Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

onko siitä haittaa jos kulmasoudussa käyttää vyötä?
Joo jo tiedän deividi mulle![]()

No niin, eli apuja kaivattaisiin.
Olen nyt tehnyt kulmasoutua erilaisilla otteilla, eri leveyksillä, t-soutua jne.... mutta en vain millään tunnu saavan harjoitusta selkään perille. Ei tunnu poltetta keskiselässä eikä siivissä.
Takaolkapäät tuntuvat aina tekevän kaiken työn.
Olen myös yrittänyt tehdä ultrapuhtaasti pidempää sarjaa, ja välillä isommilla romuilla mutta sama lopputulos silti.
Kyynärpäät on ollut aina tiukasti kiinni kyljissä.
Entäs olkapäät? Pitääkö antaa vähän löysiä venytys vaiheessa vai mielummin tiukasti kiinni koko suorituksen ajan?
Jos joku viitsisi pistää jonkinlaista vinkkiä ( ja ehkä jopa linkkiä) niin olisin kiitollinen!![]()
Onko kulmasoutu käsipainolla oikein tehtynä yhtä tehokas kuin vapailla painoilla?

. Ihan hyvää vaihteluahan se on vetää käsipainoilla. Joillekin se on tehokkaampaa joillekin ei. Itse saan paremman tuntuman selkään käsipainoilla ja liikeratakin on pidempi. Mutta kulmasoudussa tangolla saa paremmin rautaa liikkeelle ja voi tehdä vastaotteella jne. Hyvin yksilöllistä kumpi on tehokkaampi.Käsipainoilla tehtäessä ainakin mulla on toiminut kun riittävän pienet painot (n. puolet maksimisarjapainosta), hidas supistus ja lopussa pieni ylikorostus. Joskus teen ihan vaihtelun vuoksi sitten "isommilla" ja se on kyllä raskasta, mutta ei selälle.No niin, eli apuja kaivattaisiin.
Olen nyt tehnyt kulmasoutua erilaisilla otteilla, eri leveyksillä, t-soutua jne.... mutta en vain millään tunnu saavan harjoitusta selkään perille. Ei tunnu poltetta keskiselässä eikä siivissä.
...
Jos joku viitsisi pistää jonkinlaista vinkkiä ( ja ehkä jopa linkkiä) niin olisin kiitollinen!![]()

kuuluuko tangon siis koskettaa vyötäröä ?
tarkottaako vasta ote tota kuvan otetta vai hauiskääntö otetta ?
tarkottaako vasta ote tota kuvan otetta vai hauiskääntö otetta ?
mikä vittu salama :D ?E: Saatana mikä salama :D
Mitäs eroa liikkeeseen tulee kun vaihtaa vastaotteeseen? Ottaa enemmän haukkareihin vain?
Olen aina tehnyt kulmasoudun myötäotteella, nyt kokeilin ekaa kertaa vastaotteellaa.. Selkään otti kerrankin oikein kunnolla. Eli onko tolla nyt suurta merkitystä kummalla otteella tekee? Vastaote kun tuntuu todella paljon paremmalta.