Kuinka usein ohjelman vaihto`

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heips!

Postitan nyt ensimmäistä kertaa ja tiedän kyllä, että tästäkin on ollut juttua, mutta toivon, etten saa "etsi söörtsillä" -tyylisiä vastauksia.

Olen 18-vuotias ja treenannut muutaman vuoden. Vii

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaihda sitten kun tuntuu hyvältä, jakoa ei edes periaatteessa ole pakko vaihtaa. Otat uusia liikkeitä mukaan korvaamaan vanhasta jotain ja vaihtelet vain sarjapituuksia.

Kielimies sanoi:
Heips!

Postitan nyt ensimmäistä kertaa ja tiedän kyllä, että tästäkin on ollut juttua, mutta toivon, etten saa "etsi söörtsillä" -tyylisiä vastauksia.

Olen 18-vuotias ja treenannut muutaman vuoden. Vii

Sori, että postasin vahingossa keskeneräisen viestin. Olen treenaillut muutaman vuoden - ja asianmukaisesti vasta alkuvuodesta. Kesällä sovelsin Saken ABC-ohjelmaa ja sain penkkimaksimini nostetuksi 95 kilosta 107,5 kiloon. Sitten tein kolme viikon ajan koko kropan läpi kolmesti viikossa, ja elokuun pari viimeistä viikkoa treenasin massapainotteisesti soveltaen 2*6-systeemiä, kunnes sairastuin. Tarkoituksenani oli treenata massaspesifisesti kuukausi tai pari ja sitten siirtyä jälleen hyviin toimineeseen ABC-ohjelmaan. Kuulostaako järkevältä?

Flunssa on nyt kiusannut minua kaksi viikkoa - ja kolmas taitaa olla edessä. :curs: Olisiko teillä antaa jonkinmoisia suosituksia palautusviikosta, jolla voisin mahdollista saavuttaa vanhan tasoni? Ainakin viimeksi kun sairastelin, tulokset tipahtivat aika rajusti. Ennen flunssaani olin 2*6-sovelluksessa 95 kilon raudoissa, ja maastavedossa maksimini oli ehtinyt nousta 160 kiloon vaihtelevilla treenimetodeilla, esim. treenillä, jossa sarjamääriä kasvatetaan viikottain, 3*5, 4*5 ja 5*5 + kevyt.

Treenijakoni ABC-aikana: ma kova penkki+vatsa
ti jalat+haius
ke lepo
to selkä
pe kevyt penkki+vatsa
la-su lepo

Zone-sarja -42%
Vaihdat silloin ohjelmaa kun kehitys lopahtaa tai motivaatio laskee hinkata samalla ohjelmalla.
Itselläni tulee hinkattua samoilla ohjelmilla yleensä kauan aikaa(tällä hetkellä n 1,5-vuotta samalla, eikä loppua näy), jokin yksittäinen liike saattaa silloin tällöin muuttua.

Itellä tulee kans tehtyä tuota penkkiä saken abc jutskan mukaan ja hyvinhän se potkii.

Back
Ylös Bottom