Kulmalävistys miehellä

Lävistykset on syvältä... kaikki. Nykyään sosiaalisestikkin hyväksyttyjä joten kukaan juuri kahdesti katso vaikka olisi naama niitä täynnä joten kaikki "kovuuspisteet" menee myöskin.

Vedä puukon arpi silmän yli ja poskee pitkin tikkien kera niin saat kovuuspisteet :).

Tässä kun mietin niin eikai siihen nyt oikein mitään kunnon syytä ole.. minä vaan olen semmoinen että en voi oikein vakavasti suhtautua tietyn "tyyppisiin" henkilöihin joista yksi kategoria ovat nämä muotilävistäjät. Erityisen ärsyttäviä ovat naiset jotka nyppivät kulmakarvat ja vetävät sitten kynällä viivat ... mua vittutaa jo sen ajatteleminen kuinka pahasti vituttaa tollaset henkilöt. I'm fucked up.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä korut on tarkoitettu naisille, mutta kyllähän miehilläkin niitä näkee paljon, eikä se niin ihmeellinen asia ole, ja kyllä ilman korujakin varmaan pärjää...

Yhellä läväri/tatska - kaverilla oli munalävistys vielä pari viikkoa sitten.. tosin paisuvainen repes vähän ja se joutu ottaa sen pois.

Eli hommaa munalävistys, siinä on niinku munaa! :whip: :D

Mulla on ollu kulmaläväri joku pari vuotta sitte,koru oli kultaa eikä mitään kouvolanmitnaitpartiplanet festariroskaa. Otin lävärin pois kun vaihdoin työpaikkaa, nykyään molemmis korvissa "saturnuksen renkaat" ts korvakoruja oon käyttäny n, 10v ja aion käyttää edelleen.

Mielestäni korujen käyttö kundilla ei juurikaan paljasta seksuaalista suuntautumista, ja jotkunhan ovat vieläkin sitä mieltä että jos kaverilta ottaa poskeen kaveripohjalta,niin se ei vielä ole homostelua. Jos kax "kimmaa" suutelee toisiaan esim, discon tanssilattialla on siinä levishuosu ukkoja heti ympärillä hinkkaamas mut jos kax kundikundista imuttelee samanlaisessa tilanteessa ollaan heti haukkumassa homox,,,, outoa(?)

Hyvin sopii kulmalävistys(kin) miehelle. Hittojako täällä kyselet, jos kerran haluut semmosen.. Senkun menet vaan ottamaan.. Lävistykset on ihania.. :haart:

edit : typo

Tjaah, nimenomaan kulmalävistyksestä ei ole juuri muuta sanottavaa kuin :wanha:

Muuutta mutta...itsellänikin on kaks lävistystä ja molemmat hankittu sata vuotta sitten, silloin kun lävärit ei olleet vielä niin muotia. Nyt ottaa aivoon sitten kun "kaikilla muillakin on", byääh...no ei auta. Ilman läväreitäni tuntisin itseni varsin alastomaksi...

Mutta tota kulmälävistystä muistan miettineeni itsekin...VUONNA -90!!!

Kulmalävistys (rengas) on ihan OK.

-Portsasri voi taluttaa siitä häirikköasiakkaan helposti ulos, niinkuin ennen isäntä talutti sonnin nenärenkaasta laitumelle
-avainnippu ei pääse koskaan häviämään ja on aina helposti saatavilla, kun sen ripustaa kulmalävistysrenkaaseen.
-hands-free -johto ei roiku tiellä, jos sen laittaa kulkemaan kulmarenkaan läpi vaikkapa kauluksen kautta kännyyn, joka on taskussa.

Löytyykö muuta kätevää tarvetta? Terv.nimimerkki "kulmalävistys harkinnassa"

Siis mikä ettei. Mutta siinä ei ole mitään omaperäistä. Lävistys on enemmänkin melko heikko suoritus IMO jos haluaa ilmaista itseään sillä jotenkin...

Lävistykset miehillä :down: (no korvarengas ei vielä hämmästytä vaikka onkin vähän :david: )
Ja naisillakin vain korvissa, nuo kaikenmaailman silmänenänännihuulilävistykset ovat :urjo:

Ite en voi sietää lävistyksiä. Mut eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä ruholleen tekee! Niillä joilla on lävistyksiä niin ei niistäkään kaikki tykkää mun tripaali tatskasta mun seläs.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom