kukkakaalikorva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä noita kukkiksia voi välttää jos on joka päivä matolla vuosien ajan. En ainakaan itse olisi jaksanut pitää useaa tuntia päivässä suojia päässä. Uran jälkeen tuo pahin turvotus yleensä laskee ja ainakaan itselläni ei ole korvista ollut mitään haittaa, vaikka paksut ovatkin.

"Tosta Esen kuvasta tuli mieleen, että onkos nuo komeat kukkikset hankittu ihan aikuisiällä? Eihän Esellä vissiin ollut kummempaa taustaa painiskelusta ennen vapariuraa? Enempi bodaus- ja ovilinjan miehiä."

Minun mielestä ilmestyneet vasta ihan viime vuosina, ainakin Lovstadia vastaan oli tuommoset:
MIkaIlmen.JPG

Yhellä pokella ylivieskassa oli melko rutussa korvat, melkeen ympyrän muotoset. Ei ollu mikään pikkupoika muutenkaan, heti tuli mieleen että täällä ei passsaa ruveta reuhkaan. :D

Painikisoja katsoessa tuli mieleen, että onkohan Tuomo Karila leikkauttanut korvansa, oli jokseenkin siistit.Tässä kuvassa vuodelta 1996 on ainakin toinen korva aika rutussa.

fish sanoi:
Painikisoja katsoessa tuli mieleen, että onkohan Tuomo Karila leikkauttanut korvansa, oli jokseenkin siistit.Tässä kuvassa vuodelta 1996 on ainakin toinen korva aika rutussa.
hm.. eipä oo tullu kiinnitettyä huomiota.. karilalla ainaki ennen ollu iha rutussa korvat.. luulis tohtorin palkoilla olevan iha mahdolista tommoset korjauksetki.. :) tuntus vaan vähä kummalta, et joku ex-painija alkas korviaan korjauttaan.. ellei sitten kovin pahasti kuulemista haittaa.. :) jos jollaki tietoa, ni kertokoon ihmeessä!!

Nytpä kävi niin että sain ihan itse omakohtaista kokemusta asiasta. Sunnuntaina pamahti korva "ainaki rantapallon" kokoseksi, noh ajattelin kokeilla yhdet reenit että kestääkö se.

Jumalauta sitä kipua kun joku kopautti nyrkillä korville :itku:

Tänään kävin terveyskeskuksessa ja voi jumaliste mitä meinasvat tehdä. Äijä kaivo kirurgi veitset ja muut saatanan sapellit esiin ja aikoi ilmeisesti toimittaa astetta suuremman operaation siinä sitten. Tämän tajuttuani pomppasin sängyltä pystyyn ja kysäsin että "ootkos törmänny koskaan ennen moiseen tapaukseen" siihen lääkäri totes että ei ollut.

Yritin viisaana sitten neuvoa että puuduta se ja ime ruutalla paskat pois, siihen se vaan että "hyvä idea, empä ois ite tajunnu" :eek: Noh alkuun kun päästiin niin homma sujui moitteettomasti ja nyt on ihan nätti korva.

Tästä opin että avaanpa suuni jatkossa jos kuvittelen lääkärissä tietäväni hommat paremmin kuin itse herra isoherra.

paskahousu sanoi:
Nytpä kävi niin että sain ihan itse omakohtaista kokemusta asiasta. Sunnuntaina pamahti korva "ainaki rantapallon" kokoseksi, noh ajattelin kokeilla yhdet reenit että kestääkö se.

Jumalauta sitä kipua kun joku kopautti nyrkillä korville :itku:

Tänään kävin terveyskeskuksessa ja voi jumaliste mitä meinasvat tehdä. Äijä kaivo kirurgi veitset ja muut saatanan sapellit esiin ja aikoi ilmeisesti toimittaa astetta suuremman operaation siinä sitten. Tämän tajuttuani pomppasin sängyltä pystyyn ja kysäsin että "ootkos törmänny koskaan ennen moiseen tapaukseen" siihen lääkäri totes että ei ollut.

Yritin viisaana sitten neuvoa että puuduta se ja ime ruutalla paskat pois, siihen se vaan että "hyvä idea, empä ois ite tajunnu" :eek: Noh alkuun kun päästiin niin homma sujui moitteettomasti ja nyt on ihan nätti korva.

Tästä opin että avaanpa suuni jatkossa jos kuvittelen lääkärissä tietäväni hommat paremmin kuin itse herra isoherra.
luulis et lääkärit tajuais sen verran et jos korva lehti on verestä turvonnu, ni se ehkä kannattas imeä pois, eikä alkaa leikeleen.. :) eikös se oo periaatteessa sama homma kuin että ois esim. nestettä polvessa.. imemällähän se pois lähtee.

paskahousu sanoi:
Juu, ja sama lääkäri muuten kysyikin vielä että "onkohan täälä verta?"
:hyper: :) tainnu olla lääkärillä melkone normipäivä.. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs vittua tolle korvalle voi tehdä, tyhjennetty nyt jo helvetin monta kertaa ja yritetty pitää pientä taukoakin. Vaan joka kerta kun reeneihin menee, on korva paskana. Jumalaton patti kasvaa joka on siis täynnä verta. Nyt ei meinaa tulla kamat ulos enää ruiskullakaan ja särkee niin vitusti että reeneistä ei tule yhtään mitään. Ei viittis yhen korvan takia lopetaa reenaamista, mutta ei tästäkään mitään tule :curs:

paskahousu sanoi:
Mitäs vittua tolle korvalle voi tehdä, tyhjennetty nyt jo helvetin monta kertaa ja yritetty pitää pientä taukoakin. Vaan joka kerta kun reeneihin menee, on korva paskana. Jumalaton patti kasvaa joka on siis täynnä verta. Nyt ei meinaa tulla kamat ulos enää ruiskullakaan ja särkee niin vitusti että reeneistä ei tule yhtään mitään. Ei viittis yhen korvan takia lopetaa reenaamista, mutta ei tästäkään mitään tule :curs:

Kyllä se korva rustottuu kun sitä tarpeeks taotaan. Tollanen apaut 5 - 10 kertaa kun se paukahtaa, niin loppuu elämä siinä korvalehdessä eikä satu enää ollenkaan. Jotkut käyttää tosiaan noita korvasuojia, mutta mun mielestä ne vaan pitkittää tuskaa :D

"Mitäs vittua tolle korvalle voi tehdä, tyhjennetty nyt jo helvetin monta kertaa ja yritetty pitää pientä taukoakin."

Treenaa enemmän ja kovempaa, ettei kukaan enää pääse lähellekään korvia :rock:

Indra sanoi:
"Mitäs vittua tolle korvalle voi tehdä, tyhjennetty nyt jo helvetin monta kertaa ja yritetty pitää pientä taukoakin."

Treenaa enemmän ja kovempaa, ettei kukaan enää pääse lähellekään korvia :rock:

Taitaapi olla subbari ja tuo metodi aika mahdoton yhtälö. Noh kai se pitää yrittää vielä, korva on vaan niin vitun kipee ettei tahdo tulla reenaamisesta mitään. Rupeaa turpoomaan niin pahaksi tuo että alkaa menemään kuulokäytäväkin tukkoon :D

EDIT: niin ja korvasuopjista en ole kuullut muuta kuin pahaa. Tiellä koko ajan, painaa vitusti korvia, irtoilee reenatessa ja tässä vaiheessa kun korva näyttää jo golfpallolta taitaa olla aika mahdottomat.

specimen sanoi:
onhnan noi couturen korvat kyl aika hienot. Kyllähä se vittuili titollekkin ennen niiden matsii et titon muija tykkkää sen korvist:) menipä la bb aika hiljaseks, sano vaan et don' t bring our family into it,oma muija vaaan on sanonu et tykkää enemmän mun korvist sellasina kun ne nyt on :whip:
mut toisaalt eihän se mua omista, ja jos se mut sen takii jättäis et korvat on turvonneeet, niin oishan se suhde aika heikol pohjal :rolleyes:

Mut jos sun muijalla olis tuollaiset korvat...

USAssa kaikki koulupainijat kayttavat korvasuojia. Itsekkin sellaiset sitten ostin ja hyvin pysyivat paassa. Ainoa haitta oli ettei ne paassa kuule niin hyvin. Riippuu kai mallista... Itsellani oli Basicit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom