Kuinka tärkeää on olla ns. "tikissä"?

Eli keskustelua siitä, miten "tikissä" oleminen on parantanut pakkislaisten elämänlaatua. Toki läheskään kaikki täällä eivät ole "tikissä", mutta kiinnostaisi tietää kunnolla "tikissä" olevien kokemuksia mm. kauppareissuissa, pillun saannissa jne. tapahtuneissa muutoksissa verrattuna samoihin tilanteisiin pullamössönä. Lähinnä haetaan nyt ulkopuolisten henkilöiden suhtautumisessa tapahtuvia muutoksia. Mielellään jos kuvia saisi raportoinnin tueksi, niin voidaan harkita kokemuksien lähettämistä iltapäivälehteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllähän se pitää timmi kroppa olla. Ei siitä haittaa varmasti ole. Vihaan valaita. Pillunsaannissa nyt ei ole hirveästi auttanut, haittaaa siitä tuskin on. Kyllä se ihan muista asioista on kiinni se homma. Itselläkin paljon petrattavaa tämän asian suhteen.

PS: vittu luulin taas et oli vastalauseen alottama ketju. Ei ollu ni voi vastata. :D

Eli keskustelua siitä, miten "tikissä" oleminen on parantanut pakkislaisten elämänlaatua. Toki läheskään kaikki täällä eivät ole "tikissä", mutta kiinnostaisi tietää kunnolla "tikissä" olevien kokemuksia mm. kauppareissuissa, pillun saannissa jne. tapahtuneissa muutoksissa verrattuna samoihin tilanteisiin pullamössönä. Lähinnä haetaan nyt ulkopuolisten henkilöiden suhtautumisessa tapahtuvia muutoksia. Mielellään jos kuvia saisi raportoinnin tueksi, niin voidaan harkita kokemuksien lähettämistä iltapäivälehteen.

Kun on treenannut pienestä pitäen niin fyysinen kunto ainakin mulla määrittää ison osan itsetuntoa.Ei siis koko täi näkö vaan yleinen fyysinen suoritus kyky.

Eli keskustelua siitä, miten "tikissä" oleminen on parantanut pakkislaisten elämänlaatua.

Ei millään tavalla. Ruokaan menee liikaa rahaa, kroppa menee vähitellen rikki, naista ei saa vaikka kuinka treenaisi ja loppujen lopuksi satunnaisesti pilkottavilla vatsapalikoillakaan ei tee yhtään mitään. Jos olisin fiksumpi, lukisin ja kuuntelisin oopperaa päivät pitkät.

Itse olen parhaillani ollut peruskunnossa. Ilman paitaa lihaksia jonkun verran. Nykyään en juurikaan treenaa ja kroppa on huono. En yksinkertaisesti näe siinä järkeä, koska treenaaminen ei täytä niitä odotuksi, mitä itsellänikin joskus oli. Treenaamisen ulkonäköä sekä elämänlaatua kohottavaa vaikutusta on helppo yliarvioida. Naiset katsovat miehissä kasvoja, ei kroppaa. Monella saattaa olla epärealistisia odotuksia treenaamisesta. Ikään kuin salitreenillä voisi kompensoida muita puutteitansa. Ovathan bodaritkin aika oudon näköisiä tapauksia.

Hyvän olon takia tulee harrastettua vain hikiliikuntaa ja kotijumppaa.

Itse olen parhaillani ollut peruskunnossa. Ilman paitaa lihaksia jonkun verran. Nykyään en juurikaan treenaa ja kroppa on huono. En yksinkertaisesti näe siinä järkeä, koska treenaaminen ei täytä niitä odotuksi, mitä itsellänikin joskus oli. Treenaamisen ulkonäköä sekä elämänlaatua kohottavaa vaikutusta on helppo yliarvioida. Naiset katsovat miehissä kasvoja, ei kroppaa. Monella saattaa olla epärealistisia odotuksia treenaamisesta. Ikään kuin salitreenillä voisi kompensoida muita puutteitansa. Ovathan bodaritkin aika oudon näköisiä tapauksia.

