Kuka saa veren kiehumaan ?

Ikä
36
Haluaisin tiedustella kuka/ketkä ihmiset saavat punaiset valot välkkymään silmissänne ja miksi ?

Oma esimerkkini voisi olla Tony Halme, hän ei vastaa niitä arvoja joista itse saarnaa+paljon muuta paskaa. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika Saukkonen

Kaveri on aina niin hyperinnoissaan, kuin 9-vuotias pojannulikka, joka on ottanut purkin Tribulusta suppoina juuri ennen lähetystä.

Sellaiset negatiiviset ihmiset, joka marisee jokaisesta asiasta. Joskus on vaan pakko poistua sellaisten ihmisten seurasta jotka valittaa: kun ulkona on niin kylmä, on potkaissut varpaan pöydänjalkaan, saanut tykkapöllyä äidiltään, saanut vaan 100 euroa viikkorahaa, bensa maksaa, isi ei anna viikonlopuksi autoa, on niin paha olla, itkettää, masentaa, ummettaa, joku on sanonut tuhmasti, hiukset on niin huonosti, on niin väsy, syysmasennus, kiire, paineita, kukaan ei oo kaveri, kaikki kiusaa, elämä on niin rankkaa... Vaikka siis ihmisellä ei olis oikeesti mitään hätää/mikään pielessä, mut on niin sairaan trendikästä olla huonolla tuulella. Itse inhoan sellasia ihmisiä jotka ovat sellaisia luovuttajia. Niille asioille pitää tehdä jotakin, asioita voi muuttaa, mutta ei ne marisemalla muutu :)

Matti Nykänen, tarviiko ees perustella..

Minkä takia tästä ihmisestä pitää hehkuttaa, viime aikoina ei oo muuta tehnykkään ku soheltanu

Se yks blondi oliko se Krisse nimeltään joka muka on hauska :urjo: :curs: :wall:
Ei sa.t.na että muija ärsyttää! Miten se voi saada oman ohjelman?

Sitten tulee mieleen reilu joukko asiakkaita jotka aina marisevat ja naukuvat joka asiasta, niiden näkeminen saa aina sisäisesti veren kiehumaan.

Ben Zyskowicz. Se ärsytti jo 20 vuotta sitten ja nyt ärsyttää vielä enemmän. ;)

Unelmakämpästä se yks rillipäinen laiha "läski" jätkä jolla kasvaa tissit(pasi vissiin oli sen nimi). Ärsyttää se sen asenne, armoton nörtti joka on täysin vaimonsa tossun alla, todellinen luuseri. Mies jolla ei ole omia päätöksiä vaan kaikki tehdään niinkuin vaimoke sanoo :curs: :wall:

Jussi 69, 69 Eyes -bändin rumpalineiti. Pidin häntä ihan tavallisena mätisäkkirokkarina, kunnes näin hänet ohimennen levyraadissa. Pystyin katsomaan Jussin ylimielistä lässytystä 2 min, jonka jälkeen oli pakko vaihtaa kanavaa. Jussi 69 on varmasti ylimielisin ihminen koko Suomessa. Saatanan saatana. :curs:

Se runpali kuluttaa muuten varmaan 12561 kcal siihen kolluuttamiseen, on se sen näköistä virpomista se show-kannuttaminen, meikithän siinä levee, ja mikäänhän ei ole ärsyttävämpää kuin lemppari pääkallokravatin suttaaminen kajaaliin. Kapulat heiluu kyllä siihen malliin, että saa pian pelätä, että hävittäjäkoneet luulevat, että niille annetaan laskeutumismerkkejä ja lavalle kurkkaa utelias Hornet.

japa sanoi:
Se yks blondi oliko se Krisse nimeltään joka muka on hauska :urjo: :curs: :wall:
Ei sa.t.na että muija ärsyttää! Miten se voi saada oman ohjelman?

Sitten tulee mieleen reilu joukko asiakkaita jotka aina marisevat ja naukuvat joka asiasta, niiden näkeminen saa aina sisäisesti veren kiehumaan.

Nyt oot asian ytimessä!!!!!!!!
:wall:

Kusimato sanoi:
Se runpali kuluttaa muuten varmaan 12561 kcal siihen kolluuttamiseen, on se sen näköistä virpomista se show-kannuttaminen, meikithän siinä levee, ja mikäänhän ei ole ärsyttävämpää kuin lemppari pääkallokravatin suttaaminen kajaaliin. Kapulat heiluu kyllä siihen malliin, että saa pian pelätä, että hävittäjäkoneet luulevat, että niille annetaan laskeutumismerkkejä ja lavalle kurkkaa utelias Hornet.
Vielä muutama vuosi sitten se runpali paukutti niitä kapuloita paskaks keikan aikana useita, mutta uudemmilla keikoilla meno on ollut hiukka iisimpää.....liekö väsähtänyt hiukka vai onko saanut kuunnella riittämiin vittuilua:lol2:

Ja itse kysymykseen, mua ärsyttää ihan vitusti sen ämmän ääni niissä Hesburgerin radio mainoksissa ja ne Hesburgerin radiomainokset on muutenkin ihan saatanasta :curs: Ja Krisse on muuten alkanut myös vituttaan joka kerta enemmän ja enemmän, missä se ikinä vilahtaakin niin aina alkaa kylmiin :urjo: Ja se saatanan Kana ärsyttää ihan helevetisti, se räppärikana...

edit: Ja tosta Gyrmyn postauskesta tulikin mieleeni hidastelijat ruokakaupoissa. Siinä se saatanat lukea plärää kauppalappujaan keskellä kapeita käytäviä tai sitten turisee jonninjoutavia keskenään kaupasta poistuessaan ja tukkii koko tien kun yritän pyyhältää mahdollisimman nopeasti ohi sormet sinisenä, varmaan 50kiloo painava jättiläismuovikassi sangat venyneenä kädessä, se pistää vituttamaan joka kerta:wall: Ja armoton nälkä tietenkin kruunaa kokonaisuuden parhaalla mahdollisella tavalla.

Vituttaa katella Nykäsestä otsikoissa. Joku vois väittää että se on älykäs kun nettoo rahaa omalla tyhmyydellään, mut mun mielestä se on vaan säälittävää. Ja sit mua vituttaa sellaset ihmiset jotka hidastelee tahallaan tai tietämättään niin et mä joudun kävelemään tai ajamaan siinä perässä hidastellen. Vaikka ei olisi edes kiire mihinkään nii voi mennä helposti päivä pilalle jos joutuu sellasta pitkään kattelemaan.

Tomi sanoi:
Jussi 69 on varmasti ylimielisin ihminen koko Suomessa.
Ehkäpä julkisuudessa, mutta kerran ko. henkilö oli syystä tai toisesta samassa taksissa kanssani, ja oli kyllä helvetin mukava ja ystävällinen.

Timo t.a. Mikkonen saa veren kiehumaan! Ei saatana miten ärsyttävä voi ihminen olla. :curs:

Tomi sanoi:
Jussi 69, 69 Eyes -bändin rumpalineiti. Pidin häntä ihan tavallisena mätisäkkirokkarina, kunnes näin hänet ohimennen levyraadissa. Pystyin katsomaan Jussin ylimielistä lässytystä 2 min, jonka jälkeen oli pakko vaihtaa kanavaa. Jussi 69 on varmasti ylimielisin ihminen koko Suomessa. Saatanan saatana. :curs:

Mä juttelin sen kanssa sillon, ku 69Eyes heitti ekoja keikkojaan vasta. Se oli sitä jota silloin. Aivan helvetin ylimielinen spede, nokka korkeella pystyssä. Eikä sillon sen bändi ollut todellakaan vielä mikään tunnettu. Voi vaan kuvitella sen kusen nousemisen päähän tässä kun on vähän kuuluisammaksi tullut.

Se räppäri Kana alias joku helvetin kotkotin jonka nimee en nyt muista. Se vaan on pakko vaihtaa kanavaa jos se lärvi tulee ruutuun.

Aaarggghhh!!

Nyt tuli mieleen kokonainen ihmisryhmä, jota on ihan turha yksilöidä - vihaiset, hitaat kukkaromummot kaupan kassajonossa!

Burn, grandmother burn! :joulu2:

:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom