/trans.

Urheilun näkökulmasta nämä ”transmiehet” ei yleensä pärjää jos menevät miesten sarjaan. Kuitenkin siinä on ongelma, että transhoitoihin liittyy hormonihoidot, ja testo on urheilussa kielletty doping-aine. Myös jos kyseessä on laillinen lääkärin määräämä korvaushoito/transhoito.

Minua ei oikeastaan ollenkaan haittaa jos naiset käyttätyvät miehekkäästi, päinvastoin voi olla itselleni helpompaa tulla toimeen sellaisten ihmisten kanssa jotka eivät käyttäydy väkinäisesti stereotyyppisesti sukupuolensa kannalta. Mutta vaikka olisi maskuliininen nainen, tai feminiini mies. Niin minusta on ihan typerää väittää että sukupuolen voi jotenkin "korjata" oikeaksi, eiköhän se ole ihan biologian puolesta jo valmiiksi oikea :D

Minulla on sellainen teoria, että jos vaikka miehellä on taipumuksia feministisiin asioihin niin hän juurikin sen (+ siihen yhdistetyn matalan testotason) ansiosta luulee olevansa nainen, koska nykyään media vielä kannustaa siihen( siis sukupuolen vaihdokseen) . Oikeasti olisi parempi vaihtoehto hyväksyä että on feminiini mies, ja jos testosteroni on alhainen niin harkita tekevänsä sille asialle jotain.

Lesbot ja homot on mulle kans okei, tosin täyshomo miehet on oman kokemuksen ja ehkä huonon tuurin takia ollut yleensä aika ärsyttäviä, ainakin näin miehen näkökulmasta.

Edit: Lisään vielä että sikäli on myös turhaa alkaa luokittelemaan itseänsä feminiiniksi tai maskuliiniksi muutaman tavan perusteella, esim tuo karjuminen samapa se kuka siellä salillakin karjuu mies tai nainen.

Toinen edit: Eli periaatteessa mua häiritsee tätä asiaa koskien vaan se että "sukupuolen voi korjata" koska eihän sitä korjata, vaan se kirjaimellisesti rikotaan, kromosomit pysyy samoina, joten olis vaan jengi tyytyväisiä itteensä eikä rupeis mutiloimaan itseään (lääkärin avustuksella) noin turhasta syystä .

Kauhia triplapostaus tulee mutta selventääkseni politiikkaani:

Aijemmista sanomisistani saattaisi toki päätellä että olisin kovinkin konservatiivinen, mutta olen yleisesti ottaen ehkä enemmän "jossain keskellä" politiikan suhteen. Maahantulvimista toki vastustan (siis sellaisista maista josta tullaan tänne vaan riehumaan, ei sikäli haittaa jos muita eurooppalaisia muuttaa suomeen), ja sukupuolten muuttamista (eli yleensä mutiloidaan mies näyttämään naiselta), ja öhh siinä se nyt sitten pääasiassa olikin... Se mulle on ihansama jos joku mies vaikka laittaa huulipunaa ja tekoripsiä päälleen, kun nainen vieressä syö raakaa lihaa ja huuhtoo sen lasolilla alas - kunhan tajuavat silti että biologisesti sukupuolet menee kromosomien mukaan :D

Sitten tietty ärsyttää toi yleinen vihamielisyys eurooppalaisia ihmisiä kohtaa, jota pidetään vissiinkin jonkinlaisena kulttuuritekona noin globalistien puolesta.

Tietty jo näillä puheilla olen ihan radikalisti jollain toisella foorumilla, mutta omasta mielestä ihan suomalaisillakin on oikeus elää sellasina kun ovat, eikä myöskään ole mitään velvollisuutta näin 5 miljoonan ihmisen maana elättää koko afrikkaa ( Joku varmaan keksis tähän sanoa että ei ole koko afrikasta missään kohti puhuttukaan, joo ei, mutta tarkotin että näin pienelle kulttuurille kun suomi on jo pienempikin määrä aika iso taakka) - No entäs sitten kun Turkki on ottanut yli 3 miljoonaa pakolaista? Toisaalta, Turkissa asuu muutenkin 80 miljoonaa ihmistä ja turkin kulttuuri on ennestään lähempänä pakolaisten kulttuuria, joten samanlaista konfliktin uhkaa ja kulttuurikuolema ei synny.

Ei vittu mua ärsyttää miten typeriä toi Heli Heikkinen vastaa, tai ei edes vastaa, vaan horisee omiaan.

Joskus kun noiden kans yrittää keskustella ne alkaa heittää jotain ihan vitun ignoranttia läppää joka ei liity itse aiheeseen kuten "Et ole vain matkustanut tarpeeksi / sinulla on huono kasvatus kun olet tuollainen rasisti " wat, monessakohan maassa pitäis matkustaa että sais olla "fasisti" eli tuntea olevansa vaikka ekslusiivisesti eurooppalainen tai suomalainen, jonka noi suo "vähemmistöille" vaikka maailmanlaajusesti itseasiassa suomalaiset ovat vähemmistö noin 5miljoonan populaatioillaan.

Suomalaiseksi ei voi tulla, suomalaisiksi synnytään suomalaisista vanhemmista jotka edustaa suomalaista kulttuuria ja perimää, jos esimerkiksi suomalainen syntyy kambodiassa, eise ole kambodialainen jos se on syntynyt suomalaisista vanhemmista. Suomalaista kulttuuria voi sen sijaan edustaa jos oikeasti haluaa, voi siis tulla "uus-suomalaiseksi" mutta ei se toki ole sama asia kun biologinen suomalainen. Moni kuitenkin tuntuu haluavan tänne vain harjoittamaan omaa kulttuuria ja riehumaan, koska tämähän on joku lähi-idän ja afrikan huvipuisto?

Se on minusta kansansortoa että oma kansalaisuus pitäisi jotenkin olla valmis jakamaan koko maailman kanssa, kun se olisi jotain aivan ilmaista ja arvotonta.

Tuo Heli Heikkinen ei varmaan edes ottanut lukeakseen kommentteja joissa hänelle yritettiin esitellä järkeviä näkökantoja, ANTIFA aate sokaisee ihmisen sellaiseen eurooppalaisvihaan että järkipuhetta ei yksinkertaisesti pysty sisäistämään. Elämässä ei ole enää mitään muuta kuin "vähemmistöjen" joita siis on suomalaisiin verrattuna aivan helvetisti, puolustaminen, eli siis kaikki järki kommentit sivuutetaan että "älä nyt tyhmiä puhu, kun puhut järkeä ei täällä ole sellaiselle sijaa" tyyliin, siksipä noiden kanssa onkin vähän mahdotonta keskustella.

Lisättäköön vielä että noiden Venlan/Miskan poliittisiin/uskonnollisiin kantoihin en itsessään ota kantaa, koska ei oikeastaan edes kiinnosta niin paljoa että jaksaisin lukea kunnolla, lähinä vaan vitutti tuo suvakki.

Viimeksi muokattu:
- Kilpailu- ja harrastusvälineet voimailussa ovat lähtökohtaisesti sellaiset, että ne eivät lisää esimerkiksi sukupuolten välistä eriytymistä.....
"Vastaavasti painonnostossa on erikseen painonnostossa naisten tanko ja nuorten tanko."

.... entäs ....
sukupuolivähemmistöt (trans- ja intersukupuoliset, transgenderit ja transvestiitit) ..... tangot?
Ainaki levypainoissa löytyy värejä ...

katso liitettä 161499

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Kyllähän noita on vähemmistöille. Tässä esimerkiksi kyykkypaikka homoille:
uU9kah3.gif

Tämä "kulttuurisota" on ollut käynnissä jo aika kauan, mutta vasta nykypäivänä se on sosiaalisen median ansiosta niin näkyvää kaikille, että sitä ei voi olla huomaamatta. Mistä se tulee? Miksi yliopistoissa ja juuri amerikkalaisissa yliopistoissa on niin poliittisesti korrekti vasemmistolainen meininki? Otetaan pieni kertaus:

Videossa mainittuja henkilöitä:

Uusmarxilaisuuden/kulttuurimarxismin ideologiset isät Antonio Gramsci ja György Lukács.

Sosiaalisen tutkimuksen instituutiksi naamioidun marxilaisen ajatushautomon perustaja ja rahoittaja Félix Weil.

Neuvostovakooja Richard Sorge.

Sosiaalisen tutkimuksen instituutin ensimmäinen johtaja Carl Grünberg.

Sosiaalisen tutkimuksen instituutin toinen johtaja Max Horkheimer.

Autoritaarinen persoonallisuus-kirjan kirjoittanut Theodor Adorno. Kirjassa on mm. pseudotieteellinen F-asteikko, jolla ihmisten fasistisuutta mitataan.

Erich "sukupuoli on sosiaalinen konstruktio" Fromm.

Uuden vasemmiston guru Herbert Marcuse, jota voidaan pitää toisen aallon feminismin ja hippiliikkeen ideologisena isänä sekä militantin vasemmistolaisen opiskelija-aktivismin isänä. Merkittävimpiä töitä mm. kirja nimeltä Eros ja sivilisaatio, joka käsittelee seksuaalista vapautumista.

Sosiaalisen tutkimuksen instituutin eli ns. Frankfurtin koulukunnan merkittävin työ, kriittinen teoria, joka ei pyri ymmärtämään ja selittämään yhteiskuntaa vaan kritisoimaan ja muuttamaan sitä.

Mitä tulee näihin poliittisiin liikkeisiin, niin molemmissa ääripäissä tapahtuu ylilyöntejä ( liberaalit/LGBT jengi vs konservatiivi jengi) enkä mä nyt suosittele kellekään että valitsee mitään kantoja YouTube videoiden perusteella, molemmilla puolilla on ihan hyviä ja huonoja juttuja + tapana mustamaalata toista. Tällänen "keskellä" oleminen ei taida olla kovin trendikästä täällä internetsin maailmassa, mutta ääripäät ei hirveesti houkuta: koko politiikka ei hirveesti houkuta, olen liberaali kun kannatan yksilön vapautta, mutta olen "natsi" kun mun mielestä suomella on rajat, kummatkin puolet voi nyt vihata mua, niin ja fasisti mä olen kun mun mielestä kiveksiä leikkaamalla ei muutu naiseks, vaan mieheks jolla ei oo kiveksiä biologisesti nainen = se joka synnyttää, ja jolla on XX kromosomit miehellä XY, muuten mua kyl evvk et miten kukakin käyttäytyy "sukupuolen mukaan" vai ei, koska jokaisel on siit pitkälti oma käsitys mikä on feminiinia ja mikä maskuliinia jonkun mielestä bodaaminen on maskuliinista, toisen mielestä se on ihan homoa: mitä väliä, keskitytään omiin asioihin.

Oon tehny itteeni kohtaan tässä jo väärin kun oot ottanu näinkin paljon kantaa poliittisesti, joten lopetan tähän viestiin mun kannanotot (ei kukaan niitä edes pyytänyt tosin).

Kun nyt selvisi että linkkejä saa laittaa, ja aijemmin vastasin tuolla kysymykseen jossa pohdittiin suomalaisten yhtenäisyyttä, niin tulin droppaamaan vielä tähän tän videon.

Eli suomalaisilla on omaperäinen DNA, mutta eurooppalaisia ollaan:

View: https://www.youtube.com/watch?v=6jaeSHfNTuQ

Tässä nyt pari pureskeltavaa ääri-oikeistolaisille:

Ukrainalainen joukkio nimetään Neo-naziksi eurooppalaisen symboliikan takia, onko siis myös heidän kauppakumppaninsa nazeja? kuka on ja kenen puolella? meillä kaikilla on varmaan teoriamme ellei montakin, mä en tyrkytä tässä mitään sen enempää kun ole ottamassa vastaankaan, nää on vaan hyvä olla tiedossa.

Mitä tulee "nazeihin" niin, jännä miten aina puhutaan saksalaisten yms "julmuudesta" ja Lontoon pommituksista, mutta harvoinpa mainitaan että Dresdenissä liittoutuneet pommitti siviilejä napalmilla ihan tarkoituksella:

Näiden linkkien perusteella olen taas mukamas ääri sitä ja tätä, mutta mä vaan laitoin nää tänne koska tälläsestä te varmaan tykkäätte. Tiedustelupalvelutkin voi kirjata nyt että "eise ole mikään ekstremisti se sanoi olevansa aika keskellä" :D, mä lopetan nyt nää politiikka horinat tähän tän foorumin osalta. Mamu ketjuun tekis tietty mieli vielä vouhottaa, katsotaan teenkö sen vai en.

Täällä voitte käydä tekemässä fasismi-testin:

Testi on paranneltu versio Adornon F-asteikosta ja siihen on käytetty huipputieteellisiä sosiaalitieteen menetelmiä.

Ensimmäistä testisivua nopeasti silmäilin ja tuo kysymysasettelu pomppasi kyl silmille. Melkein kuin olisi YLEn ilmastokyselyä silmäillyt. Jos tuo testi on kovinkin pitkä ja sisältää sivukaupalla samaan tyyliin esitettyjä kysymyksiä, niin kyllähän tuolla haetaan pelkästään joko tai lopputulosta.

Toki pitäisi koko testi tehdä, mutta taitaa olla ajankäytöllisesti viisaampaa suunnata vaikka aamupaskalle.

Back
Ylös Bottom