kukkakaalikorva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
paskahousu sanoi:
EDIT: niin ja korvasuopjista en ole kuullut muuta kuin pahaa. Tiellä koko ajan, painaa vitusti korvia, irtoilee reenatessa ja tässä vaiheessa kun korva näyttää jo golfpallolta taitaa olla aika mahdottomat.

Kyllä mulla on suppari ja brassireeneissä noin huntterin suojat vielä ainakin toistaiseksi pysyneet päässä. Muuten olis reenaaminen vieläkin aika hiljaista, kun tuota korvaa piti viimesen tällin jälkeen punkteerata ja viillellä auki 8 kertaa. Ei kiinnosta sama rumba ihan heti uudelleen, vielä kun natsit auko noita viiltohaavoja ilman puudutusta...

Kellään ei ole samanlaisia kukkakaalikorvia kuin Korhosen Jormalla! Siinä oli pikkupoikana ihmeteltävää kun mies väänsi EM-tatamilla mitaleita ja korvat oli kuin supermarketin vihannesosastolta.

:rock:

Noniin ja palataan asiaan lyhyen tauon jälkeen. Eli Suorittaako noi korvalehden tyhjentämisiä ihan terkkulassa vai pittääkö mennä sairaalalle käymään? Paljon toimenpide maksaa? Sairaalassa normi parinkybän lasku? terkkulassa ilmasiks?

Eiköhän se aina maksa sen perusmaksun tjms? Ite en oo jaksanu kauhiasti hoidella tai varoa. Korvasuojien kanssa on imo vaikee painia. :(

Itellä ei vielä ole mitkään kaali korvat mutta niitä odotellessa. Välillä on korva totaali mustana ja kosketus herkkä treenin jälkeen...

Painijan korvia odotellessa.

Itellä joskus reeneissä korva paukahti ja samalla lähti nahkaa vähän. Ei se pahasti turvonnu, mutta siihen meni joku bakteeri ja se rupes märkimään ja työnti nestessä ulos koko ajan ja oli aivan saatanan kipee, nukkuminen sen puolen korvalla oli vaikeeta, sitten ku parantu nii oli tosi jäykkä se korva.
Mikäköhän on siinä, että joillain kavereilla ei tule sikakorvia ollenkaan, vaikka kuinka on tataamilla väännetty?

Katos peijjooni, itellä ei ole yhtään kukkakaalia korvissa! Tosin otsaan on jäänyt patti kun kerran kyynerpää hiukan kopsahti. :pano:

PS: Ja selvennykseksi että en lyönyt itse itseäni kyynerpäälläni päähäni...

Nuo korvasuojat ei tosiaan ole hirveän hyvät sellaisenaan... Itse laitoin tarrojen päälle urheiluteippiä, jotta pysyvät painiessa kiinni ja sitten vaan kiristin suojat leukahihnalla (eli leukahihna ainoa, mitä en teipannut). Niin homma toimi edes hieman aikaa... Ja heti, kun korvat alkoivat edes hieman kestämään painia, niin suojat lensivät laukun pohjalle. Nyt korvat on "nätit" ja suojia en käytä, ellei ole ihan pakko.

Ja tuosta korvien tyhjentämisestä... Jos salilla treenaa "vanhoja konkareita", niin he yleensä osaavat tyhjentää korvan suht hyvin. Itse kuitenkin menin työterveyslääkärille, kerroin mitä on tapahtunut ja korva tyhjennettiin ilman mitään sekoiluja ilmaiseksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuo korvasuojat ei tosiaan ole hirveän hyvät sellaisenaan... Itse laitoin tarrojen päälle urheiluteippiä, jotta pysyvät painiessa kiinni ja sitten vaan kiristin suojat leukahihnalla (eli leukahihna ainoa, mitä en teipannut). Niin homma toimi edes hieman aikaa...

Minkäs merkkiset? Omat kokemukset rajoittuu Bruten suojiin ja en ole kokenut, että häiritsevät millään tavalla painimista. Tarrat on pitäny ja ei oo koskaan lähteny pyörii päässä. Turvonneenkin korvan kanssa pystyny painii hyvin, kunhan se mahtuu suojan sisään.

