Kukkalähetys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ricu
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon kaikki ne lukuisat kerrat kun olen lähettänyt kukkia eri puolilla maapalloa mua suunnattomasti kaipaaville tytöille (I speak fluently international language of löööv) hoitanut asian näin:

1. Etsin netistä toimituspistettä lähimmän kukkakaupan. eniro, 020202, local.google.com ja vastaavat pelittävät hyvin tarkoitukseen.
2. Soitan sinne maksan visannumerolla ja sanelen runon suomeksi, englanniksi, espanjaksi, hindiksi etc..

tulee paljon halvemmaksi kuin interflora. kai.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitään en tiedä vaan
yksi ruusu meinaa=> rakastan sinua
kolme ruusua => haluan matkalle kanssasi

Naisille kukkia vaan. Koskaan eivät ole ainakaan suuttuneet.:haart:

Kannattaa pitää varansa myös noiden kukkien lukumäärien suhteen:

soneraplaza sanoi:
1 kukka - Olet kaikkeni.

2 kukkaa - Haluan tavata sinut yhä uudelleen.

3 kukkaa - Haluaisin olla kanssasi kahden.

4 kukkaa - Kunnioitan sinua, mutten vielä rakasta. Ehkä joskus.

5 kukkaa - Minä rakastan sinua.

6 kukkaa - 1. Toivon, että paranet pian. 2. En usko lupauksiisi.

7 kukkaa - Kosinta (useissa maissa).

8 kukkaa - Olen sinun kuolemaan saakka.

9 kukkaa - Kunnioitan sinua ja olen ystäväsi.

10 kukkaa - Haluaisin tehdä kaiken hyväksesi.

11 kukkaa - Olen aina ystäväsi, mutta rakkauteni ei ole vielä herännyt.

12 kukkaa - Meillä on vaikeuksia, mutta luulen, että kaikki järjestyy.

13 kukkaa - Minä vihaan ja halveksin sinua.

14 kukkaa - Olet kaikkeni.

15 kukkaa - Olet ansainnut kiitokseni ja kunnioitukseni.

Neljä kukkaa vaimolle ei ole välttämättä paras valinta, saatikka 13...

MÄKIN HALUAN KUKKIA!!!!! :( Mitenköhän asiasta voisi vihjata... No, ehkä hän tajuaa, jos sattuu lukemaan tämän...

Elikkäs toi viisi punaista ruusua olis ilmeisesti kaikista paras vaihtoehto. No ens viikon keskiviikkona pystyy tilaamaan.

No nyt lähti kukkatilaus etenemään. Vihdoin ja viimein. Elikkäs viisi punaista ruusua toimitetaan maanantaina rakkaani työpaikalle. Maanantaina vasta, koska on silloin töissä seuraavan kerran. Saa nyt nähdä miten käy. Toivottavasti ilahtuu...

jos illalla ei tuu pesää niin ihme on. kerro tiistaina miten kävi!

Ricu sanoi:
Kerrotaan...

Aika kumma nainen on jos ei ilahdu! Etenkin, kun tuo nainen on avovaimosi... Sen ymmärtäisin et jos on ollut parit deitit ja toinen (mies) on todella innoissaan ja nainen ei ole oikein varma, silloin ahdistaisi, mutta kun kyseessä on kai elämäsi nainen ja tunteet ovat samansuutaiset, niin ei pitäisi epäilystäkään olla! Aika ihana mies olet! ;)

Eräs ystäväni sai yhteen vaiheeseen n. 2 krt/kk kukkia työpaikalleen silloiselta poikaystävältään. Tämä ei ollut ilahduksen vaan ahdistuksen aihe - neito mietti, josko suhde olisi syytä laittaa katkolle. Tuskin kukat nyt kenenkään suhdetta voi sinällään viedä huonompaan suuntaan?

Edit: siis ei se ahdistus niistä kukista pelkästään johtunut, oli muitakin tekijöitä, mutta ne kukat ja se huomion vyöry pahensi tilannetta.

Hmm. pitäisköhän munkin ens kerralla lähettää naiselle kukkia eikä kebabia :hyper:

Tänään oli lähetys mennyt perille. Ei sen ihmeemmin reagoinut. Kiitti vain normaalisti, mutta kaipa tuolla sai hyvän mielen toiselle.

Olen itse käyttänyt tätä palvelua. Hyvin pelittänyt :) Minä tosin olen saanut vähän innokaampaa kiitosta kuin "Kiitti vain normaalisti". Sounds boring!

Kuulostaa aivan kamalalta! Minkälainen ihminen oikeasti lähettää jollekulle KUKKIA?! Hirveän teennäistä ja kliseistä. Niin neiteilyä ettei mitään rajaa. :D

Tilatkaa sille muijalle vaikkka kebab-perhepitsa jos haluatte osoittaa jotain tunteita. :kuola:

Kuulostaa aivan kamalalta! Minkälainen ihminen oikeasti lähettää jollekulle KUKKIA?! Hirveän teennäistä ja kliseistä. Niin neiteilyä ettei mitään rajaa. :D

Tilatkaa sille muijalle vaikkka kebab-perhepitsa jos haluatte osoittaa jotain tunteita. :kuola:

Ja arvatenkin vastaanottaja maksaa..;)

Eikä se muija jaksa tuollaista kokonaan edes syödä! Voi sitten töiden jälkeen mennä kotiiin syömään sen 4/5 osaa siitä pitsasta ja juoda siinä sivussa puoli laatikkoa kaljaa. Lopuksi vielä menee sen kullan viereen sohvalle sössöttämään maha puoliksi paidan alta vilkkuen, hei kultsi "eiks ollukkin paras yllätys ikinä?". -Saanti on taattu

Mä lähetin mutsille kukkia viime vuonna synttäreille. Olin ulkoa maasta, joten ei ollut mahdollisuutta osallistua juhliin.
Ei se kyllä kokenut kliseeksi tai teennäiseksi.

En minäkään. Luulen, että sosiaalisesti vammaiset ja ahdistuneet amisangstit ei välttämättä innostuis. Tietääks ketää muuten mikä koirarotu tossa Ricun avattaressa on...?
Näyttäis bologneselta, bichon friselta tai joltain vastaavalta karvapallolta... Mutta en mee vannomaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom