SUPERCARB 1kg -40%

Kuinkas monella mimmillä on karvakorvia taloudessa?

Dutterin koira on kyllä suloinen ilmestys<3 Hellyyttävä!

Meiltä on aina löytynyt koira jos kaksikin ja kun muutin "pohojosesta" Turkuun omaan asuntoon kesän lopulla, niin piti se koira tännekin saada. Olin jo harkitsemassa itselleni harrastuskoiraa agilytyyn ja tokoon, mutta kävikin sitten niinkin ikävästi, että kotonamme vanhempi koira sai vanhuuttaan lievää lonkkavikaa ja se siirtyi kokonaan sisäkoiraksi ja perheemme huomion keskipisteeksi. Toiselle koirallemme ei enään riittänyt samalla tavalla huomiota, joten nappasin sen mukaani. Eli minulla on kohta 4v. täyttävä karhukoiranarttu kerrostalossa ja meillä menee ennakkoluuloista huolimatta loistavasti! :) On luonteeltaan perin epätyypillinen karhukoira. Ulkonäöltään erittäin nätti ja siro "kettutyttö" kyseessä, joka on sulattanut naapuruston sydämet. Pysyvä ratkaisu tämä tuskin on, voi olla, että tyttö palaa asioiden tasaannuttua takaisin vanhempieni luokse. Mutta jos asiat jatkuvat samaan vaivattomaan malliin, niin toinen koira tulee toivottavasti kesän jälkeen piristämään tätä meidän "kahden neidin" pientä perhettä entisestään :)

Riesa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on jos jonkinlaista elukkaa. Tosin ainaisen tilanpuutteen, ja viimeaikoina vähentyneen mielenkiinnon vuoksi noista pienimmistä vois luopua, jos koti löytyy. Menishän ne tuossa toki, mutta ovat pikkujyrsimiksi aika pitkäikäisiä, enkä jaksais kattella niitä niin montaa vuotta.

Aloitetaan tärkeimmistä. Kaksi kissaa. Ripsukka-neiti 3,5v ja alle vuoden ikäinen Tumppu-kolli. Näistä en tokikaan ole luopumassa. Tumpussa on vielä tuota rasittavaa pentumaisuutta ja edelleen talon tavat hieman hakusessa, mutta muuten se on luonteeltaan niin ihana <3 Ja tuo pentumaisuuskin jää pois yleensä kissan ollessa 1-2v.

Sitten on kaksi marsua. Antero ja Haisu. Anterolla on kasvain, eli sen loppu häämöttää väistämättä, mutta sitä ei vielä tiedä, kauanko se porskuttaa. Huomasin kasvaimen viime vuonna loppukeväästä, ja aika hitaasti se on suurentunut. Haisulle on sitten pakko hankkia uusi kaveri, koska marsu on laumaeläin. Marsujakaan en ole pois laittamassa, mutta kahta enempää en hanki, ovat melko kovatöisiä verrattuna muihin. Tuossa nyt on kuva vain toisesta marsusta (Anterosta).

Kesyrottia on kaksi. Irma ja Pirkko. Kuvassa ovat vasta pentuja, nykyään nuoria aikuisia. Mukavia otuksia, joskin Pirkko hieman arempi ja äksympi. Rottia mulla on aiemmin ollut 12 vuoden ajan, jonka jälkeen muutaman vuoden tauko, nyt sitten päätin taas hankkia pari sellaista. Ovat kyllä jyrsijöistä kaikista mukavimpia otuksia.

Lisäksi on sitten liuta okahiiriä. "Kasvatin" näitä itse hetken aikaa, mutta pistin pillit pussiin hyvin nopeasti, koska totesin, että eivät ole mitään helpompia otuksia kasvattaa. Ovathan ne pieniä, eivät haise, poikasia saavat käytännössä vain 1-3 kerrallaan, mutta piru kun ne tappelee keskenään! Aina saa olla erottamassa laumoja ja jakamassa pienempiin ja pienempiin porukoihin, ja lopulta aika moni riitapukari asuu yksin. Siinä kertyy sitten terraarioita aika läjä. Mieluusti kyllä pistäisin pois loput nuoret ja pitäisin itellä vain vanhukset. Ei noita enää onneksi montaa ylimääräistä ole.

Lisäksi mulla on vuokrahevonen, suomenhevos-ruuna. Omaan ei ole varaa, mutta täällä päin on tarjolla yllin kyllin vuokrahevosia. Vuokraajan markkinat. Tästä ruunasta en joudu maksaa montaa kymppiä/kk ja saan ratsastaa niin paljon, kun haluan. Luonteeltaan juuri minulle sopiva. Asuu omistajansa omalla tallilla. Kaikki on sujunut sekä hevosen että omistajan kanssa niin hyvin, että en ole vaihtamassa, niin kauan kun vain mahdollista.

Olen tosi eläinrakas ihminen, ja lemmikit ovat elämäni suola. En mitenkään voisi olla ilman ainuttakaan lemmikkiä.

Neljä karvaista löytyy, kaksi kissaa ja kaksi koiraa.

Elvis on reilu 2 vuotias norjan metsäkissan ja jonkun randomin sekoituspoika (leikattu) ja Pompula taas on neljänneksen verran siamilainen neiti-kissa, joka täytti viime syksynä 3 vuotta.

Serene on lumoava pitbulli neiti, hän on syntynyt keväällä 2007 ja on minun monivuotinen haaveeni. Miska on suomen pystykorvan ja perhoskoiran risteytys. Neitikoira hänkin, jolla on ikuinen PMS, ammattikiukkupussi siis

93159937.jpg
Elvis
78467733.jpg
Pompula
87801631.jpg
Serene
87801713.jpg
Miska

Meiltä on aina löytynyt koira jos kaksikin ja kun muutin "pohojosesta" Turkuun omaan asuntoon kesän lopulla, niin piti se koira tännekin saada. Olin jo harkitsemassa itselleni harrastuskoiraa agilytyyn ja tokoon, mutta kävikin sitten niinkin ikävästi, että kotonamme vanhempi koira sai vanhuuttaan lievää lonkkavikaa ja se siirtyi kokonaan sisäkoiraksi ja perheemme huomion keskipisteeksi. Toiselle koirallemme ei enään riittänyt samalla tavalla huomiota, joten nappasin sen mukaani. Eli minulla on kohta 4v. täyttävä karhukoiranarttu kerrostalossa ja meillä menee ennakkoluuloista huolimatta loistavasti! :) On luonteeltaan perin epätyypillinen karhukoira. Ulkonäöltään erittäin nätti ja siro "kettutyttö" kyseessä, joka on sulattanut naapuruston sydämet. Pysyvä ratkaisu tämä tuskin on, voi olla, että tyttö palaa asioiden tasaannuttua takaisin vanhempieni luokse. Mutta jos asiat jatkuvat samaan vaivattomaan malliin, niin toinen koira tulee toivottavasti kesän jälkeen piristämään tätä meidän "kahden neidin" pientä perhettä entisestään :)

Riesa.

Omaa sydäntä erityisen lähellä ovat juuri tuon tapaiset koirat kuten myös lapinkoira ja porokoira yms.
Olemukseltaan toi sun muistuttaa aika paljon omaani...joka on sellainen ladylike ja muistuttaa myös hieman kettua...tosin omani on myös kovin vauvamainen ja ensimmäinen adjektiivi mitä siitä tulee mieleen on "söpö" :D

Riesa on muuten aivan ihastuttava nimi koiralle :D naapurissa on kans saman niminen koira...aluksi en edes tajunnut koko nimeä, mutta että todellinen riesahan se koira on :hyper:

Serene on lumoava pitbulli neiti, hän on syntynyt keväällä 2007 ja on minun monivuotinen haaveeni.

Aevan ihana (nim. täälläkin haaveillaan pitistä) :haart: Meinasin kysyä, että miksi kuvalinkkejä ei ole, mutta kun lainasin sun tekstin niin se näkyikin kommenttikentässä :rolleyes: Saako udella, mistä päin Serene tulee? :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
:( doggari

Ykkösdokumentti: Sairaaksi jalostettu, surullista faktaa ja kuvaa siitä, miten esim. buldogit on saatu sadan vuoden aikana kauaksi alkuperäisestään.
Menossa nyt ykkösellä: klo21.15-22.10

Katsoin eilen tuota ykkösdokumenttia. Ei voi ymmärtää tuota jalostustouhua, niiden kasvattajien kommentit oli aika järkkyjä. Surullista katsottavaa.

Iloinen asia on se, että mie olen tuleva labbiksen omistaja. Kauan olen miettinyt metästyskaveria itelleni. Vielä ei ole pentu valittu, ei ole edes syntynyt vielä mutta vähän ajan päästä :) Toivottavasti on ja pysyy terveenä ja omaa hirmuisen riistavietin. Myö lähetään metälle sit isona.

Mulla hääräilee jaloissa sekarotuinen Rontti poitsu,Rottis narttu Ronja ja amstaffi narttu Amber =) Ikää alkaa olemaan seropilla kuutisen vuotta,rottiksella 5 ja amstaffilla 2.Aivan ihania ötömöllejä <3

On mjullakii kaksi ihanaista ja lisää ottasin heti, jos vaa tilat ois enempi suotusat. Molemmat sekotuksia: neljä vuotias siperianhusky- ja puolitoista vuotias rotikkapohjanen. Molemmat polvenkorkusii, toinen vaa puolet toista painavampi =) Hurmaava kaksikko..
Tanskandoggi ois suuri haave, mut vasta ku oma koti(talo) kullan kallis =)

Meille muutti joulukuun 15. päivä pieni rinkelipoju Manu. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää ;)
Tulevaisuuden haaveina tottis, mejä sekä taippareiden suorittaminen. :)
Manu 8vko
Manu 14vko
Ruutin kanssa

Mistäs päin Ruuti on? Ja onko Ruu oikea nimi? Kovin kuulosti tutulta :)

Suositut

Back
Ylös Bottom