Kuka presidentiksi ??

Saukalle menee ääni. Niinku Mike sano, Saukka o rok. Vaikka mulle Saukan pätevyys ja coolius on lähinnä sivuasia. Pääasia ettei Halosta valita - oon snadisti hajonnu siihen sen meininkiin. Ei mulla mitään demareita vastaan ole, mutta tämä kyseinen demari ei todellakaan edusta sitä mitä suomen pressan pitäisi edustaa IMO.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naene sanoi:
Heh!
Voihan sitä niinkin ajatella.

Tuossa just ajattelin näitä Suomen "tunnetuimpien" ehdokkaiden yhtäläisyyksiä; Halonen oli jonkinnäkönen yksinhuoltajaäiti (kai niin voi sanoa), Vanhanen juuri erosi (ÄLYTTÖMÄN ylilyödyn) mediamölyn saattelemana, Niinistö taitaa eronnut myöskin olla. Viime vaalien toinen ressaehdokas petti vaimoaan. Eipä Suomi nyt mikään Amerikka ole jossa olisi tärkeätä se pari lasta ja aviopuoliso joka seisoisi rinnalla hymyilemässä, tosiaan... mutta on se nyt näyttää olevan niin että seuraava residentti ei omaa sellaista elämää mikä perinteisesti olisi olettamus presidentille.
Mikä ei sinänsä itseäni haittaa mutta se on kiva kertoa Repuplikaanijenkeille missä mennään aina :D Suomesta tulee kai liberaalimpi vuosi vuodelta.

Sauli Niinistö on leski. Hänen vaimonsa kuoli joitakin vuosia sitten auto-onnettomuudessa.
 
Jouni Virtamo sanoi:
Sauli Niinistö on leski. Hänen vaimonsa kuoli joitakin vuosia sitten auto-onnettomuudessa.

Oho! Enpäs tiennytkään. Sitten se saa mun puolesta sauhutella rauhassa presidenttinäkin.

:)
 
Mä en ajatellut lyödä kantaani lukkoon ennen kuin vaalikampanjat ovat alkaneet, kaikki ehdokkaat on nimetty ja niiden mielipiteitäkin kuultu. Median luomiin mutu-mielikuviin en tässä vaiheessa luota pätkääkään ja yksityiselämässään ehdokkaat saa asua vaikka aasin kanssa yhdessä, aivan sama. Todennäköisesti ehdokkaani on kuitenkin Vanhanen tai Niinistö, riippuu nyt ihan täysin vaalikampanjasta.
 
Halonen olisi minusta hyvä jos hänet valittaisiin uudestaan, kyllä Tarja on mielestäni hoitanut leiviskänsä Suomen pressana enemmän kuin hyvin :) Mielukkaammin Vanhanen kuin Sauli...
 
No kun miettii näitä entisiä manua, maraa ja halosta niin aika sama ketä siellä on. Joku hissukka olisi varmaan jatkona sopiva. Halonen varmaan jatkaa tai sitten Vanhanen olisi sopivan varovainen. Ihan vaihtelun ja vittuilun vuoksi Halmetta äänestäsin jos olis vaan ehdokkaana, niin tulis taas lisäväriä tylsään politiitiseen jaaritteluun ja ilmasta sirkushupia kansalle. :D
 
"Hei, minä olen Matti ja asun Nurmijärvellä kivassa omakotitalossa. Minä tykkään lenkkeillä, enkä juo alkoholia - alkoholi on pahasta ja äiti kielsi. Minulla ei ole oikein hirveästi mielipiteitä ja ai niin, vaimokin jätti. Voi voi, mites sitä nyt makaronilaatikkoa laitetaan. Noh, kyllä tämä tästä. Minusta tulisi oikein hyvä presidentti. Matti kiittää."
perustatko tekstisi kenties lehdistön kirjoituksiin? vaimo jätti vai matti jätti? käsittääkseni vaimolle taisi alkoholi maistua ongelmaksi asti..? kunnon hevonpaskaa työnnetään vähän kuin salaa noissa lehdissä.

esimerkiksi jonkun lehden jutussa muut ehdokkaat (piirretyt) hymyilivät värikuvana. matti oli naama irvessä, kumarassa ja mustavalkoisena. samoin kaikki jutut oli revitty siihen mitä kummallisimmista asioista, mm. vuosien takaisesta hotellitapaamisesta! lehdistöllä on kova valta näissä vaaleissa. foliohattu päähän, järki käteen ja paskasuodatin tiukalle jokaista mediaa seuratessa.

matti olisi hyvänä esimerkkinä kansalle, tosin niin voisi olla suolikin. omasta mielestä presidentin pitäisi olla enemmän esikuva, kuin kansan perässä tuulipuvussaan sauvakävelevä muumi.
 
Ensimmäistä kertaa itsellekin ajankohtainen tämä vaali-asia. Nyt seuraakin kysymys: mistä löytyy puolueohjelmia ja muuta vastaavaa? Koitin netistä katsella, mutta en löytänyt puolueiden sivuilta kovinkaan ymmärrettäviä tekstejä asiasta :nolo:
 
Ei Suomelle huonosti kävisi riippumatta siitä, kuka seuraava pressa on. Oikeastaan on runsaudenpulaa; Halonen, Vanhanen ja Niinistö ovat kaikki älykkäitä ja ammattitaitoisia poliitikkoja. Kukaan heistä ei edes ärsytä minua... Tulee vaikea valinta.
 
Opossumi sanoi:
Ensimmäistä kertaa itsellekin ajankohtainen tämä vaali-asia. Nyt seuraakin kysymys: mistä löytyy puolueohjelmia ja muuta vastaavaa? Koitin netistä katsella, mutta en löytänyt puolueiden sivuilta kovinkaan ymmärrettäviä tekstejä asiasta :nolo:

Kyllähän ne puolueiden ohjelmat sieltä niitten sivuilta pitäs selvitä. Mutta tässä sulle tiivistetty pikavalintaohje ;)

1. Äidinkieli Ruotsi->RKP
2. Palkkatöissä oleva->SDP
3. Johtavassa osemassa oleva->Kokoomus
4. Maajussi->Keskusta
5. Luonnonsuojelija->Vihreät
6. Kommari->Vasemmistoliitto
7. Haluat muutosta nykymenoon->perussuomalaiset tai vastaava pikkupuolue
8. Joku muu->ihan sama
 
123jippo sanoi:
Kyllähän ne puolueiden ohjelmat sieltä niitten sivuilta pitäs selvitä. Mutta tässä sulle tiivistetty pikavalintaohje ;)

1. Äidinkieli Ruotsi->RKP
2. Palkkatöissä oleva->SDP
3. Johtavassa osemassa oleva->Kokoomus
4. Maajussi->Keskusta
5. Luonnonsuojelija->Vihreät
6. Kommari->Vasemmistoliitto
7. Haluat muutosta nykymenoon->perussuomalaiset tai vastaava pikkupuolue
8. Joku muu->ihan sama

Aamen. Tolla selviää jo ekoista vaaleista läpi. Itse asiassa moni selviää tolla elämänsä vaalit läpi - äänestät sitten aina samaa mitä viimeksi.
 
123jippo sanoi:
Kyllähän ne puolueiden ohjelmat sieltä niitten sivuilta pitäs selvitä. Mutta tässä sulle tiivistetty pikavalintaohje ;)

1. Äidinkieli Ruotsi->RKP
2. Palkkatöissä oleva->SDP
3. Johtavassa osemassa oleva->Kokoomus
4. Maajussi->Keskusta
5. Luonnonsuojelija->Vihreät
6. Kommari->Vasemmistoliitto
7. Haluat muutosta nykymenoon->perussuomalaiset tai vastaava pikkupuolue
8. Joku muu->ihan sama

Tuohon vielä:

9. Elämänohjeet Raamatusta -> KD
 
nevahood sanoi:
perustatko tekstisi kenties lehdistön kirjoituksiin? vaimo jätti vai matti jätti? käsittääkseni vaimolle taisi alkoholi maistua ongelmaksi asti..? kunnon hevonpaskaa työnnetään vähän kuin salaa noissa lehdissä.