Hyvän olon takia tulee harrastettua vain hikiliikuntaa ja kotijumppaa.

"Hienosti" perusteltu laiskuutta. Oliko muuten paita päällä lihaksia paljon vai vähän jos niitä ilman paitaa oli jonkun verran?

"Hienosti" perusteltu laiskuutta. Oliko muuten paita päällä lihaksia paljon vai vähän jos niitä ilman paitaa oli jonkun verran?

'No eipä erityisen paljon ollut. Housut kiristi mukavasti ja pitkähihainen t-paita päällää näytti jonkun verran treenatulta. B-luokan "fitnesspoju"-tasoa.

- - - Updated - - -

Aika vaatimattomasti yleistetty. :hyvä:

Yleistys on jees. Eikä mua kyllä toisten(naisten) miellyttäminen enää motivoisi treenaamaankaan. Oman olon takia tulee liikuttua nykyään.

Mä en kyllä huoli pullamössöä. Tämä senkin takia, että siinä ei sillon ajatukset edes mielekkäästä tekemisestä kohtaa.

Itselle on tärkeää pysyä kunnossa ja tuntuisi oudolta, jos en sitä olisi. Koko ikänsä liikkuneena sitä on tottunut tähän oloonsa jo.

Vähemmän kausiflunssia liikunnan ja ruokavalion myötä. Ennen oli 4-6 kuumeflunssaa vuoteen, kun olin vielä kirjaimellisesti pullamössö (en niinkään läski, mutta patalaiska). Fyysiseen oloon ei ole juuri vaikuttantut, koska unta tulee vain 4-6 tuntia yössä, ja olen aina ollut aamu-uninen. Seuraavan päivän kokkailut illalla viimeisenä vähentää siis unen saantia.

Pilluhommiin on vaikuttanut huomattavasti, koska päkillä voi korreloida rumaa naamaa. Toki sosiaalisuus on avain kaikkeen.

Vai että kuvan postanneet iltalehden keskiaukeamalle?

Onpa kyllä hyvä keskustelu. Taas näin kovan neljän viikon loma/vapaarupeaman tätä miettii, kun lihaksista, niin, niistä vähistä, on paineet kadonneet ja ukolla on muutenkin pudonnut paino kokonaisvaltaisen valvomis/keskikalja/syömättömyys/kävely-dietiin avulla ehkä 7-8 kiloa. Kukaan muuhan sitä ei huomaa kuin itse. Sama nainen on ollut matkassa jo 12 vuotta, lapset vähemmän tuommoisista asioista mainitsee, saati koirat ja suurin osa kavereista vähät välittää jostain liikuntakuvioista. Ainut on oma pää. Näissä vapaa-ajankuvioissa kaikki on melkein samantekevää, enkä paljoakaan asialle ajatuksia tuhraa. Töissä tuntee itsensä huomattavasti epävarmemmaksi, varsinkin, kun joutuu epämiellyttävien asiakkaiden kanssa epämiellyttäviin tilanteisiin. Harvemmin niissä tilanteissa fyysistä voimaa tarvitaan, mutta uskottavuus on aina yksi tekijä toimintaa, varsinkin henkinen yliote tulee useimmiten omasta itseluottamuksesta.

Siitä, mitä se tikissä oleminen meinaa, siitä en tiedä mitään, koska olen matala ja kapea. Otinpahan vaan kantaa.

Postauksesi otsikko ja aloituspostisi sisältö eivät välttämättä korreloi täysin keskenään, joten vastaan kaikkiin ketjunaloituksesi vihjaamiin kysymyksiin.

-Kuinka tärkeä on olla ns. "tikissä?

Kysymys on laadultaan objektiivinen. Objektiivisella tasolla täkeätä on, että ihmiset yleisesti ovat hyvässä fyysisessä kunnossa, jaksaen paremmin, tuottaen enemmän ja aiheuttaen vähemmän terveydenhoidollisia kustannuksia.

Subjektiivisella tasolla relevantti vastaava kysymys on: Kuinka tärkeätä ns. "tikissä" oleminen on sinulle? Ennen omaa vastaustani voin vielä objektiivisesti todeta tämän riippuvan toki henkilöstä. Minulle itselleni suht. hyvässä kunnossa oleminen on tärkeä asia, koska se takaa minulle tietyn henkisen kantin, hyvänolontunteen ja hyvän itsetunnon.

Sitten kyselet sitä, että kuinka hyvässä kunnossa oleminen parantanut elämänlaatuani. Voin vastata, että juuri erityisesti henkisellä puolella. Olin nuorena kovin hoikka, joten tietty lihaksikkuus on parantanut itsetuntoani, ja se on ollut minulle henkilökohtaisesti tärkeä asia.

Sitten kyselet kauppareissuista ja pillunsaannista, ja millaisia muutoksia näissä asioissa on tapahtunut. Enemmän mielestäni naiset olivat minusta kiinnostuneita, kun olin hoikempi. Tällöin en kuitnkaan itse pitänyt itsestäni yhtä paljoa. Toisaalta se ns. kehon kireys kärsi, kun hain massaa urakalla. Kauppareissulla ihmisten suhtautuminen ei ole juuri muuttunut, en ole sentään mikään frikki.

Tämän jälkeen täydennät, mitä hait edellisellä kysymyksellä, tai kenties koko viestilläsi, (mikä ei kävisi välttämättä järkeen); eli ulkopuolisten henkilöiden suhtautumisessa tapahtuneita muutoksia. Niistä mainitsinkin tuossa edellisessä kohdassa. Elämänlaatu ja muiden ihmisten suhtautuminen omaan itseen eivät kuitenkaan liene missään suorassa suhteessa, varsinkin kun ensimmäinen näistä on abstraktoitavissa suht lineaariseksi suureeksi, ja toinen käsitettävissä melkoisena ryöppäänä erilaisia kategorioita.

Itsetunto ympäröivää maailmaa vastaan kasvaa samassa suhteessa kuin kroppa. Ei juuri muuta merkitystä.
Mukavaa että vaatteet istuu paremmin päällä ja tyttöystävä on mielissään.

Jaa tikissä?

No jos nyt lähdetään siitä, että ihminen harrastaa kehonrakennusta. Niin eihän se harrastus oikein suju, mikäli pala ei kasva ja rasvaprosentti on kevytlevitteen luokkaa, kun homman pointti on mahdollisimman lihaksikas ja rasvaton kroppa. Mutta itelle se ei kyllä oo niin tärkeetä olla aina timmissä. Nytkin kondis on hyvin, hyvin, hyvin löysä. Profiilissa on kuva väitteen tueksi. Kerran elämässäni olen ollu tikissä, ja tämä oli vuoden -12 keväällä. Siitä asti näihin päiviin bulkilla, ja kyllähän sen jo huomaa :D Rasvaa on kuitenki helppo polttaa, sole mikhän ko syö vain vähempi mitä yleensä.

Emmää tiiä, vai onko se nyt niin tärkeää. Toisaalta kyllähän sitä mielellään oli lähempänä normaalia painoa ja matalissa rasvoissa et lihakset ja six pack erottuis ja vaatteet istuis paremmin yms.. mut en tiedä onko siitä muuta iloa. Naisten saantiin se ainakaan vaikuta jos naama ei miellytä.

Tärkeintä on että korvien väli on tikissä. Jos mentaalipuolella on ongelmaa ni siinä ei nätillä/komealla fysiikalla luoda ympäristöön suurempaa vaikutusta, valitettavasti. Sisäisen ryhdin luomiseen auttaa kyllä se että on peruskunto kohdillaan. Hyvässä kunnossa jaksaa paremmin arjen vittumaisuuksia, kunhan ei pidä itseään jatkuvassa ylitreenauskierteessä.

Eiköhän vastaus tähänkin kysymykseen ole aika pitkälti yksilökohtainen.

- - - Updated - - -

Naisen saamiseen voi auttaa paremmin Rolffin klinikalla vierailu tai pankkisaldon buustaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom