juu, ihmeen vähän tuota vehjettä näkee. kaikenlaisia muita ihme härveleitä selälle on sitten sitäkin enemmäntuosar sanoi:noita vehkeitä ei ikävä kyllä ole läheskään joka salilla...:itku:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu, ihmeen vähän tuota vehjettä näkee. kaikenlaisia muita ihme härveleitä selälle on sitten sitäkin enemmäntuosar sanoi:noita vehkeitä ei ikävä kyllä ole läheskään joka salilla...:itku:

Wyldeclone sanoi:Molempia tehdään.Ei samoissa treeneissä.Ite teen kulmasoudun yläkropan treenis ja maastavedon jalkojen kanssa.Kulmasoudussa remmit on hyvät,pystyy keskittymään selällä vetämiseen paremmin.Maastavedot kannattaa tehdä ilman.Ristiotteella vedät niin pysyy näpeis..
Wondadog sanoi:Siis tästä "remmeillä vai ilman" aiheesta on keskusteltu maailman sivut, (ja ei, en jaksa söötsiä) mutta onko tästä kukaan sanonut puhdasta faktaa, vai puhuuko jengi koko ajan eri asiasta?
Itsellä on 2 x 6 sarjapainot siinä 135-150kg hujakoilla (riippuu kuoletanko vai en), ja 165kg tein 2 toistoa. 120kg jälkeen ku mennään niin ihan turhaa yrittääkään ilman remmejä. Jos liikkeen tarkoitus kerran on ottaa selkään, niin miksi ne remmit siinä tekisi suorituksen huonommaksi? Vai enkö vain minäkään ymmärrä asian pointtia?
Ja aiempiin, samaa ihmettelin.. Mulla noihin romuihin verraten kulmasoutu on vain 3 x 10 60kg, tosin sitä olen tehnyt vähemmän aikaa kun mavea, mutta mulla taas se tuntuu laahaavan..
neutraali sanoi:juu, ihmeen vähän tuota vehjettä näkee. kaikenlaisia muita ihme härveleitä selälle on sitten sitäkin enemmän![]()
Meah sanoi:Voiko tota liikettä tehdä jos on ongelmia alaselän kanssa?
Joo, mutta voi olla turvallisempaa tehdä yläselälle liikkeitä, jotka ei potentiaalisesti rasita alaselkää, ja pumpata sitä alaselkää sitten jollakin helpommin hallittavalla liikkeellä, esim. selänojennuksilla koneessa tai penkillä.Meah sanoi:Voiko tota liikettä tehdä jos on ongelmia alaselän kanssa?
Konna sanoi:Joo, mutta voi olla turvallisempaa tehdä yläselälle liikkeitä, jotka ei potentiaalisesti rasita alaselkää, ja pumpata sitä alaselkää sitten jollakin helpommin hallittavalla liikkeellä, esim. selänojennuksilla koneessa tai penkillä.
Korovski sanoi:Pakko itekki kommentoida tähän jotai kun kaikki taivastelevat tuota kulmasoudun ja maastavedon painojen vähäistä eroa. Itse olen kulmasoutua tehnyt 100 kilolla 6 toistoa, ja maastavedon sarjapainot pyörii jossain 120-130 kilon paikkeilla. Huono maastaveto johtuu todella heikoista takareisistäni, kun taas yläselkä taitaa olla paras lihasryhmäni ja sinne tulee voimaa helpoiten, joten kulmasoudun painot luonnollisesti ovat isohkot verrattuna maastavetoon. Itselläni ei veto edes tunnu ottavan millään tapaa yläselkään, ainoastaan pitkiin selkälihaksiin, perseeseen ja takareisiin. Ja jonkun pian pitää alkaa kommentoimaan että varmasti kulmasoudun tekniikkasi on ihan paska ja pienennä painoja vaikka 30 kiloa niin tekniikka on kohdillaan...
Ainut mikä tuossa tekniikassa on vähän huonoa on se, että ei varmaan voi käyttää niin paljon rautaa.cartman74 sanoi:Olen itse kulmasoudut reilut kolme kuukautta nyt tuohon malliin tehnyt ja mielestäni ovat tehokkaampia kuin "perinteiset kulmasoudut".