Hyvin jaloissa lihaa. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin jaloissa lihaa. :D
Muistan nähneeni mustavalkoisen kuvan Arskasta kulmasoutua tekemässä.Oli Encyclopedia of...tai sit Bodaa Arnoldin kanssa-kirjassa.Ote oli leveä ja kunnon kulma,yläkroppa melkee vaakatasossa.Levyjä ei tainnu olla päissä ku 20 kiekot.Eli tais runtata t-soudut isoilla ja kulmasoudut pumppasi kevyemmin...
Oliskohan tässä hyvät mahkut saada myös lisää voimaa haubereihin kun ei tunnu millään muuten voimaa tulevan suorillakaan liikkeillä? Myötäotteella olen siis ennen tehnyt.
jos on kulman pysymisessä ongelmia tehkää tuettuna se soutu. jos oikeaa tuettua laitetta ei ole niin aika helppo itsekin viritellä.<snip>
Onko kellään neuvoja miten toi kulmasoutu käsipainoilla penkiltä tehään oikein, koska mulla ei ota se ees selkään vaan haukkareihin ja vähän ojentajiin :(
Välillä tuli tehtyä vähän turhan isoilla egopainoilla kulmasoutua, sekä myötä- että vastaotteella, tuntuu siltä että vastaote ottaa kyllä enmmän hauiksiin mutta selkään ihan yhtä hyvin, jopa paremmin (saan yhtä puhtaalla tyylillä vastaotteella enemmän rautaa liikkeelle) ja kovemman supistuksen, ja muutenkin vastaote estää liikkeen muuttumista kohautukseksi aika tehokkaasti IMO.
Tein varmastikin vituiksi, kun kokeilin, sillä liike ilmeisesti meni takaolkapäille ja epäkkäille. Ehkä vedin sen hieman liikaa vatsaan, mutta en saanut tuolla mitään tuntumaa selkään.
Taisit tehdä SF ohjelmassasi tuota JS rowta ihan täydet 5x5 sarjat koko ohjelman ajan ja selkäsi ilmeisesti kesti sen kuitenkin hyvin?Teen itse kulmasoudun selkä lattian suuntaisena ja olen erittäin tyytyväinen liikkeeseen. Alaselkä siinä saattaa monilla kanittaa mutta sitähän kannattaa sitten vahvistaa..
Taisit tehdä SF ohjelmassasi tuota JS rowta ihan täydet 5x5 sarjat koko ohjelman ajan ja selkäsi ilmeisesti kesti sen kuitenkin hyvin?
Tuo on tulossa itsellänikin kokeiluun single factorissa, mutta mietin, että pitäisikö ottaa sen kanssa vähän varovaisemmin - kyykyt kunnolla ja sitten soutua 3x5 tai jotain sellaista.