Kuka ei käytä glutamiinia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 006
  • Aloitettu Aloitettu

006

Tosta kreatiini threadista tuli mieleen kysyä, että kuka ei käytä glutamiinia lisäravinteena? Ja miksi ette käytä? Ja onko nyt näin että bodarit passaa ennemmin kreatiinin kuin glutamiinin, ja voimailijat toisin päin?

Itse en nyt käytä mutta olen purkillisen joskus syönyt, mutta oli niin julmetun kallista että en uutta ostanut. Nyt kun on tullut ihan asiallisin hinnoin tuotetta myyntiin niin voisin taas harkita...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yhden kokeilun jälkeen en ole koittanut. on sitä kuiteskin tuolla kaapissa, niin voishan tuota joskus taas testata vaikka krean kanssa yhtäaikaa.

Mä käytin aiemmin glutamiinia joka päivä. Ei flunssia yms. Mutta kun lopetin sain heti flunssakierteen. Olen kuullut tästä ennenkin. Nyt olen käyttänyt glutamiinia vain palkkarissa, eli 3-4/krt viikossa. Tuntuisi olevan paras vaihtoehto minulle. Ei flunssia. Oikeastaan ainoastaan pari ruokamyrkytystä ollut :)

Eipä oo koskaan tullu käytettyä. En oo kyllä jaksanut muutenkaan paljon mitää käytellä. Kreatiinipönikkäkin makaa käyttämättömänä. Tuota MassBlastia tulloo lipitettyä, kun on niin hyvvee...:)

Ei vaan, varmaan tuosta glutamiinista hyötyä olisi, mut jotenkin jäänyt vaan aina hommaamatta.

Koskaan en ole käyttänyt. Hyvin on treeni kuitenkin pelittänyt, ehkä kynäniskakin hieman paksuuntunut. Tai noh... ainakin tullut sitkeämmäksi ;)

tikkuniska sanoi:
Liian kallista ja en oo huomannu eroa käytänkö vai en.

Hinnan takia itsellänikin jää pois. Ei raaski ostaa niin kallista. Tehokkuudesta en osaa sanoa mitään, kun kokemusta ei ole.

Uskaltaudun vastaan tähän, vaikka käytänkin. Nyt oon vuoden verran tota pistelly meneen, enkä uskalla jättää pois, kun en oo koko aikana kipeenä ollu :)

oon käyttäny kohta purkillisen fastin glutaa, en tosin mitään ihmeellistä ole huomannut ja kipeenäkin olin tossa jossain välissä.

Olen yrittänyt kahta eri merkkiäkin ja pakki menee löysäksi jo perus 5g annoksesta vaikka sen rulauttaa protskun sekaan :( eli en käytä.

Hintaan nähden ei riittävästi hyötyä. Bulkkijauhona vois ostaa jos sais uber halvalla.

Mutta eipä sitä paljon muuten tulis käytettyä kuin flunssakautena ja kipeenä ollessa.

enpä ole koskaan käyttäny

VelttoV sanoi:
Mä käytin aiemmin glutamiinia joka päivä. Ei flunssia yms. Mutta kun lopetin sain heti flunssakierteen. Olen kuullut tästä ennenkin.

tämä on totta. itellä just glutat loppu, mutten ainakaan heti aijo ostaa lisää, harmi sinänsä, en oo ollu kippeenä koko glutapurkin aikana ja toivotaan etten tuliskaan.

olin just flunssassa ennen ku alotin. Sitten heti kolme-neljä päivää purkin loputtua iski todella sitkeä flunssa ja kestää nyt jo kohta kolmatta viikkoa. En usko että toi on sattumaa varsinkin kun olen kuullut todella paljon samansuuntaisia kokemuksia. Joten aion jatkaa glutan käyttöä jos ei muuta niin pelkästään viikkoja kestävien flunssien välttämiseksi.
Eikä se nyt niin kallista ole, bbc:llä maksaa 0.5kg (muistaakseni) purkki 16e

En oo koskaan erikseen ostanut mutta jossain pöntössä sitä oli lisättynä. Voishan sitä joskus purkin ostaa kokeiluun ja kattoa, onko mitään hyötyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom