Kuka ei käytä glutamiinia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 006
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari kiloa vedin joskus. En huomannu mitään vaikutuksia, joten en aio glutaa enää koskaan ostaa. Eihän se enää edes ole hirveän kallista, mutta jos ei hyötyäkään tule, niin antaa olla.

Olen aikuisiällä ollut kuumeessa 3*2vrk (siis 19-31-v) muutenkin, joten ei oikein iske mahdollinen vastustuskyvyn kohentuminen.

Itse enä käytä erilleen glutamiinia, mutta kyllähän sitä tulee jauhoproden seassa aina jonkin verran, riippuen merkistä. Melko hifistelyä kyllä IMO

Vähän samat kokemukset kuin iivililläkin, eli en huomannut niin isoa hyötyä, että viitsisin rahaa laittaa. Jos jotain kisadieettiä vetää, niin siinäkohtaa ehkä ihan hyvä käyttää, mutta ei ainakaan millään Pertti Perusbodarin massakaudella.

Eipä ole koskaan tullut erikseen ostettua kun en yleensä harrasta kipeänä olemista. En tietenkään pois sulje sitä vaihtoehtoa että joskus intoutuisin kokeilemaan mutta tälle vuosineljännekselle sille ei ole varattu resursseja.
Todennäköisesti tulee kuitenkin syötyä mitättömiä määriä kyseistä ainetta palautusjuomien ja muiden roteiinihormooonien mukana.

Ei taida ihan mitättömiä nuo määrät olla jos jauhoista ottaa reilummin tuota proteiiniaan. Ainakaan siihen nähden kun tota glutaa aika usein otetaan vain muutamia grammoja, kun se käsittääkseni "toimiakseen" tarvitsisi paljon isommat annokset.

Itse käytän bulkilla joka päivä sen 5g ja sitten dietillä ollessani about 10-15g ja tietenkin dietillä tulee vedettyä glutan kanssa leusiinia, mutta bulkilla ei tarvii vetää niin paljon, koska on muutenkin plus kaloreilla.

NGV sanoi:
Itse käytän bulkilla joka päivä sen 5g ja sitten dietillä ollessani about 10-15g ja tietenkin dietillä tulee vedettyä glutan kanssa leusiinia, mutta bulkilla ei tarvii vetää niin paljon, koska on muutenkin plus kaloreilla.

Pakko kysyä,että kuinka kauan olet treenannut?

Voihan sitä vetää vaikka kaikkia mahollisia lisäravinteita jos hilloa on. Kummasti vaan karsiutuu ylimääräset hifistelyt kun jotuu itse kaiken maksamaan.

Ja tuntuu ettei noista normaalipulliaiselle oikein mitään hyötyä ole. Proteiinilla ja maltolla pääsee aika pitkälle, loput menee sitten hifistelyksi mun mielestä jos on muuten hyvin ruokailut kondiksessa. Ainahan sitä voi kokeilla mutta kyllä lohkasee ison siivun lompakosta vuodesta toiseen vedellä esim. glutaa,leusiinia yms. :(

glutamiiniä käytän n.10g treeenin jälkeen. tehosta en tiedä mutta varmuuden vuoksi kuitenkin ja onhan palkkarin proteeiini pitoisuus tällöin korkeampi niin ei se täysin hukkaankaan mene:)

En oo kyllä koskaan kokeillukkaan. Flunssa (ja naiset) pidetään loitolla valkosipulilla. Omasta pussista kun menisi niin ei innosta edes kokeilemaan.

liian kallista hupia mulle ;D

Pari purkkia (oisko ollut paunan eli puolen kilon tötteröitä) söin luettuani 90-luvun lopussa glutaa ylistäviä artikkeleita. En huomannut mitään vaikutusta, vaikka seuraan sarjapainoja järjestelmällisesti. Jätin ostamatta enkä huomannut mitään taaskaan vaan kehitysvauhti oli ennallaan (eli pirun hidas).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom