Kulmalävistys miehellä

Niin, sopiiko mielestänne miehelle kulmalävistys? sellainen pieni rengas kun Lahtelan Jannella (kumparelaskija) on. vai onko liian hintahtava?
Kuva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni ei ole, mutta miksi ei sopisi? En ehkä rengasta itselleni laitattaisi, mutta joku tappi tms. voisi olla ihan ok. Ja mitä sitten, jos se on ollut viimeksi muodissa 15 vuotta sitten? Pakkoko se aina muodin mukaan on mennä? (Ehkä vähän kärjistetty, eikä sitä tarkoitettu, mutta silti) Jos se itsestä tuntuu hyvältä, niin piruako niitä muilta kyselemään.

Menny ihan perseelleen tämä lävistys touhu :curs:
Vittu ennen kun pääsi saatille lävistetyn naisen kanssa, niin tiesi mitä oli tulevan :whip: :love:
Ei vaan enään.

No itseltäni löytyy rengas kulmasta. On ollut tarkoituksena vaihtaa tappiin, mutta eipä ole vielä muistanut. Sain lahjakortin lävistäjälle, niin pitihän sieltä jotain ottaa. Kulma ei mun mielestä ole mikään erikoinen paikka miehellekkään, ainoa mihin minne sen itse halusin. Ehkä korvan rustoon voisi ottaa myös.

Tuosta sentäs pääsee eroon helposti, itsekin otan sen 2-4 kertaa viikossa pois harjoituksiin.

Dynamite sanoi:
Niin, sopiiko mielestänne miehelle kulmalävistys? sellainen pieni rengas kun Lahtelan Jannella (kumparelaskija) on. vai onko liian hintahtava?
Kuva.

Neiti & gay & nössykkä ovat sanoja jotka ensimmäisenä lävistyksistä tulevat mieleen. Vähän samaa osastoa kuin puuhelmet ja blondattu hyppyritukka.

En tosin pidä lävistyksistä naisillakaan yhtään enempää.

PS. Turha herneytyä, lävistysten ystävät. Nimenomaan henk.koht. mielipidettä kysyttiin.

Rengas silmäkulmas tahi korvassa näyttää niin amistouhulle..sopis hyvin Nykäselle..tai taitaa sil jo olla kyllä..
Jos aiot hakea arvostusta lävistykselläsi, laita siihen joku piikkilankajäljitelmä tms miesten juttu U know:) Ei mitään hulahularenkaita..

Laitat sen lävistyksen jos susta siltä tuntuu ja jos uskot että se sulle sopii. Ei se sen monimutkaisempaa ole. Tänä päivänä lävistyksissä ei ole enää mitään ihmeellistä, joten tuskin sua kukaan homona pelkästään sen takia pitää jos sitä pelkäät.
Itselläni oli aikoinaan puolisen vuotta lävistys kulmassa. Lopulta vittuunnuin siihen kun sen pois ottaminen ja varsinkin takaisin laittaminen oli hankalaa. :wall:

Mariko sanoi:
On. Hanki ennemmin arpi, ne on miehekkäitä :)

Ensin lävistys kulmaan ja sitten otat siitä korusta kiinni ja nykäiset... ja sittenhän siinä on miehekäs arpi. Ja tosi mies ei sitten nykäsyn jälkeen tee muuta kuin hymyilee :D

Voi saatana. Täällä on kyllä porukalla hirveitä ennakkoluuloja. Heti ollaan homoja jos on lävistys jossain. Itelläni ei lävistyksiä ole, mutta ei kyllä pahemmin haittaa jos jollain on, enkä ainakaan ala homoksi haukkumaan. Peelot.

Mun mielestä lihakset on homojen hommaa, varsinkin punttiksella hankitut. Tosimiehet hankkii ne skutsissa duunia tekemällä. Siis täähän oli vaan mun mielipide, enmä siis sillein mitenkään elää enää 50-luvussa tai mitään.

En mä kyllä naamaan ottais mitään lävärii ja jos olis pakko niin piikki ennen rengasta ja tuskin sä siitä homoks muutut...
Mul on nänneissä piikit ja se jos joku on hyvin aistikasta :lol2: Varsinkin silloin ku se piikki menee läpi eka kerran :itku: Mun ai että tekee hyvää sen jälkeen :kuola: ...

Mulla on huulikoru (piikki)

Kulmalävistyksissä kannattaa käyttää rengasta alussa.

Siis mähän tein tän valinnan, et oonko homo or not, ku kävin ottaa lävistyksen. Ehkä pitäis hankkia ANAKKURITATUOINTI OLKAPÄÄHÄN! et muuttuihin ees bi-seksuaaliksx.. niin tai sitten kirjottelisin tälläsiin threadeihin vielä "vitu keit homooot" nii saattaisin muutta takasin heteroksi(?)

Itse naispuolisena voisin sanoa että en saa kiksejä jos miehellä on kulmassa lävistys. Samoin kuin nenässä (vielä kauheampi paikka). :urjo: Mut emmä hinttimäisenä sitä pidä, jos on kulmassa tai nenässä miehellä lävistys. Mun mielestä ne ei ole vain kauhean miehisiä.

MUTTA jos miehellä on esim. huulessa rengas tai huulen alla piikki (kuin eräällä kirjoittaneella) niin UUUUUUH.... :kuola:

Myös nännilävistykset miehellä on jees. Genitaalialueen lävistyksistä en taasen saa kiksejä.

Itselläni on kielessä lävistys ja nenässä ja haaveena olisi ottaa joko toinen kieleen, huulen alle tai sitten joku polttotatuointi selkään... (tosin Oulussa ei vissiin kukaan tee polttotatskoja joten...)

Löytyy kulmasta, kielestä ja nännistä tappi. Kaikki ovat omasta mielestä hienoja eivätkä mitenkään hintahtavia. Kulmaan tosiaan aluksi se rengas mutta itse vaihdoin sen kuukauden päästä tappiin. Tuntui paranevan paremmin tapilla vaikka tuo on jo "muutaman" kerran auennut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom