Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka leveä ote kulmasoudussa tulisi olla? Ja miten saisi parhaiten eliminoitua rasitusta pois käsistä, koska tämän takia en saa kunnon tuntumaa selkään?
Kuinka leveä ote kulmasoudussa tulisi olla? Ja miten saisi parhaiten eliminoitua rasitusta pois käsistä, koska tämän takia en saa kunnon tuntumaa selkään?
Jos alaselkä rasittuu kovasti kulmasoudussa voit myös kokeilla lantio-selkä kulman suoristamista jolloin liikkeen päärasitus siirtyy latsien alaosalle. Aloita vaikka 45 asteen lattia-selkäkulmasta ja kokeile helpottaako kipu ja saatko liikkeen tuntumaan haluamassasi paikassa. MDTV:n puolella oli pätkä jossa Yates neuvoi Greeneä tekemään kulmasoudun näin, se varmaan löytyy etsimällä.

no perkele oonko mä nyt tehnyt tän aivan väärin - nostanut tangon rintaan asti? -.-" vikat toistot sit ei oikein enää halua mennä sinne asti :D :D
Mut siis kuuluuko tangon nostaa johonkin vatsan kohdalle vai?

Oleellista nostossa on pyrkiä pitämään kyynärpäät lähellä kylkiä
Tarkoitus olisi ottaa kulmasoutu ohjelmaan. Kumpi on parempi lihasmassan kehittäjä? Mitä käytännön eroja noilla liikkeillä on (siis muutakin, että toinen tehdään tangolla ja toinen käsipainoilla käsi kerrallaan)? Olen aikaisemmin tehnyt molemmilla tavoilla, mutta ajattelin keskittyä (ainakin hetkeksi) vain toiseen tapaan. Treenaan 1-jakoisella ohjelmalla kolme kertaa viikkoon.

Onkohan joku syy että teet k-soudun ennen mavea? Itse olen tehnyt aina maven ensiksi kun siihen tarvitsee kaiken puristusvoiman ja sen jälkeen menee muut selkä liikkeet hyvin perille. Mutta ihan mielenkiinnosta mitä tällä toisella järjestyksellä voi saavuttaa?Itse teen tangolla, koska salilta ei löydy riittävän painavia käsipainoja ja pääsen vähemmällä vaivalla, kun teen seuraavana liikkeenä maven ja lisään vain painoja tankoon