No ok kyllä ne tekee isosta päästä hieman entistä isomman ja kisoissa varmaan haittaisivat.

Itellä joskus reeneissä korva paukahti ja samalla lähti nahkaa vähän. Ei se pahasti turvonnu, mutta siihen meni joku bakteeri ja se rupes märkimään ja työnti nestessä ulos koko ajan ja oli aivan saatanan kipee, nukkuminen sen puolen korvalla oli vaikeeta, sitten ku parantu nii oli tosi jäykkä se korva.
Mikäköhän on siinä, että joillain kavereilla ei tule sikakorvia ollenkaan, vaikka kuinka on tataamilla väännetty?

Aika paljon aikoinaan tuli väännettyä eikä korvat muistuta lainkaan vihanneksia, ainoa painitaustan jälki näkyy vasemmassa korvalehdessä joka pääsi joskus repeämään ja jäi vähän hassun näköiseksi. Muilla jätkillä tuntui sitten olevan miehekkäämmän näköset korvat.

Ja tuosta korvien tyhjentämisestä... Jos salilla treenaa "vanhoja konkareita", niin he yleensä osaavat tyhjentää korvan suht hyvin. Itse kuitenkin menin työterveyslääkärille, kerroin mitä on tapahtunut ja korva tyhjennettiin ilman mitään sekoiluja ilmaiseksi.
Meilläkin vanhat konkarit tyhjenteli toisiltaan korvia kerran salilla. Ihan oli steriilit neulat ja kaikki hyvin, mutta lopputulos oli, että molemmat makas tiputuksessa, kun pää tulehtu. (tai toisella jalka, mutta sama tulehdus)
Suosittelen terveyskeskusta. :D

Meilläkin vanhat konkarit tyhjenteli toisiltaan korvia kerran salilla. Ihan oli steriilit neulat ja kaikki hyvin, mutta lopputulos oli, että molemmat makas tiputuksessa, kun pää tulehtu. (tai toisella jalka, mutta sama tulehdus)
Suosittelen terveyskeskusta. :D
Niin... Näinkin voi käydä. :) Itsekin mielummin menin suoraan lääkärille, kun kerran ilmaistakin oli. :)

Mulla on nyt korva kovasti punainen ja turvonnut. Nestettä (verta) on kerääntynyt tuohon keskelle jonkin verran. Kävin näyttämässä korvaa kahdella lääkärillä ja molemmat olivat sitä mieltä, että korva tasoittuu itsestään ja tyhjennyksestä tulehdusvaara kasvaa. Kuitenkin "asiantunteva" kaverini kertoi, että kannattaa itse tyhjentää korva nesteistä apteekista ostamalla neulalla. Mitä tehdä?

Tässä kuva:

Liitteet

• korva.webp
    korva.webp
    12,2 KB · Katsottu: 13 553
Kyllä ne painijat ovat tuossa asiassa kokeneempia kuin lekurit. Tuo on sen verran pahasti turvonnut, että jos asialle ei mitään tee, niin varmasti jotain rustoittumista tapahtuu. Ei välttämättä näkyvää, mutta mene ja tiedä. Päätöksissä pitää sitten olla nopea: jo pari kolmekin päivää ja tyhjentäminen voi olla myöhäistä.

Jaa... Kyllä mulla lekuri tyhjensi ainaki heti ku kävin näyttämässä... Tulostat niille pari kuvaa kukkakaaleista ja sanot että tommoset niistä sitten tullee jos asialle ei mittään tee... Lisäksi myös semmonen paine side siihe (tai teippaus mikälie) ettei kerää uudestaa nii helposti nestettä.

Ei varmaan ite kannata alkaa leikkiä sillä neulalla vaan käsket suoraan joko kaverin tai lääkärin tyhjentämään sitä. Sen jälkeen olisi hyvä pitää jonkinlaisia suojuksia korvilla kunnes tulehdus laskee. Tämä siis jos aikoo käydä painimassa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom