Kuinka tärkeää on olla ns. "tikissä"?

No missään pyykkilautavatsa kunnossa en haluaisikaan olla. Nuorempana kun oli sellanen vinkuheinä niin sillon taisin olla 5-6% rasvoissa, mutta kyllästyin ja rupesin nostamaan punttia ja myöhemmin sitä elopainoakin rupesi tulemaan kun syömiset lisäänty, rasvan ja lihaksen muodossa.

Eli ennemmin olen pikkasen pläskimpi ja painavampi :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omien kokemusten perusteella voi sanoa, että kyllä ne naiset siihe kroppaan kiinnittää huomiota. Jännästi sitä vaan saa katseita ja hymyjä naisilta, kun on hyvässä kunnossa.

Tärkeintä on että korvien väli on tikissä.

Niinhän se on, mutta tässä ketjussa on tarkoitus pohtia nimenomaan fyysisen kunnon merkitystä. Eihän se hyvä kroppa automaattisesti päätä pehmennä.

En nyt viittaa juuri suhun, mutta mun mielestä on saatanan ärsyttävää, jos kysytään, onko kropalla, peniksen koolla, rahalla tms. väliä, ja joku vastaa "tärkeintä, että luonne on kunnossa". Ikään kuin nämä asiat olisivat toisensa pois sulkevia.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: kyllä sillä fyysisellä ulkomuodolla on merkitystä ainakin naisten saannin kannalta. Jos haluaa Sofi Oksasen näköisen muijan, niin sitä parempi mitä rumemmalta näytät, mutta jos haluat hyvännäköisen, terveen itsetunnon omaavan naisen niin yleistäen voisin sanoa, että "tikissä" oleminen edesauttaa asiaa. Se, mikä on riittävä kunto, on tietysti makuasia. Ja tämä perustuu lähinnä oman tuttavapiirini mieltymyksiin.

Se ja sama sille ulkoiselle habitukselle, itselle riittää tieto siitä että rungon ympärillä on lihaa siellä läskin seassa ja että fyysisempikään työsuorite ei ole kuolemaksi. Toki aina toisinaan saa katseitakin, enemmän taitaa tosin miehet töllistellä.

Osa salilla käynnin viehätyksestä tulee siitä kun on paremman näköinen, ja onhan se ihan mukava kun naisten katseet kääntyvät biitsillä. Mitään käytännön hyötyä liian timmistä kropastahan ei kuitenkaan ole.

Omien kokemusten perusteella voi sanoa, että kyllä ne naiset siihe kroppaan kiinnittää huomiota. Jännästi sitä vaan saa katseita ja hymyjä naisilta, kun on hyvässä kunnossa.

Oot kyllä melkonen tiedemies jos tällasen tuloksen oot saanu selville...

^sanottiinko tuossa että entinensalimies olisi tiedemies? taikka tehnyt jonkunnäköisen tutkimuksen? :)

kyllä hyvä kunto on auttanut elämässä esim unenlaatu on parantunut, jaksaa paremmin, helpompi olla vaikka paikat välillä väsyneet onkin niin silti ja on se omatuntokin sieltä pohjamudista päätään nostanut...

ps. seuraava ketju on varmaa että kuinka tärkeää juoda joka vkonloppu kännit tai jtn:D

Itse kun eilen kaupassa lastasin maitorahkoja kärryyn hihattomassa, niin kyllä siinä yksi yh-äiti katseli sen näköisenä että ois muna maistunut.

Mulla on aina ollut käsitys, että on tärkeämpää nostaa pankista enemmän ja olla julkkis kun nostaa penkistä paljon ja olla tikissä. Siis jos puhutaan pillun saannista.

Eli keskustelua siitä, miten "tikissä" oleminen on parantanut pakkislaisten elämänlaatua. Toki läheskään kaikki täällä eivät ole "tikissä", mutta kiinnostaisi tietää kunnolla "tikissä" olevien kokemuksia mm. kauppareissuissa, pillun saannissa jne. tapahtuneissa muutoksissa verrattuna samoihin tilanteisiin pullamössönä. Lähinnä haetaan nyt ulkopuolisten henkilöiden suhtautumisessa tapahtuvia muutoksia. Mielellään jos kuvia saisi raportoinnin tueksi, niin voidaan harkita kokemuksien lähettämistä iltapäivälehteen.

Kun olin joskus todella kovassa tikissä.

1. En ollut koskaan väsynyt, tää vaikutti eniten elämänlaatuun.
2. Pirteys = hyvän tuulisuus
3. Poikamies aikana huomasi ison muutoksen emättimen saannissa kun rasva% tippu 15->9% nyt ukkomiehenä en usko olevan hirveästi merkitystä antaisiko armas enemmän vaikka olisin kovemmassa tikissä.

Kun olin joskus todella kovassa tikissä.

1. En ollut koskaan väsynyt, tää vaikutti eniten elämänlaatuun.
2. Pirteys = hyvän tuulisuus
3. Poikamies aikana huomasi ison muutoksen emättimen saannissa kun rasva% tippu 15->9% nyt ukkomiehenä en usko olevan hirveästi merkitystä antaisiko armas enemmän vaikka olisin kovemmassa tikissä.

Hyvä, juuri tämänkaltaisia huomioita hainkin. Tarkkoja kuvauksia mielentilasta ja rajapyykkejä pillunsaannissa rasvaprosentin suhteen. Kohta saadaan piirrettyä jo havainnollistavaa käyrää tiedoista.

Mulla on aina ollut käsitys, että on tärkeämpää nostaa pankista enemmän ja olla julkkis kun nostaa penkistä paljon ja olla tikissä. Siis jos puhutaan pillun saannista.

Eli jos olet rikas ja julkkis niin et voi olla hyvässä tikissä? Ketjun aloittaja ei pohtinut kumpi on tärkeämpää, raha vai lihakset, vaan miten lihakset vaikuttavat mm. pillun saantiin muiden tekijöiden pysyessä samana.

Mitä tohon kauniimman sukupuolen hurmaamiseen tulee niin kokonaisuus on tärkeä. Jos olet vaikka korkeakoulutettu ja mukava henkilö, niin tohon kun lisätään että oot tikissä ni johan alkaa tapahtuu.

Mitä tohon kauniimman sukupuolen hurmaamiseen tulee niin kokonaisuus on tärkeä. Jos olet vaikka korkeakoulutettu ja mukava henkilö, niin tohon kun lisätään että oot tikissä ni johan alkaa tapahtuu.

Tai vastakohta tikissä oleva renttu ni johan irtoo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom