Kuka presidentiksi ??

Niinistö on kyllä varteenotettavin presidenttiehdokas; älykäs, edustava, hyvät mielipiteet, kokemusta politiikasta(myös ulkomailla), suhteet kunnossa. Ainoa negatiivinen asia on tupakanpoltto mutta eipä se noin hyvää miestä pahenna..
Halonen on hoitanut työnsä ihan ok, mutta eipä hän mielestäni niin erikoinen ole kuin monet hehkuttavat(mm. Suomen Pankin nimitykset yms.), ei hän myöskään mielestäni erityisen edustava ole (toisaalta neutraaleus saattaa olla vain hyväksi Suomelle), mutta muistaako muut miten v. 2000 vaaleissa Halonen ainoastaan toisteli Ahon sanomisia haastatteluissa? Halonen ei itse tuonut haastatteluissa mitään uutta esille ja toteankin vain että Halonen oli IMO erittäin osaava ulkoministeri, toisin kuin Taistolais-Tuomioja. Hyviä ehdokkaita on jokaisesta pääpuolueesta tulossa eli kuka tahansa niistä voittaa niin olen ihan tyytyväinen.. :rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
harde20 sanoi:
Taitaa olla tässä taas yksi takavuosien vittuuntunut Esko Ahon kannattaja :D Minusta Tarja on tehnyt hyvää työtä Suomen presidenttinä ja sillä hyvä, oli hänen seksuaalinen suuntautumisensa mikä hyvänsä! :thumbs: Tässä on nyt kuitenkin kyse siitä että kuka olisi hyvä johtaja Suomen kansalle eikä mistään vitun missikisoista! :david:

Ekalla kierroksella äänesti Riitta Uosukaista, ei hänkään mikään missi ole ei. Toisella kierroksella en pysytynyt äänestämään kumpaakaan, en Ahoa enkä Halosta, oli siinäkin vaihtoehdot :urjo:

Presidentillä ei pahemmin mitään valtaa ole, edustustehtäviä lähinnä. En voi sille mitään, mutta mielestäni Halonen on ruma, juntti, puhevikainen ja englannin ääntäminen hirveää. Uosukainen olisi ollut aikoinaan hieman parempi vaihtoehto ja nyt on aivan loistava vaihtoehto eli Niinistö :rock:

Vähän pinnallinen olen juu, ainakin joissain asioissa.

Puolue kantani taisi varmaan myös selvitä, eli en ikinä äänestäisi ketään vasemmalle päinkään viittaavaa.

Edit: Ei tuolla sukupuolisella suuntauksella ole niinkään suurta merkitystä, tulipahan vähän provoiltua :rolleyes:
 
Mitä vikaa Halosessa on?
Mun mielestä erittäin älykäs ja asiantunteva ihminen. Paljon parempi mitä kaksi edellistä herraa. Koivisto oli sellainen hissuttelija jolta ei meinannu suoraa vastausta saada ja Ahtisaaren terveyden tila oli enemmän/useammin esillä kuin itse poliittiset asiat.
Halonen onkin juuri viime aikoina sanonu suorat sanat esim. YK:n kokouksissa Irakin kriisiä (sellaiseksi sitä voi jo sanoa) koskevissa asioissa ja olen aina ollut ihan samaa mieltä.
Minun puolesta se vois jatkaa pressana lopun ikäänsä.
 
Back
Ylös Bottom