kulmasoutu vs. t-tankosoutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kyseisillä liikkeillä teidän mielestä paljonkaan eroa massan hankinnassa?
Ittellä tuntuu että ainakaan reenin aikana en saa kunnon pumppia päälle kulmasoudulla, kun taas t-tankosoutu antaa todella hyvän tuntuman selkään...
Mielestäni saan paremman supistuksen lihaksiin kun käytän nimenomaan t-tankosoutua...
Tein eilen selkää uudella ohjelmalla,jota joku mulle täällä ehdotti, eli tein 3*leuanveto, 3*mave ja 3*kulmasoutu ja ilmeisesti reeni meni aika hyvin perille koska selkä on todellaki "pumpissa"...=)
Eli kannattaisko pysytellä sitten tossa t-tankosoudussa, vai tehä kulmasoutu T-O-D-E-L-L-A hitaasti ja pienillä painoilla ja pysäyttämällä liike yläosassa vähäksi aikaa...?

Ite tekisin molempia vaikka vuoroviikoin.Mullakin toimii paremmin T-tankosoutu.Jäykästä selästä johtuen en tahdo saada kulmaa oikeaksi kulmasoudussa.

Ei sita kulmasoutua millaan (liian) pienilla painoilla kannata tehda jos tekniikka on kunnossa. Kunnolla rautaa ja vetoja. Pysayttaa ja puristaa sitten vaikka alataljassa puhtaammin.

Joskus kun ei tule lähdettyä salille niin tulee noilla Anttilan vinyylipainoilla treenattua, niin todella hyvän tuntuman olen saanut selkään siten, että olen ottanut tangosta toisenpään tyhjäksi ja laskenut sen jonkun pyyhkeen päälle ja tehnyt sopivilla painoilla yhdenkäden kulmasoutua, ei ole koskaan ollut salireissun jälkeen yläselkä niin kipee kuin tällä konstilla kotona tehtynä:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom