Kuka presidentiksi ??

Saulin haastettelu Ruben&Joonas-showssa löi mun kannan lukkoon - Niinistö pressaksi, kiitos!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä pari viikkoa vanha gallup:


attachment.php

Lähde
 

Liitteet

  • gallup.JPG
    gallup.JPG
    35,4 KB · Katsottu: 643
Se nyt ei oo maailmanloppu jos Halonen voittaa mut pääasia on, että Niinistö hakkais Mr Munattoman eli Wanhasen.
 
Niinistöä ei pressaksi ainakaan, kiitos!

Halosen jälkeen varteenotettava -ja hemmetin hyvä sellainen, on Hautala. Eli Halonen tai Hautala.
 
mxm sanoi:
Se nyt ei oo maailmanloppu jos Halonen voittaa mut pääasia on, että Niinistö hakkais Mr Munattoman eli Wanhasen.

hehe! :lol2: mikä Vanhasesta tekee Mr Munattoman? Itselläni meni siihen äijään maku mutta vaan sen mediahässäkän takia, tosin siltä se ei kai olisi voinut mitenkään välttyä...
 
Tarja Lehtonen pitäisi laittaa seinää vasten.

Äänestän presidenttiä kellä on tiukat säännöt maahanmuuttajia ja pakolaisia kohtaan. Tarja Lehtonen välittää enemmän näistä jengiläisistä kuin omasta herrakansastaan, PRKL :curs:
 
Mutta MEV: Kuka on tämä Tarja Lehtonen? :joulu5:
 
Mutta MEV: Mitä tekemistä presidentillä on työnsä puolesta maahanmuuttopolitiikan kanssa? :joulu5:
 
MEV sanoi:
Tarja Lehtonen pitäisi laittaa seinää vasten.

Äänestän presidenttiä kellä on tiukat säännöt maahanmuuttajia ja pakolaisia kohtaan. Tarja Lehtonen välittää enemmän näistä jengiläisistä kuin omasta herrakansastaan, PRKL :curs:

Ei jumalauta... :hyper: Tää pitäis laittaa vuoden "stereotypiapostaukseks"...

hullu inkkari sanoi:
Ei kaikista tietenkään, se olisi hankalaa. Mutta ei lapsi milloinkaan kasva jos elää jatkuvasti vanhempiensa hyysättävänä. Nähdäkseni sodan kautta on saavutettu suurimmat pysyvät muutokset poliittisiin oloihin. Arvelen sodan ja rauhan olevan syklinen ilmiö. Maailmaan ei milloinkaan ei tule pysyvää rauhaa kuten ei pysyvää sotaakaan.

Ja kuinka vakavasti olet osannut pohtinut muita vaihtoehtoja, kuin vain vallassa olevan markkinavoimien ohjaileman "edustuksellisen" demokratian vaihtoehtoa? Eikös ne muut vaihtoehdot olla aika tehokkaasti juonittelevien poliitikkojen toimesta työnnetty piiloon, niinkuin Venäjällä tällä hetkellä oikein näkyvästi tehdään.

Sodan ja rauhan miettiminen täytyisi jättää toiseen threadiin, tää ei kuitenkaan koske sitä. Mutta jotain snadia: valtioiden väliset sodat voidaan joskus saada poistettua, mutta täydellistä rauhaa tuskin koskaan tulee maailmaan. Yks pointti:valtioita ei oikeasti ole edes olemassa missään muualla kuin ihmisten mielissä, kartoissa, paperilla ja rajatolppina skutsissa.

Mitä nämä muut vaihtoehdot edustukselliselle demokratialle on? Suora demokratia on käytännössä mahdottomuus, eli mikä voisi toimia paremmin? Diktatuuri? Venäjän "demokratiassa" on helvetinmoisia vääristymiä, ei sitä voi kuvata ihannemalliksi. Tällaisten poiskitkeminen olisikin olennaista. Aina valitetaan siitä että poliitikot on perseestä. No, ketkä ne sinne valitsee??? Kai se kansakin sitten on perseestä, jos niin huonoja poliitikkoja valitsee.
 
Naene sanoi:
hehe! :lol2: mikä Vanhasesta tekee Mr Munattoman? Itselläni meni siihen äijään maku mutta vaan sen mediahässäkän takia, tosin siltä se ei kai olisi voinut mitenkään välttyä...

"Hei, minä olen Matti ja asun Nurmijärvellä kivassa omakotitalossa. Minä tykkään lenkkeillä, enkä juo alkoholia - alkoholi on pahasta ja äiti kielsi. Minulla ei ole oikein hirveästi mielipiteitä ja ai niin, vaimokin jätti. Voi voi, mites sitä nyt makaronilaatikkoa laitetaan. Noh, kyllä tämä tästä. Minusta tulisi oikein hyvä presidentti. Matti kiittää."

edit: Eduskunnallahan on pitkät kesälomat, Matti vois lähteä Pohjanmaalle kesätöihin - heinäseipääksi.
 
