Mitä tulee näihin poliittisiin liikkeisiin, niin molemmissa ääripäissä tapahtuu ylilyöntejä ( liberaalit/LGBT jengi vs konservatiivi jengi) enkä mä nyt suosittele kellekään että valitsee mitään kantoja YouTube videoiden perusteella, molemmilla puolilla on ihan hyviä ja huonoja juttuja + tapana mustamaalata toista. Tällänen "keskellä" oleminen ei taida olla kovin trendikästä täällä internetsin maailmassa, mutta ääripäät ei hirveesti houkuta: koko politiikka ei hirveesti houkuta, olen liberaali kun kannatan yksilön vapautta, mutta olen "natsi" kun mun mielestä suomella on rajat, kummatkin puolet voi nyt vihata mua, niin ja fasisti mä olen kun mun mielestä kiveksiä leikkaamalla ei muutu naiseks, vaan mieheks jolla ei oo kiveksiä biologisesti nainen = se joka synnyttää, ja jolla on XX kromosomit miehellä XY, muuten mua kyl evvk et miten kukakin käyttäytyy "sukupuolen mukaan" vai ei, koska jokaisel on siit pitkälti oma käsitys mikä on feminiinia ja mikä maskuliinia jonkun mielestä bodaaminen on maskuliinista, toisen mielestä se on ihan homoa: mitä väliä, keskitytään omiin asioihin.
Oon tehny itteeni kohtaan tässä jo väärin kun oot ottanu näinkin paljon kantaa poliittisesti, joten lopetan tähän viestiin mun kannanotot (ei kukaan niitä edes pyytänyt tosin).
Kun nyt selvisi että linkkejä saa laittaa, ja aijemmin vastasin tuolla kysymykseen jossa pohdittiin suomalaisten yhtenäisyyttä, niin tulin droppaamaan vielä tähän tän videon.
Eli suomalaisilla on omaperäinen DNA, mutta eurooppalaisia ollaan:
View: https://www.youtube.com/watch?v=6jaeSHfNTuQ
Tässä nyt pari pureskeltavaa ääri-oikeistolaisille:
Ukrainalainen joukkio nimetään Neo-naziksi eurooppalaisen symboliikan takia, onko siis myös heidän kauppakumppaninsa nazeja? kuka on ja kenen puolella? meillä kaikilla on varmaan teoriamme ellei montakin, mä en tyrkytä tässä mitään sen enempää kun ole ottamassa vastaankaan, nää on vaan hyvä olla tiedossa.
A shocking new report in the Electronic Intifada reveals that Ukrainian neo-Nazis are using Israeli weapons to fight Russia. Journalist Max Blumenthal discusses the SS-wearing Azov Battalion, a neo-Nazi militia that uses Hitlerian symbols and is embedded in the National Guard of Ukraine, which...
therealnews.com
Mitä tulee "nazeihin" niin, jännä miten aina puhutaan saksalaisten yms "julmuudesta" ja Lontoon pommituksista, mutta harvoinpa mainitaan että Dresdenissä liittoutuneet pommitti siviilejä napalmilla ihan tarkoituksella:
en.wikipedia.org
Näiden linkkien perusteella olen taas mukamas ääri sitä ja tätä, mutta mä vaan laitoin nää tänne koska tälläsestä te varmaan tykkäätte. Tiedustelupalvelutkin voi kirjata nyt että "eise ole mikään ekstremisti se sanoi olevansa aika keskellä" :D, mä lopetan nyt nää politiikka horinat tähän tän foorumin osalta. Mamu ketjuun tekis tietty mieli vielä vouhottaa, katsotaan teenkö sen vai en.