En perusta lehden kirjoituksille, koska en oo viime aikoina hirveesti lehtiä lukenut, lähinnä uutisten ja netin varaan jää tiedonsaanti. Perustan väitteeni omalle mielikuvalle, mikä on Matista tässä vuosien varrella muodostunut. Sana harmaa kuvaa Mattia parhaiten. Persoonaton, mitäänsanomaton ihminen, joka ei herätä minussa yhtään kunnioitusta. Toi vaimo-juttu oli ihan läppä, en teidä kumpi jätti eikä vois vähempää kiinnostaa.
 
mxm sanoi:
Saulin haastettelu Ruben&Joonas-showssa löi mun kannan lukkoon - Niinistö pressaksi, kiitos!

KYLLÄ!!
Tosin mun vaaka on ollut Sauliin kallistuneena jo iät ja ajat. Haastiksen perusteella varsinkin mielikuva hänestä entisestään parani: siinä on särmä, charmantti, älykäs ja vielä kaiken lisäksi :eek: huumorintajuinen mies, joka on politiikan harmaamassassa niin harvinaista. Saulin huumori oli hauskaa ja kansan tasolla, eikä sitä v***n tylsää "Pekkarinen on pieni, Benillä on viikset"-mukahassuttelua.

Sauli, älä huoli; kyllä me susta Mr President tehdään :worship:
 
Minä. Koska tiedän mistä presidenttiydessä on kyse. Koska en ole poliitikko. Koska en ole sidoksissa puolueisiin. Koska olen enemmän maan pinnalla kuin muut ehdokkaat. Koska minulla ei ole agendaa. Koska minä palkkaan työttömän avustajakseni (joka osaa homman). Koska minä en nöyristele ketään, mutta toisaalta en haasta riitaakaan. Koska minä hakkaisin kaikki muut valtioiden päämiehet tappelussa, myös mustan vyön Judokan. Koska olen hyvätahtoinen, mutta en usko tietäväni muita paremmin siltikään. Koska osaan kuunnella ja myös välittää omia ajatuksiani selvästi. Koska puhun SUJUVASTI englantia ilman tommi mäkinen-aksenttia. Koska puhun myös ruotsia. Koska minä en syrji ketään ilman hyvää syytä. Koska minä annan sotapäällikkyyden ammattimiehelle konfliktin syttyessä heti ensimmäisenä tekonani. Koska minä tiedän että lapsissa on tulevaisuus. Koska minä tiedän että rakenteellinen työttömyys ei parane puolueiden 'no ei ainakaan mokattu pahemmin kuin edeltäjät' strategialla. Koska osaan laittaa itse puvun päälle.

Muuten äänestäisin Niinistöä.
 
Eemeli sanoi:
Joo-O Saulia äänestän tottakai. Taitaa eräs lesbo muumimamma kuitenkin voittaa taas.
Taitaa olla tässä taas yksi takavuosien vittuuntunut Esko Ahon kannattaja :D Minusta Tarja on tehnyt hyvää työtä Suomen presidenttinä ja sillä hyvä, oli hänen seksuaalinen suuntautumisensa mikä hyvänsä! :thumbs: Tässä on nyt kuitenkin kyse siitä että kuka olisi hyvä johtaja Suomen kansalle eikä mistään vitun missikisoista! :david:
 
Joo-o vai että Tavja on tehnyt hyvää työtä... Demarit ja kommunistit on Suomen syöpä ja ajavat vielä koko Suomen tuhoon. Ääni Saulille.
 
Back
Ylös Bottom