Matti Vanhasen syvyys on rallistara Tommi Mäkisen luokkaa. Jos se tyyppi olis ollut teidän luokalla, te katsoisitte luokkakuvaa kaverin kanssa ihan että "mut tää tyyppi... oliks tää joku sijainen...?" Matista tulisi hyvä ninja kun se sulautuu taustaan.
 
Halosta äänestän varmasti jos ehdolle asettuu. Älykäs ja omaa oikeansuuntaisen ideologian.
 
siis tuliko tuo "Lehtonen" ihan vahingossa vai onko tässä jokin piiloläppä joka ei mun älynystyröihin tarttunut :P
 
Naene sanoi:
siis tuliko tuo "Lehtonen" ihan vahingossa vai onko tässä jokin piiloläppä joka ei mun älynystyröihin tarttunut :P

kyllä tuli vahingossa, oli kova jalkatreeni tänään, oon viel pilvessä :D
 
Hullu inkkari sanoi:
En tule äänestämään, koska kukaan ehdokkaista ei edusta arvojani. En usko edustukselliseen demokratiaan. Politiikka on lähinnä ihmisiä vastaan juonittelua. Demokratia on valehtelua, jolla
pidetään massat rauhallisina.

Muista että tyhjääkin voi äänestää. Se on selkeä kannanotto siihen että ehdokkaat eivät miellytä, kun taas äänestämättä jättäminen on vain laiskuutta. Itse taidan kyllä äänestää Niinistöä, siinä on jämäkkä äijä.
 
Andy McCoy jois kaikki pöydän alle ja varastais vielä muiden röökit.
Päivi Räsänen niin varmaan ylivelkaannuttais, kun se antais kaikki rahat kehitysmaille.
Halonen...Ruotsissa on jo muumit, ei me tarvita tänne halpaa kopiota muumimammasta.
Toni Halme sanois asiat niin kuin ne on...Putin ottais nokkiin ja vallottaisi Suomen.
Vanhanen...kuivempi kuin kelohonka keskellä Saharaa
Joten jääkö sitten ainoaksi vaihtoehdoksi, ikinuorekas, sikarintuoksuinen käkkäräpää Sauli?
 
Dean Kuntz sanoi:
Jorma Ollila tai Matti Vanhanen pressaksi :thumbs:

Ollila oliskin hyvä. Kaikki suomalaiset työttömäksi ja intialaisia tilalle hommiin. Ja sitten se vielä vittuilisi telkkarissa että laiskaa on kansa. Onneksi on nämä idän kansat jotka on ahkeria. Ja sitten se lähtisi pelaamaan golffia :D
 
JPK sanoi:
Andy McCoy jois kaikki pöydän alle ja varastais vielä muiden röökit.
Päivi Räsänen niin varmaan ylivelkaannuttais, kun se antais kaikki rahat kehitysmaille.
Halonen...Ruotsissa on jo muumit, ei me tarvita tänne halpaa kopiota muumimammasta.
Toni Halme sanois asiat niin kuin ne on...Putin ottais nokkiin ja vallottaisi Suomen.
Vanhanen...kuivempi kuin kelohonka keskellä Saharaa
Joten jääkö sitten ainoaksi vaihtoehdoksi, ikinuorekas, sikarintuoksuinen käkkäräpää Sauli?


Tony Halmehan on joku suuremman luokan vitsi nyt mun mielestä... tuli uskoon. Jes, ehkä sekin etsii nyt jenkkien tapaan vastaukset kaikkeen Raamatusta. Kuulemma puhui itsensä täysin pussiin jossain haastattelussa äskettäin (en itse nähnyt). Loppuunkulutettu äijä se taitaa olla, menneen talven lumia.
Andy McCoy, joo, en tunnustaisi Suomalaisuuttani jos sellanen puhekyvytön idiootti paskahammas saisi jotain valtaa. Mikä se ohjelmakin oli olevinaan jossa se Angelikansa tms kanssa pelleili. Tylsempää katottavaa sai etsiä!! Kerran katselin sitä noin kolme minuuttia, jonka aikana ne oli lämmittämässä saunaa jossain mummon mökillä. Mielummin olisin vaikka tiskaamassa kun kattomassa moista.
Onpas muuten vähän ehdokkaita nyt. vai onko koskaan ollut yhtään tätä enempää mistä puntaroida...
 
Back
Ylös Bottom